Страница 3 от 5

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 07 Ное 2014 20:19
от akraba1
Здравейте колеги.
Има подобен проблем. Карам Корола Версо от 02. 2004 дизел
Симптомите:
На бавна скорост, в задръстване, 5-10 км/ч волана бие и се измества сам в ляво. Естествено ако не компенсирам с волана и колата залита в ляво.
На мен също ми казаха, какво ли не и какво ли не цени.... wacko.gif
За първи път го усетих преди месец.
Ефекта с биенето постепенно се засилва. sad.gif :(
Какво може да е?

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 08 Ное 2014 16:02
от max-2
Крива гума за изхвърляне, предполагам лява.

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 08 Ное 2014 16:54
от shterev
Аз я рециклирах в Пловдив и сега нямам никакъв проблем.Цялата работа за 35лв. за втулка и 65лв за монтаж-демонтаж на рейката.

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 08 Ное 2014 20:26
от akraba1
Не знам, какво да мисля, гумите уш са Нокиан.
Кажете, къде се рециклират рейките, дайте по-точни координати! ...че знае ли се.
Колко време отнема самото рециклиране?
Благодаря предварително.

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 10 Ное 2014 06:40
от dechobg
Моята я рецеклираха в София но не съм доволен.Парите бяха около 150 лв.без монтажа .Рейката в момента се чува повече от колкото беше преди.

Re:

Публикувано на: 10 Ное 2014 10:58
от baba_metca
PaachhoG написа:Мерси на всички за мненията. Вчера бях при един познат в неговия сервиз. Човека го познавам от много дълго време и бях сигурен, че няма да ме заблуди за проблема. Та той каза, че рейката е абсолютно здрава, няма никакъв проблем, трябвало да се смени някакъв тампон и това е....
Та за ТМ ауто какво да кажа в този случай, трима човека гледаха колата и след сериозно обсъждане казаха, че е рейка......1 750 лв (Честито). Сега ще сменя тампона и ако спре да тропа ще отида да им дам да покарат малко...........
Да кажеш като смениш тампона какво е станало.

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 10 Ное 2014 14:37
от rumenmitev
Здравейте,
Аз си мисля, че рейка се рециклира, ако има теч на масло, но ако за разбити зъбите няма смисъл, почукването ще си остане. Решението е нова или втора ръка в мобиле - раздел на части вече има доста тойоти така, че Ваш избор. :thumbsup:

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 10 Ное 2014 15:26
от Airfan
Пиньона мисля, че се сменя на всяка рейка.

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 10 Ное 2014 19:38
от shterev
Зависи от рейката.Тези които са с хидравлика наистина е по-сложно да се рециклират а тези които са с електроусилвател са лесни защото се набива нова втулка и проблема се решава.
В Пловдив има майстор който се занимава само с рейки и то на много скъпи коли.Моята я направи за 35лв.като аз я занесох свалена.
Ето и координати: 0888435957-Радослав.
Аз съм много доволен.

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 11 Ное 2014 22:43
от desotodorov
Ми бацета, аз отдавна съм се зарекъл, че дори и нова кола да взема, дори т.нар. гаранция да отпадне, в оторизирания сервиз няма да и стъпят колеленцата :-)... аз т.нар. ТО1, си ги правя сам...ТО2, има хиляда сервиза, дето го могат. Откак четох как пичовете сипват скапано, наливно масло та хората си плюят колите, че го горят, и се чудят как може, като са нови...никогИ в оторизирания, особено па ТМА...това че работят с кожи на клиента е друг въпрос...рейка...на 37к км, на тойота...немам думи...шмекери нещастни. Преди 11 години по същия начин в СФА ми предложиха нова ГНП за 3к лв...на пежо 405 дето струва 1.5к :-) да бе да:-)

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 13 Ное 2014 20:05
от мехаННика
Ми баце, ти като си работил там защо не промени тези черни неправди?
desotodorov написа:ТО1, си ги правя сам..
ми ти си готов за НАСА, само да овладееш и смяната на горивен филтър и свещи, карината филтър на купето няма..
desotodorov написа: дори т.нар. гаранция да отпадне,
Пожелавам ти да си вземеш нова кола, па се откажи от гаранцията щом си толкова печен. Извинявам се за оффтопика, не се сдържах.

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 13 Ное 2014 21:22
от Vesko
desotodorov написа:Откак четох как пичовете сипват скапано, наливно масло та хората си плюят колите, че го горят, и се чудят как може, като са нови...никогИ в оторизирания, особено па ТМА...
Докато не светне жълта лампичка за ниво на маслото, как разбирате дали колата го харчи или не? На мен за 500-600к км до сега само два пъти ми е светвала тази лампична на авенсис д4д 150к. И с 1 литър масло от първата бензиностанция е изгасвала. Така, че трудно разбирам хората имащи проблем с качеството на сервизното обслужването в оторизирираните сервизи на тойота....

ПП: Всъщност спомням си за 2 случая.... при единият един от регионалните дилари без малко да ми сложи масло разлочно от това дето си порачах (през 1999 и следващите няколко години си питаха какво масло да налеят) и при втроия в ТМА техника дойде да ме пита каде ми е имобилайзера на хибрида, заото не искал да пали. Ама последното беше преди масово да навлязат хибридите в БГ.

ПП: опа станах три. Това лято нещо ми спря климатика след като един час чахах пред едно РПУ (да ми върна неправомерно отнетото ми свидетелство за правоуправление) и след 200км в жегатапристигайки при горепосоченият дилър ми каза че има;о час за след месец и половина.... punk.gif tooth.gif Естествено отидох при друг веднага...

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 13 Ное 2014 21:43
от iovkito
Всеки си преценява сам дали да ходи при тях или не. Има много коли , които са сервизирани само в оторизираните сервизи и са си навъртяли пак безпроблемно километрите , явно маслото им отговаря на изискванията. В Добрич се запознах с един собственик на авенсис 2,2 2008-ма. Първото му питане беше колко масло ми гори колата. wacko.gif Явно някои горят , други не , той ми каза , че неговата горяла по 2-3 литра до смяна. Аз с равчето сигурно ще изкарам 1-2 години при тях , поне да видя , че тази кола наистина ще върви нормално и няма да има изненади.

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 14 Ное 2014 21:19
от akraba1
max-2 написа:Крива гума за изхвърляне, предполагам лява.
Аз съм вери хепи!
Наистина излезе крива гума!
:wav:

Re: ПРОБЛЕМ С РЕЙКА НА ТОЙОТА КОРОЛА

Публикувано на: 16 Ное 2014 01:25
от desotodorov
мехаННика написа:Ми баце, ти като си работил там защо не промени тези черни неправди?
desotodorov написа:ТО1, си ги правя сам..
ми ти си готов за НАСА, само да овладееш и смяната на горивен филтър и свещи, карината филтър на купето няма..
desotodorov написа: дори т.нар. гаранция да отпадне,
Пожелавам ти да си вземеш нова кола, па се откажи от гаранцията щом си толкова печен. Извинявам се за оффтопика, не се сдържах.
Няма защо пич, това само показва докъде ти стига компетенцията, работил съм там в един друг живот, още бях студент, ако трябва да съм точен, великите неправди няма как да се оправят, такава е "политиката" ... пък и теб, какво толкова те засяга, че а*аш в темата ??? Сега се занимавам с неща, които едва ли ще овладееш някога :-), вЕрвай мога да си позволя нов автомобил...и въпреки това ще си карам бабата докато не умре :-), не правя излишни разходи, такава ми е политиката :-)...и .... хм, ще си изтриеш ли саморъчно писанието, ако колегата автор на темата ми позволи да сложа снимки на Двуделния Поленов Филтър на Toyota Carina, както и къде се намира и как се сменя, ако искаш и номерче на някоя от марките мога да напиша?:-)