Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 08 Ное 2017 17:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla e12 2.0 d4d
Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло
Здравейте колеги
Бащата ме почерпи с една королка на която вече й навъртях 6к км. , но в даден момент започна да харчи повече от нормалното масло (1,2л. На 3000 км.)
Сутрин на студено за 2-3 секунди изпушва един облак синьо, понякога сиво/синьо
Ходих да я чистят с една химия като бай-пасват горивопровода и тогава яката излезна чернилка и глупости и колата взе да върви (колкото вървят 90 коня)
Обаче тъкмо маха кората на двигателя и те НА е тия снимки ги направих и се поразчетох.
Тече си здравата от О-пръстени ли са, пулове ли са, гумички ли са - да ги наречем уплътненията където са горивопроводите при инжекторите (не разбирам особено), но накрая питах майстора на баща ми и той каза, че не може да намери инструмент, с който да ги извади - та въпросът ми е - има ли някой този инструмент, защото здравата ми трябва, колицата е много запазена и я глезя като все едно не е такава марка но като цяло си харесвам автомобилите и ценя много лукса който ни дават
Бащата ме почерпи с една королка на която вече й навъртях 6к км. , но в даден момент започна да харчи повече от нормалното масло (1,2л. На 3000 км.)
Сутрин на студено за 2-3 секунди изпушва един облак синьо, понякога сиво/синьо
Ходих да я чистят с една химия като бай-пасват горивопровода и тогава яката излезна чернилка и глупости и колата взе да върви (колкото вървят 90 коня)
Обаче тъкмо маха кората на двигателя и те НА е тия снимки ги направих и се поразчетох.
Тече си здравата от О-пръстени ли са, пулове ли са, гумички ли са - да ги наречем уплътненията където са горивопроводите при инжекторите (не разбирам особено), но накрая питах майстора на баща ми и той каза, че не може да намери инструмент, с който да ги извади - та въпросът ми е - има ли някой този инструмент, защото здравата ми трябва, колицата е много запазена и я глезя като все едно не е такава марка но като цяло си харесвам автомобилите и ценя много лукса който ни дават
- Прикачени файлове
-
- IMG_1270.JPG (330.97 KiB) Преглеждано 2019 пъти
-
- IMG_1271.JPG (311.97 KiB) Преглеждано 2019 пъти
-
- IMG_1272.JPG (335.55 KiB) Преглеждано 2019 пъти
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло
Плоска отвертка ли няма? Майстор миньор ли е този човек? Смяната на тези семеринги няма да реши проблема с изпушването сутрин.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 08 Ное 2017 17:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla e12 2.0 d4d
Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло
Брех, сериозно ли права отвертка ?
Ясно, няма да реши пролема, но дали ще смъкне разхода на маслото ?
Ясно, няма да реши пролема, но дали ще смъкне разхода на маслото ?
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло
Само тази част която разливаш по улиците, това което пуши синьо отзад- не.
- kostadinnm
- Мнения: 240
- Регистриран на: 09 Яну 2013 21:20
- Местоположение: София/Петрич
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 08 Ное 2017 17:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla e12 2.0 d4d
Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло
Да, въпреки че споменавам горивопорвод, течността излята от тези места на снимките има масло и малко гориво, но основно е масло, имам нужда от съвет дали работата е трудоемка и г/д колко е скъпа
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло
Пиши на лични до мехаННика. От него ще получиш всичко което ти е необходимо за доброто здраве на автомобила.
- kostadinnm
- Мнения: 240
- Регистриран на: 09 Яну 2013 21:20
- Местоположение: София/Петрич
Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло
Оп изпревариха ме - на механика можеш да се довериш без да се замисляш.
Все пак - моята трактовка:
Значи и аз разбирам колкото теб и ми е трудно да си представя масло от уплътненията над нафтовите разпръсквачи. Тя нафтата си е черна и мазна, но може да пръска масло от друго място - виж дали по капака над двиг. отдолу няма напръскано.
И понеже в първото мнение питаш за инструмент, ето един много полезен накрайник за въздух(същия ефект сигурно ще има и с обикновен импакт, като му сменяш посоките на въртене, но с това можеш да усетиш и прецениш силата с ръка - и в двата случая трябва упоритост): Hubitools Vibroshock
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=ezZoOTI3bqQ[/bbvideo]
Тук един зевзек го показва как се ползва най-точно, но принципа за дюзи трябва да е същия:
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=2qbIWzMRnYo[/bbvideo]
Все пак - моята трактовка:
Значи и аз разбирам колкото теб и ми е трудно да си представя масло от уплътненията над нафтовите разпръсквачи. Тя нафтата си е черна и мазна, но може да пръска масло от друго място - виж дали по капака над двиг. отдолу няма напръскано.
И понеже в първото мнение питаш за инструмент, ето един много полезен накрайник за въздух(същия ефект сигурно ще има и с обикновен импакт, като му сменяш посоките на въртене, но с това можеш да усетиш и прецениш силата с ръка - и в двата случая трябва упоритост): Hubitools Vibroshock
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=ezZoOTI3bqQ[/bbvideo]
Тук един зевзек го показва как се ползва най-точно, но принципа за дюзи трябва да е същия:
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=2qbIWzMRnYo[/bbvideo]
Corolla 2006 2.0 D-4D | sedan, SOL
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 47 госта