Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

ufer
Мнения: 253
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE

Мнениеот ufer » 27 дек 2017 16:31

За Хурса: Да, започнаха едновременно, но засега само теоретизирам и не бих искал да разводнявам темата. Още повече, че и механникът може да е прав. Преди години имах подобен проблем със стартер на друга кола, но казвам само подобен, а не точно същия... Така че предстоят проверки!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9393
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE

Мнениеот Japanese_fever » 29 дек 2017 08:55

Прекрасен клип, колега - в тъмницата и защо веднага угаси двигателя?
Ако ще правиш клип, айде да е през деня на отворен преден капак, докато някой друг стартира.
Оборотите на студ. двигател се повишават от повече въздух, а не повече гориво.

Според мен не е трябвало да минаваш на 10W40, особено зимата. Карай си го на пълна синтетика, както до сега. А това за Диона Супер ще се направя, че не съм го прочел. Ако е по-гъсто маслото, особено зимата има много голяма предпоставка за странни звуци, отколкото, ако караш с хубаво 5W30, 0W30 или 0W40 масло. Когато маслото е гъсто и не може да се движи бързо пак може да се получи ниско налягане. Също така по-гъстото масло по-трудно достига до разп. валове при студен старт.

Като си го карал със синтетика издавал ли е такива звуци двигателя? Кога започна да ги издава? С какъв филтър караш? Сменян ли е скоро?

Мисля, че трябва да се вслушаш какво ти казва мехаННила.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

ufer
Мнения: 253
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE

Мнениеот ufer » 31 дек 2017 15:42

Колега JF, от доста години ти следя публикациите и уважавам твоето мнение, тъй като те смятам за доста компетентен. Но мисля, че някои неща не си прочел внимателно и се впускаш в много теоретични обяснения, от които лично аз нямам голяма нужда. Това, което пишеш за маслата е общо известно и не ми се слуша за 100-ен път. Дори знам твоето мнение за маслата 15W40 и 10W40. Много ясно съм написал с какви масла съм карал, какво е последното (филтърът е Тойота) и не се случва само зимата. Както и да е! Няколко пъти написах и че съм съгласен с механика, но кой да чете? Освен това и ти трябва да прочетеш малко повече, тъй като много внимателно съм описал как се повишават оборотите. Това, че става с повече въздух е азбучна истина, но аз умишлено съм акцентирал върху 2 други метода, които според моите информационни източници японците прилагат най-малкото при този двигател и естествено, това се комбинира с подаването на допълнителен въздух. Друг е въпросът в каква степен се разпределя това влияние върху оборотите. Дори всичко това да не е на 100% вярно, все пак носи техническа логика и затова пледирам за по-внимателно отношение. За черния клип си прав - тръгвам по тъмно на работа и нямам втори човек рано сутрин да пали колата, пък аз да снимам. Просто стечение на обстоятелствата. И не съм гасил двигателя веднага, а спрях клипа, че работата не чака, а и моторът иначе е тих :whistle: . Този хубав звук го имам от няколко години и лете, и зиме; и със синтетика, и с полусинтетика, само още не съм опитвал минерално масло. А и механикът може да е прав за бендикса. Аз ползвам предимно английски, американски и немски източници и там някои колеги доста коментират дали наистина понякога, повтарям "понякога", не е по-добре да се покара с минерално масло. Възможно е да съм достигнал някакво гранично износване и проблемът да се проявява само при студен старт, или някой от двата маслени клапана да е поизносен, може пък и въобще да няма проблем, защото обичам да давам повече газ и досега да съм стопил всичките лагери... А и нещо много важно - при МР2 двигателят е отзад и вдигането на предния капак няма да помогне много. :thumbsup: Така че имай малко търпение да проверя някои неща през зимата, така и не я карам тогава по принцип и после ще коментирам пак. Все пак Весела Нова година и наздраве на всички! drunk.gif


Върни се в “Двигатели”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта