MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувай отговор
Profesionalista
Мнения: 5
Регистриран на: 04 Май 2014 08:49
Местоположение: София

Re: MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Profesionalista » 14 Дек 2015 22:18

Само в Тойота ли могат да обучават ?
„Парите са нещо много полезно. Те ти позволяват да не правиш това, което не обичаш, а аз не обичам да правя почти нищо.“

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 55 пъти

Re: MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Akima » 14 Дек 2015 22:20

Трябва тестер.

За София ли говорим - вижте раздела със сервизи - има посочени. :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 29 Апр 2016 09:55

Здравейте.
Обучаването става много лесно. Софтуерът го има в нета, в руските сайтове. Кабелът струва около 60-70 лева.
Много е важно да се изпрати моторчето на съединителя в начална позиция преди всичко останало. Понеже притискателният диск се "саморегулира" т.е. има седемнадесет зъбчета, които се прещракват от време на време, когато се свършат, за да се регулира трябва да се премести моторчето. То е на овални отвори и може да се мести. След преместването се прави обучение и готово. Дано да съм бил полезен.
------------------------
Всичко останало което говорят за ММТ-то са пълни глупости. Аз го карам вече 7 години.
------------------------
И забравих да кажа, съединителят ми е на 120 000 км. Колата се кара много на градски разстояние, но и доста извънградско.
Последно промяна от Akima на 29 Апр 2016 12:12, променено общо 3 пъти.
Причина: Слети мнения.Моля прочетете правилата и важните теми.Правопис!Форматиране.Правилата ОТНОВО.Добре дошъл.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от slowtraveler » 30 Апр 2016 12:23

Когато 'прещракат' всички зъбчета, не е ли време за смяна на съединител?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 06 Юни 2016 19:51

Здравей,

Малко късно ти видях поста. Не е проблем кагато се свършат зъбчетата има още много хляб в съединителя. Аз моя го карам от доста време и мисля чак тази есен да го сменя, но само феродовия диск.
Иначе, ако притискателния е ОК, ще му върна зъбчетата в изходно положение и готово.

weasel4o
Мнения: 9
Регистриран на: 07 Авг 2012 15:24
Местоположение: София

Corolla 2010 E150 MMT - check engine / VSC off

Мнение от weasel4o » 22 Юни 2016 11:10

Здравейте колеги,

бих искал да попитам дали някой има препоръки за сервиз в който да ми погледнат ММТ королката - вчера, тъкмо навъртайки 75 000 км ми светнаха check engine/VSC off и колата влезе в сервизен режим. От тойота ще я прегледат най-рано след няколко дни, и ми се иска да имам и алтернатива. Колата е ММТ 1.6 Corolla Е150, извън гаранция е - случката ми се случи като гръм от ясно небе, без предишни индикации директно светнаха тези индикатори. Погледнах предните теми във форума, но всички се отнасят за ръчните скорости на тойота, а това ММТ нали особено житвотно.

Благодаря!

П.С - знам, знам - ММТ е тъпотия, ММТ е много зле, ММТ (прозиволна клетва).
Ноу Тойота ат дъ момент, само едно старо бръмбарче

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Corolla 2010 E150 MMT - check engine / VSC off

Мнение от slowtraveler » 22 Юни 2016 12:07

Е сега и ако си попълниш профила съгласно 'новите' правила отпреди година, и по-точно графата 'местоживеене', като нищо може и да получиш отговор :whistle:
Ама без да знаем за кой район на света питаш - как да стане тази работа с предложение за сервиз???
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Борката
Мнения: 1
Регистриран на: 24 Юни 2016 10:49
Местоположение: София

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Борката » 24 Юни 2016 11:15

Здравейте, преди време купихме Ярис със скоростна кутия ММТ.
ОЩЕ НА ТРЕТИЯ МЕСЕЦ ЗАПОЧНА ДА ВКЛЮЧВА УДАРНО.
"СПЕЦИАЛИСТИТЕ" от "Тойота" ми казаха, че е нормално и ще го синхронизират.
Така 5-6 пъти.Колата вече е на 86000 км. и М-ментето едвам се влачи.
Явно, ще сменям съединител.Не ми се ходи при същите специалисти, защото предусещам офертата.Някой има ли опит и МОЖЕ ЛИ да очаквам по-добри съвети и оферти.
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Благодаря Ви за вниманието.
Последно промяна от Akima на 27 Юни 2016 13:59, променено общо 1 път.
Причина: Форматиране.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 26 Юни 2016 21:48

Здравейте,
купих си втора Corolla E12 1.4 D4D MMT и тази я взех доста евтино с развален актуатор на съединителя.
След много четене на разни форуми Руски,Немски...
Разбрах че проблемите на ММТ са много, но все решими. Обикновено грешка P0810,тази грешка може да възникне по много причини.
Проблемите на актуатора са в износени четки, разбити втулки, износени зъби на един вал.
На определени километри трябва да се правят различни по вид инициализации - на луфта на актуатура, на луфта на съединителя и накрая се правят настройки по запаметяването на всичките направени инициализации.

Тази кола която я взех и след един добър цялостен ремонт на актуатора, и след това съответните инициализации и настройки колата стана "пушка".
Няма удари при смяна на скорости - има повече мощност при тръгване - колата се държи прилично и въобще не се кахъря че всички "плюят" ММТ.
Много информация имам събрана и ако някой има въпроси съм готов да отговоря на закъсали колеги с ММТ.
Колата ме "кефи" за градско - за дълги преходи си имам един друг бегач от една друга марка .
Успехи на всички и с ММТ. :thumbsup:
Последно промяна от mfandakov на 27 Юни 2016 20:17, променено общо 2 пъти.
worthy.gif

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 55 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Akima » 27 Юни 2016 13:57

Борката написа: Не ми се ходи при същите специалисти, защото предусещам офертата.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=29267
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 10 Юли 2016 22:39

Здравей колега,

Аз съм на абсолютно същото мнение за ММТ-то. Имам я вече 7 години. Жена ми я кара само в центъра и никакви ядове. Имам си кабел, знам как да си инициализирам съединителя. Имам си и резевен феродов диск - може да се купи самостоятелно! Моторче още не съм отварял. Този съединител е на 120000 км. Когато я купих, успях с много разправии да я вкарам в "Тойота" и ми го смениха по гаранция.

Marto2016
Мнения: 1
Регистриран на: 18 Юли 2016 13:59
Местоположение: София

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Marto2016 » 18 Юли 2016 14:19

До mfandakov :
Здравей ! Преди 3 месеца взех Corolla MMT 1.4 . След смяна на съединител се появи проблем с включване на скоростната кутия. Искам да те помоля за информация за надежден сервиз или майстор, който да помогне.

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 55 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Akima » 18 Юли 2016 15:25

Marto2016 написа: помоля за информация за надежден сервиз или майстор, който да помогне
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=29267 :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

danikey
Мнения: 2
Регистриран на: 23 Юли 2016 19:50
Местоположение: Пловдив

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от danikey » 23 Юли 2016 20:30

Здравейте, днес след като се прибирах от Смолян по пътя за Асеновград, при малко по енергично каране което се налагаше от колоната ми светна червена лампа която представлява назъбено червено колело по средата с червен удивителен. Веднага спрях колата и лампата изгасна може би след половин минута. Отворих книжката и прочетох че става дума за лампа свързана с MMT кутията. Преди да се случи тази случка минути преди това колата самоволно ми превключи на 1-ва скорост може би 2 пъти, малко след което светна лампата. След като спрях установих че дисковете на спирачките доста са се нагрели, което ме наведе на мисълта че сигурно и съединителя от превключване е прегрял... Изчаках 15 минути както пишеше в книжката и бавно бавно с големи притеснения се прибрах до Пловдив на 4-та 5-та с 40-50 км. в час до Асеноград и след това с 80 до Пловдив. Притесненията са ми още по-големи след като изчетох тази тема, възможно ли е да съм прецакал съединителя или скоростната ? Какви биха могли да бъдат последствията. Дали е нещо в началото или все още може да се реагира с настройка на съединителя. Или вече нещата са непоправими ? Смятам да звъня и да ходя в Тойота Пловдив защото не знам тук кой друг сервиз е добър и дали могат да се занимават с тези неща? Не знам дали тази процедура по настройката от руския форум е посилна за човек който не се е занимавал с ремонт на коли ...
Може би потребител: Petar555 би могъл да ми даде част от точните насоки... но не мога да му пиша на лични защото се регистрирах сега във форума.
Параметрите на колата са следните:
Тойота Корола бензин 2009(по талон но иначе май е 2008), 1.6 VVTi автоматик с MMT на 38 000 км.

danikey
Мнения: 2
Регистриран на: 23 Юли 2016 19:50
Местоположение: Пловдив

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от danikey » 25 Юли 2016 13:34

Днес ходих в Тойота Пловдив, оказа се че актуатора + съединител + превключвател трябва да бъдат сменени. Преди години от първия собственик е бил сменен само компютъра на скоростната гаранционно. За съжаление на мен се падна честа да сменя останалите неща и да се науча явно как се кара по нежно тази кола. Казаха ми че не мога да я карам така защото не се знаело какво може да стане и да блокира. Макар че нищо не свети в момента като грешки и т.н. Другото което не бях споделил тук е че ми се е случвало да потеглям на първа на кръстовище и натискайки газта колата стига буквално на 4-5 хил. оборота и не се сеща да превключи на втора, и в тези ситуации съм отнемал от газта или съм чуквал спирачка за да се сети след това на следващото подаване да мине на втора, а ако не стане минавам на ръчен режим и сам я премествам на следващите скорости.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта