MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувай отговор
Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 10 Авг 2016 21:02

Здравей колега,

Обикновено по гаранция сменяват моторчето, феродовия и притискателния диск, без лагера и ъпгрейдват софтуъра. Ако още не са ти взели парите, мисля, че можеш да минеш само с преместване на моторчето и преобучаване. Трябва ти Techstream и лаптоп с Win 7 ето един линк:http://olx.bg/ad/toyota-techstream-tis- ... 56XA8.html
Иначе тов дето казваш за скоростите и на мен ми се случва. Ако покараш на ръчни скорости и включваш навреме след пет- десет минути каране се оправя.

АнаГрег
Мнения: 1
Регистриран на: 08 Сеп 2016 15:51
Местоположение: София

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от АнаГрег » 08 Сеп 2016 16:27

[
mfandakov написа:Тази кола която я взех и след един добър цялостен ремонт на актуатора, и след това съответните инициализации и настройки колата стана "пушка".
Няма удари при смяна на скорости - има повече мощност при тръгване - колата се държи прилично и въобще не се кахъря че всички "плюят" ММТ.
Много информация имам събрана и ако някой има въпроси съм готов да отговоря на закъсали колеги с ММТ.
Здравейте !
Аз имах подобни проблеми миналата зима. На няколко пъти въобще не включи на скорост. През лятото само на 2 пъти и то за кратко. Не знам дали има значение сезона, но скоро ще дойде отново зима и трябва да направя нещо за скоростната кутия. В сервиза ми казаха, че могат да решат проблема срещу 1800 лв. Други знаещи ми препоръчаха да сменя само маслото в скоростната кутия. Ще се радвам, ако може да ми кажете какво да правя. Автомобилът е Мицубиши Колт VI - МОДИФИКАЦИЯ: 1.3 i 16V CZ3 (95 Hp) от 2006 г. Не се притеснявайте, че няма да разбера smile.gif , ще го чете мъжа ми. Ако има въпроси той ще се включи. Моля помогнете !!!

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 10 Сеп 2016 18:19

Здравейте,
Аз лично не съм запознат с проблемите по Мицубиши Колт VI - МОДИФИКАЦИЯ: 1.3 i 16V CZ3 (95 Hp) от 2006 ,не знам скоростната кутия на двете коли дали си приличат.Тези на Королата са с механичен актуатор на съединителя,а до колкото знам вашите са с хидравличен.Не знам може и да бъркам,просто трябва да проверя в нета.Съжалявам че не мога да бъда полезен,просто нямам никаква информация за вашата скоростна кутия.
worthy.gif

stefanowk
Мнения: 2
Регистриран на: 01 Мар 2016 17:25
Местоположение: София

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от stefanowk » 28 Сеп 2016 17:07

Здравейте, колеги! Имам следния проблем с Тойота Ярис 2007 1.4 Д4Д (ММТ)... От близо месец колата започна да не върви както преди. Когато и давам гас, повече се форсира (до към над 3000 оборота) отколкото да дърпа. На няколко пъти след по-сериозно натоварване ми миришеше на феродо, а последния път докато се качвах към Драалевци накрая точно започна да ми писка някакъв звук (пип...пип...............пип.пип.пип.пип...пип.пип), без да светва каквато и да било лампа по таблото. Когато слязох от колата миришеше на феродо. Всичко ме навежда на мисълта, че съединителят ми е за смяна... но тук идва и въпроса къде да я закарам в София, защото в Тойота ще ми свалят две кожи. Блаодаря! Поздрави, Стефанов! :help:
Toyota Yaris 1.4 D4D, ММТ - 2007 година

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 28 Сеп 2016 20:28

Колега за майсторите не мога да ти помогна ,но ако мога да ти дам един съвет-внимавай какъв комплект съединител слагаш.
Влез http://www.toyodiy.com/ тук напиши си номера на рамата и виж кой точно съединител дават за теб,Купувай само и единствено този който е написан в сайта.

Успех.
worthy.gif

Митко Митков
Мнения: 4
Регистриран на: 29 Окт 2016 22:01
Местоположение: Ямбол

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Митко Митков » 29 Окт 2016 22:19

Много четене и в края на краищата не открих решение за проблема си, а той е като на всички вас. Имам Тойота Ярис от 2006г. с ММТ кутия .Още след 5-6000 км след закупуването при смяната от 1ва на 2ра скорост се получаваше едно придърпване, но в сервиза ми казаха че е нормално за тези ММТ кутии, нали не били пълен автоматик. И така до 90 000 км, когато ми се случи колата да изключи от скорост няколко пъти и то все в положения когато спирам или потеглям и колата е на 1ва скорост. Отидох в сервиз на Тойота в гр.Сливен и там ми направиха инициализация, като казаха че това е първа стъпка по решаването на проблема. След като я взех от сервиза първите около 1000 км колата се държеше много добре и нямаше проблем с изключване на скорост. Но уви отново се появи същия проблем и сега даже в по голяма степен, защото само за няколко часа ми се наложи 5 пъти да обирам " овациите" на колеги по кръстовища където колата отказваше да потегли. В тойота ми казаха че следваща стъпка е смяна на съединител , което ще ми струва над 1200лв, ако и това не помогне при следващия ремонт смяна на компютър. Но това означава още една солидна четирицифрена сума. И пак не даваха гаранция че проблема ще се реши. Ако някой е решил този проблем при себе си, моля нека ми пише на лични и да сподели своя опит за отстраняване на проблема. Благодаря Ви предварително.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 30 Окт 2016 14:48

Здравейте, хората от Тойота сервиза правиха ли диагностика на колата,какви грешки излизаха ....Инициализация на кое правиха,на съединителя,на скоростите,на блока за управление на кое по-точно.Ако са правили инициализация на блока ,може още повече да са ,,оплескали ,, нещата.
Тест за съединителя се прави в движение и малко от малко може да се разбере до къде е стигнал в износването.А на мен тази цялата работа ми прилича на по-износени четки на моторчето на актуатора,но това са само догадки поне четките си излизат като грешка при четене на колата или пък износени втулки в актуатора. За това колега аз бих те посъветвал да намериш някой около теб който е наясно с ММТ скоростите за да не правиш излишни разходи.Успех.
worthy.gif

Митко Митков
Мнения: 4
Регистриран на: 29 Окт 2016 22:01
Местоположение: Ямбол

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Митко Митков » 30 Окт 2016 20:31

Честно казано , не знам на кой от всички елементи които изброи са направили инициализация. Просто ми казаха че трябва да се направи инициализация заради проблемите в ММТ/ техниците и казват мамата си трака на кутията /, заплатих 25 лв. Аз колата я оставих в сервиза и после ми я докараха, не съм присъствал на място.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 30 Окт 2016 21:22

Да се надяваме че тези техници след като работят в официален дилър на Тойота си разбират от работата. ММТ скоростна кутия си е предизвикателство за някои хора. :thumbsup:
worthy.gif

Митко Митков
Мнения: 4
Регистриран на: 29 Окт 2016 22:01
Местоположение: Ямбол

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Митко Митков » 01 Ное 2016 13:24

А някой знае ли ако се кара ММТ кутията на ръчни скорости, дали ще се появят проблеми с изключване . И второ - при мен досега се е случвало само на 1ва скорост да ми изключва, има ли такава вероятност кутията да изключи на по голяма предавка или не дай си боже по време на изпреварване да стане ??

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 01 Ное 2016 20:01

При всяка смяна на скоростите,независимо на кой режим има твърде голяма вероятност да се случи.Аз съм почти сигурен че това е едва началото при теб колега.Програмата с която се четат грешки на Тойота, а именно Techstream с нея един човек който е в час може да разбере как се държат моторчетата ,какви са параметрите на отговорните за добро поведение на ММТ настройки .Работата не е много сложна но трябва някой който я разбира да погледне.Все някъде около теб ще има някой наясно с ММТ скоростна кутия,или попитай там в сервиза за някой по ,,светнат,,Успех
worthy.gif

Митко Митков
Мнения: 4
Регистриран на: 29 Окт 2016 22:01
Местоположение: Ямбол

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Митко Митков » 01 Ное 2016 22:42

Благодаря

Аватар
sokola
Мнения: 35
Регистриран на: 22 Дек 2008 10:23
Местоположение: София
Обратна връзка:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от sokola » 07 Ное 2016 12:10

Здравейте,
Отскоро карам Корола-2006, ММТ, на която смених съединителя + лагера. Вчера на връщане от прованса започна да прави проблеми явно моторчето, което натиска съединителя. Първо при намаляне на скоростта при превключване от 3 на 2-ра остана на 2ра все едно е натиснат съединителя постоянно. След като я побутнах напред назад първо на М после и на N явно зацепи и се оправи. Направи нещо подобно още веднъж при намаляне на скороста, но се оправи и така до София преди светофара на Дружба след като смени от 5-та на 4-та повече не поиска да смени на никаква скорост, явно е че моторчето е проблема, та въпроса ми е той ремонтира ли се или трябва да се смени с нов? Знае ли някои каква е цената на нов?
Toyota Corolla 1.4 D4D MMT 90hp 2006г

http://www.bgshoping.com

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 07 Ное 2016 17:06

Здравей колега ,
Кога смени съединителя,колко време мина след смяната,
Какви инициализации се направиха след смяната му,
Какъв съединител си сложил,
Какви грешки излизат на диагностиката.
Когато направи проблем светва ли едно червено зъбно колело на таблото,
Това че остава на,,постоянно натиснат съединител,,както си казал по горе ,не е виновно моторчето.
След смяна на съединителя колата как превключваше скоростите.
При смяна на съединител,се правят куп инициализации .
И да може да се ремонтира моторчето но зависи в какво състояние е.
Да има ги нови оригинални на цена добра /около 250лв/,тук от колега от форума.
Има ги и китайски които не ти препоръчвам,понеже са на късмет.
Според мен не бързай да сваляш актуатора ,понеже и той се сваля след определени инициализации.
Направи диагностика и кажи ,да умуваме тук.
Успех. :thumbsup:
worthy.gif

Аватар
sokola
Мнения: 35
Регистриран на: 22 Дек 2008 10:23
Местоположение: София
Обратна връзка:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от sokola » 07 Ное 2016 17:21

Здравей,
Смених го преди около 600км. Сменен лагер и съединител с Aisin. Инициализацията беше направена от човек от Тойота. Като направи проблема светна червеното зъбно колело с внимание вътре. На няколко пъти. Днес колата я отвори човека, който смени съединителя и каза че моторчето е зацепило. Не съм питал каква грешка е изписало. След като го е свалил каза, че пак е тръгнало, но не искам да рискувам със същото така, че ще го сменим с ново, особено след като го направи няколко пъти. Искам да съм сигурен, че ме чака път до Виена ако стане пак, става страшно.
Toyota Corolla 1.4 D4D MMT 90hp 2006г

http://www.bgshoping.com

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта