Страница 3 от 5

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 06 Дек 2017 23:46
от ragest
Колега, mfandakov,
Ето това вече ми звучи доста по-логично. Неуспешна регенерация, а не конденз. Нали се впръсква допълнително гориво. Може би не изгаря добре.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 07 Дек 2017 15:31
от Georgi Tenev
и аз съм съгласен с вас ама каде е тоя добър ДИАГНОСТИК къде да го търсим :0,че вече незнам.Колеги нямате си на представа как пуши моята имам чуство че ще се запали,като влак на въглища е :) И сега вече не я карам само на сервизи без конкретно РЕШЕНИЕ sad.gif

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 29 Яну 2018 18:16
от izo_plovdiv
:) :D :D Днес, след като се стопли - външна температура сутринта около 8-9° и загрял двигател, отново припуши само веднъж след превключване на 2-ра в движение на ниска скорост. Цяла зима грам пушек нямаше. Днес по топличко и това го направи веднъж сутринта, а следобед на по-висока външна температура - не! Как ли не я ръчках на по - студено време като беше - просто за удоволствие, нямяше нищо, но днес.... sad.gif пак напомни за себе си. Само да не ни видят Фандъкова и Ив.Тотев :)

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 29 Яну 2018 20:26
от Me4oKyX
А дюзите погледнахте ли ?!? Че с нашите горива няма невъзможни неща .....

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 02 Мар 2018 07:07
от izo_plovdiv
Дюзите:
1 : -- 0.2
2 : 0.6
3: 0.8
4: -- 1.1
Чува се някакво чукане на моменти

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 03 Юли 2018 11:26
от Qiliev
Здравейте колеги, от две седмици някъде и аз станах собственик на Авенсис 2,0 дизел 126 к.с. 2007г. И при мен се появи този проблем с изпушването, аналогичен на горе описаните. Автомобила ми е с DPF но е спрян или изключен каквото и да означава това. На диагностика всички показатели са в нормите а за DPF няма отчитане на никакви стойности. След диагностика тук в Русе заключението е че трябвало да се изчисти EGR и DPF не бил изключен правилно. Съвети или предположения и към кого да се обърна в Русе но да разбира от тези автомобили и да не се учи на моя? Благодаря

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 17 Юли 2018 14:56
от Qiliev
Привет, какво направих до този момент за проблема с изпушването. Почистен EGR до блясък. Ходих на почивка до морето и се върнах (600км) без никакво изпушване или поне аз не съм забелязъл. Перфектен разход и вървене градско и извънградско. Западвах се че съм оправил проблема и тази сутрин пак се появи гадното изпушване. Заключението на моя майстор е че проблема е от прословутия DPF и ме посъветва да го махнем физически и софтуерно след това. като по време на процедурата щял да изключи и петата дюза. Мисля това да го направя в близките 6-7 дни и ще пиша после за резултата. Въобще има ли някой колега с този проблем да е открил причината и да е намерил решение?

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 17 Юли 2018 15:55
от radev
Следя темата, понеже и аз имам проблем с изпушване - бял,много светло сив пушек. При мен се забелязва в по-влажно и студено време, може и да си въобразявам и да си пропушва и през останалото време, но със сигурност не се забелязва толкова (видимо и най-вече на мириз около колата). Два пъти в годината чистя ЕГР до блясък, определено си има нужда. ДПФ-а за момента не мисля да го махам. Преди година смених само 1 дюза, проблемна, заради която през зимата колата заработваше на 3 цилиндъра. Знам, че като се сменят дюзи е хубаво да се сменят всичките, но 4000лв не ми се даваха. Скоро пак ще мина през диагностика, да видя стойностите на дюзите.
Редовно сипвах добавки в горивото, последните 2-3 месеца спрях. Пробвай различни бензиностанции и виж как ще се държи колата - говоря за пушека, разходът едва ли ще мръдне. Две години зареждах само Еко и ОМВ, като си мислех, че горивото им е по-хубаво. Напоследък зареждам само Лукойл и смея да кажа, че скоро не съм забелязвал да пропушвам. МОЛЯ, НЕ ГО ПРИЕМАЙТЕ ЗА РЕКЛАМА, просто споделям мнение. Не е лошо и по-често да се сменя горивен филтър, не е голям разход. Винаги при мен пушенето намаля/спира през лятото, зимата се появява. Разбира се вероятно е горивото не играе голямо значение, просто споделям наблюдения.
Успех, ще се радвам ако някой се е справил с проблема с по-малко похарчени средства :)

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 21 Юли 2018 16:00
от Qiliev
Привет на всички отново, проблема с изпушването се реши-оказа се честа и невъзможна регенерация на ДПФ поради това че е доста запушен. Тук в Русе ми го отстраниха механично и след това софтуерно. Вече 3-4 дни нямам неприятното изпушване. Сега наблюдавам друг проблем-докато ускорявам за 5-6 секунди колата губи мощност и се оправя и тръгва да ускорява нормално. В града няма как да се усети, имам чувството че го прави на 2500 оборота и след това. Егр е чистен преди 20 дни. На диагностика няма абсолютно никакви грешки и дюзите са в в добро състояние според майстора. Не е влизала в авариен режим. Някакви предположение къде да търся проблема? Изчетох доста подобни ситуации във форума и всичко клони към SCV или цветни клапани но според моя майстор (по тел) съм бил само с един. Така ли е и той подлежи ли на чистене както е обяснено за цветните клапани? Благодаря

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 08:36
от ToSh1
Здравейте, ще използвам на колегата темата за да попитам някой премахвал ли ДПФ филтъра в Пловдив? Евентуално да сподели сервиз.
Моя Авенсис е със същия двигател и със същите симптоми - при загрял двигател при работа на място и след потегляне отзад е бяла мъгла и мирише на всичко друго сама не и на нафта. И това се повтаря през всеки 100км градско каране, при извънградски условия този ефект го няма.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 09:19
от babata
Qiliev написа: 21 Юли 2018 16:00Сега наблюдавам друг проблем-докато ускорявам за 5-6 секунди колата губи мощност и се оправя и тръгва да ускорява нормално. В града няма как да се усети, имам чувството че го прави на 2500 оборота и след това.
Същия проблем, но не съм забелязал да пуши. Сега като ходихме на почивка, на моменти изпреварването беше цяло приключение, съпроводено с покачване на адреналина. При 120 км на 6-та, натискаш педала, а все едно си на темпомат. 5-та - нищо впечатляващо. На моменти отивам на 4-та, за да избегна "ситуация". И всичко това, съпроводено с висок разход: за 750 км, среден разход по БК: 7,3 л/100 км, без градско и с максимална скорост, не постоянно, до 160 км/ч.
Скоро не съм гледал дюзи, рециклирани са преди 10000 км, а преди около 2000 км бяха почти с перфектни показания. ЕГР е чистен пак тогава, заедно със смяна на масло и филтри. Момчето, което ми прави колата /доста кадърно и му имам доверие/ ми каза, че ДПФ е добре и ако някой ми каже да го махам, да не го слушам, защото и това ми е минавало през главата.
С две думи, само се оплаквам и се абонирам за темата, като очаквам решение или съвет.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 13:11
от Qiliev
Момчета развитие по моя въпрос. Вчера карах авенсиса с майстора до мен с включен компютър за диагностика по време на движение. Показва ми някакви графики и ми каза че съм имал голяма разлика в някакво измерено налягане и моментното. На графиката се виждаше момента в който колата ускорява както трябва и следващия момент в който загубва мощност. Неговото заключение на майстора е че регулатора на налягането (SCV клапан) е бил за смяна. Сега започва голямото търсене от къде мога да го намеря най-евтино. Знам че Denso е най-добър но доста четох че има и качествени алтернативни варианти. Така че колегата от предния пост почти е сигурно че и той е за смяна на този клапан

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 15:07
от veso_hds
Колега Qiliev,точно от този клапан не бих правил икономии.Миналата година сменях моите(при мен са два) с оригинални,закупени от тук:
viewtopic.php?f=5&t=11597

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 15:37
от babata
Qiliev написа: 24 Юли 2018 13:11 Неговото заключение на майстора е че регулатора на налягането (SCV клапан) е бил за смяна.
viewtopic.php?t=33345.
Опитай по този начин, ако диагнозата е точна. След проверка първо ще опитам по този начин, ако е възможно.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 18:37
от Qiliev
Според майстора диагнозата е точна и трябва да се смени този клапан. Имам желание да взема от друг автомобил и да го сложа на моя за да видя как ще се държи. Но тук в Русе нямам познати с които мога да направя опита. И аз се притеснявам да не купя нов клапан и да не се оправи автомобила. Мисля да взема от морга и да опитам как ще се държи Авенсиса. Ако има промяна веднага купувам нов и така. Странното е че пали докато и покажа ключа, държи стабилни обороти на празен ход-единствено от време на време загубва мощност и става много мудна и се оправя от само себе си. Не записва грешка и не е влизала в авариен режим до сега. Няма пушеци бели, черни, сиви и т.н. Дано майстора ми е прав..........Ако някой е имал същите симптоми като мен моля да сподели