Страница 29 от 128

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Дек 2017 16:05
от mfandakov
MMT се "кефи" на нов съединител :D ,поне ще знаеш че там всичко е ОК.
Моята Корола с ММТ работи с 6.00мм ход на съединителя при нужни поне 8.5 tooth.gif tooth.gif .
Направо невероятно ,досега толкова фрапиращо смачкан съединител на работещо ММТ не съм и чувал и виждал.
До кога ли, :)

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 29 Дек 2017 15:37
от perfect9
mfandakov, Накратко от скоро съм собственик на Corolla 1.4 d4d MMT и съм със същия проблем. От Пловдив съм и бих се радвал ако ми помогнеш.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 29 Дек 2017 15:43
от perfect9
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 04 Фев 2018 18:33
от miro1984
Здравейте,отскоро купих на жена ми тойота ярис 1.3 бензин 2006 г. с ММТ скоростна кутия.Мога ли сам да направя адаптация на скоростите.Благодаря предварително!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 04 Фев 2018 20:05
от Shift
Можеш,но дали е нужно? Има вероятност да влошиш нешата след временно подобрение.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 04 Фев 2018 20:53
от miro1984
При превключване от 1 на 2 превключва по трудно .Двигателя се форсира повече.С останалите предавки няма проблем.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 08 Фев 2018 14:00
от Shift
Това е нормално, особено на по-студен двигател.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 21 Фев 2018 12:16
от popovstz
Здравейте колеги,
Карам Корола Версо 1.8 от 2005 г. с ММТ, която в момента е на 128 000 км. През последните 50 000 км, които аз и навъртях, нямах абсолютно никакви проблеми със скоростите, освен познатия на всички ни дискомфорт от превключването при шофиране, за което подробно е описано подробно по-горе във форума.
В последния месец на 2 пъти ми се случи в спряло положение колата да изключи от скорост, на таблото светна червеното зъбно колело, индикаторът на скоростите мигаше N и в продължение на няколко минути не успяваше отново да включи на скорост. И при двата случая колата беше загряла.
Можете ли да ми препоръчате човек или сервиз в София, който компетентно да направи диагностика и да установи проблема и евентуално ако се наложи в последствие да извърши смяна на компоненти. Благодаря Ви предварително. punk.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Фев 2018 11:56
от mfandakov
Здравейте,
popovstz написа: освен познатия на всички ни дискомфорт от превключването при шофиране,
Ако колата Ви е с нужните настройки,и актуатора е с модифицираният ел. мотор,този дискомфорт е минимален.
popovstz написа: В последния месец на 2 пъти ми се случи в спряло положение колата да изключи от скорост, на таблото светна червеното зъбно колело, индикаторът на скоростите мигаше N и в продължение на няколко минути не успяваше отново да включи на скорост
Така се започва,съветвам Ви да направите най скоро диагностика за да може евентуално да се разминете само с ремонт на актуатора ,а не с цялостната му замяна.
Намерете диагностик с Техстрийм,и дайте тук грешките.
Успех. :thumbsup:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 12 Мар 2018 18:11
от vladovichev
Здравейте,
от 2 години карам Тойота Корола Версо 1.8 бензин и честно казано всичко освен тази Ммт кутия е много добре. Преди 20000 км смених консуматива, а сега отново има някакви индикации за смяна... Едва тръгва, при изпреварване е само на пета, което е тежко, на ръчен режим единствено ми светва индикатора с пружинното колело и удивителния. Отивам в Тойота да я обучавам, друго може ли да се направи в моята ситуация?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 12 Мар 2018 19:42
от mfandakov
vladovichev написа: Отивам в Тойота да я обучавам, друго може ли да се направи в моята ситуация?
Може !!!,да им кажете да Ви оправят на края колата.
Нали те са на Тойота хората,ако не могат да питат в Тойота да ги научат.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 15 Мар 2018 01:01
от popart
Здравейте колеги! Днес станах собственик на toyota corola verso с 1.8i и ММТ, 2007 г. Успях да измина почти 50 км. преди да ми изключи от скорост и да ми светне лампата със зъбното колело - впечатляващо нали! Понеже съм нов с автоматичните скоростни кутии искам да попитам има ли значение на каква позиция на лоста да изключвам двигателя и принципно на каква позиция трябва да оставям колата на паркинг. Първото светване на лампата със зъбното колело стана когато изключих двигателя при позиция на лоста на Е. Лампата светна и се чу продължително пищене докато не извадих ключа. Възможно ли е да съм прецакал нещо с това? След това почна да изключва между 2 и 3 скорост и после между 1 и 2-ра и трябваше да гася колата и да паля пак за да мога да се прибера до вкъщи. Сега моля за помощ за майстор в София, който да може да се справи с това (механика или магьосника или който знаете, че може да помогне). Предварително благодаря.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 15 Мар 2018 10:02
от Shift
Няма проблем да оставяш колата на Е, това не е чист автомат, а роботизирана ръчна скоростна кутия. Все едно си оставил колата изгасена на първа.
За начало провери заряда на акумулатора, а като задължително условие намери някой с кабел и диагностика на Тойота да каже какви грешки има записани от ММТ.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 15 Мар 2018 14:48
от popart
Хората, от които купих колата дойдоха с репатрак и я взеха да я закарат в сервиз за диагностика и ремонт. Като имам повече информация ще пиша.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Мар 2018 11:58
от popart
Здравейте пак колеги! Върнаха ми колата в петък, била само за обучение. Успях да мина 150 км. и проблема пак се се появи. Звъннах на монтьора който е правил обучнието и той каза че неговия софтуър ( на BOSCH ) не е достатъчно добър и не може да обучи добре колата. Препоръча ми да ходя в ТМ ауто. Въпроса ми е има ли в София някой монтьор,който може да обучи читаво колата, щото в ТМ ауто освен че трябва да чакам доста време предполагам и че е доста по-скъпо.