Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи

емооо
Мнения: 9
Регистриран на: 22 Апр 2018 09:46
Местоположение: Сливен

Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи

Мнение от емооо » 24 Апр 2018 22:06

IMG_20180424_110746.jpg
IMG_20180424_110746.jpg (1.62 MiB) Преглеждано 1034 пъти
Здравейте колеги, вече съм собственик на въпросният автомобил :D ,след щателно оглеждане на двигателя попаднах на два запушени маркуча.Въпросът ми е от къде идват и каква евентуално може да е причината да бъдат запушени.Двигателят работи добре, и не свети никаква сигнална лампа за някакъв проблем,проблем ли ще е да продължавам да карам така?
IMG_20180424_110756.jpg
IMG_20180424_110756.jpg (1.29 MiB) Преглеждано 1034 пъти
Toyota corolla D4D 2.0 116ph

емооо
Мнения: 9
Регистриран на: 22 Апр 2018 09:46
Местоположение: Сливен

Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи

Мнение от емооо » 25 Апр 2018 13:30

https://youtu.be/825jeXLs4RM
От този клип ми стана ясно че е EGR, въпросът е като е шунтиран пречи ли с нещо на двигателя.
Toyota corolla D4D 2.0 116ph

емооо
Мнения: 9
Регистриран на: 22 Апр 2018 09:46
Местоположение: Сливен

Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи

Мнение от емооо » 25 Апр 2018 13:39

Ето така си отговарям и на втората част на въпроса
Чрез подаване на по-ниска концентрация на кислород в димните газове при дизеловите EGR системи, се постига по-ниска температура на горене и намаляване на емисиите на NOx. Това прави горенето по-малко ефективно, компрометира икономията на гориво и мощност. Нормално "сухия" прием в системата на дизеловия двигател, сега е обект на замърсяване от сажди, неизгоряло гориво и масло в EGR кръгът, което има малък ефект върху въздушния поток, обаче, когато се комбинира с маслените пари от PCV системата, води до натрупване на лепкав катран в смукателния колектор и клапаните. ЕГР системата също води до проблеми с компоненти като вихрови клапи, дюзи, клапани. Дизеловия EGR също увеличава производството на сажди, въпреки че това е маскирано в САЩ (Вече и в Европа) от едновременното въвеждане на филтър за твърди частици. EGR системите могат също така да добавят абразивни замърсители и увеличават киселинността на маслото, което от своя страна намалява дълголетието на двигателя .

Въпреки, че производителите на двигатели са отказали да огласят подробности за ефекта на EGR за икономия на гориво, правилниците от СИП 2002, които доведоха до въвеждането на охлаждане в EGR са свързани с намаляване на ефективността на двигателя с 3%, запазва се тенденция от 0.5% годишно увеличение.За 10 години на теория само заради наличието на EGR се намалява ефективността на двигателя с 8% при максимални обороти.При ниски обороти и максимално отворена EGR система тези стойности се увеличават до 30%.

В заключение EGR системата има отношение към екологията, което е обратно пропорционално на ефективността на двигателя и разхода на гориво.
Toyota corolla D4D 2.0 116ph

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта