Шум от обтяжна ролка на пистовият ремък,

yashov1979
Мнения: 2
Регистриран на: 18 Сеп 2017 11:08
Местоположение: sofia

Шум от обтяжна ролка на пистовият ремък,

Мнение от yashov1979 » 18 Сеп 2017 11:39

Здравейте,

Искам да попитам цялата ролка ли се сменя или може само лагера?
Става въпрос за ролката която се намира точно под хидравличната помпа и опъва пистовия ремък
Автомобила е Корола версо 2,0 116 кс 2004 година,
Мерси

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4201
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Шум от обтяжна ролка на пистовият ремък,

Мнение от zi_zi_top » 29 Сеп 2017 13:20

Аз я смених цялата и цената и беше към 100 лв. (по спомен).
Точния по размер лагер не се намира по магазините и трябва стругар да преработва ролката, за да се сложи новия лагер с максимално близък размер.
Аз имам вроден страх към подобни ремонти и си купих оригинална ролка.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

NEUSPEED
Мнения: 97
Регистриран на: 19 Юли 2015 13:03
Местоположение: Перник

Шум от обтяжна ролка на пистовият ремък,

Мнение от NEUSPEED » 29 Сеп 2017 16:35

Сменя се цялата ролка, но ако имаш възможност свали я и ходи до някой магазин за части да и вземат размерите, така можеш да намериш същата ролка на по-прилична цена. Ако кажеш че е за тойота и я търсят по каталог ще е по-скъпа със сигурност. Аз скоро сменях на Авенсиса (T25 2.2D4D) и по каталог беше около 60лв. за моята кола, но след като я измериха ми дадоха ролка със същите размери и марка на цена от 32лв. просто за друга марка автомобили.
Toyota Avensis T25 2.2D4D

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Шум от обтяжна ролка на пистовият ремък,

Мнение от Kiki » 29 Сеп 2017 16:59

Аз съм сменял само лагера. На SKF има точния размер и струваше някъде към 25 лв.
Новите ролки, които се продават са почти 100% с китайски лагери.
Цялата процедура си направих сам в гаража. Ролката не се сваля трудно, но лагерът а леко валцован на мастото си, за да не се извади от ролката, защото не е набит много твърдо. Възможно е да се избие, но после с един център трябва наново да се законтри по същия начин, както е бил законтрен.
Това все пак може да се направи от човек с добри технически познания.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: r34c7 и 40 госта