Страница 1 от 1

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 31 Яну 2017 11:32
от dhristov
Здравейте,
Притежавам Тойота Версо 2010 г. 1,8 бензин. Колата няма резервна гума, а е с комплект за залепване.
Можете ли да ми дадете някаква информация от къде мога да си купя резервна гума тип патерица - нова или стара.
Поздрави.

Резервна гума - патерица

Публикувано на: 31 Яну 2017 17:42
от e 10

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 27 Фев 2017 15:10
от dhristov
Здравейте,
Някой заменял ли е комплекта за залепване на Версо с резервна гума ? Според мен гумата си е доста по-сигурно нещо, но се чудя - къде може да я сложа. На мястото на комплекта мисля че няма шанс да влезе дори патерица.
Доколкото знам на старите Версота гумите са отдолу. Някой слагал ли е резервна гума на Версо 2010 ? Някакви идеи каква гума и къде може да се сложи ?
Мерси предварително !

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 27 Фев 2017 21:26
от ccvetan
Здравей! Комплекта го вадиш и там вкарваш патерицата,но при вдигнати 3ти ред седалки. Сложих 125 гума вместо 145, както я дават по мануал. Остава повече място за други неща върху нея. Не ми се е налагало да я ползвам. Купих я от същия продавач от
олх. По спокойно е така. Ако я срежеш,комплекта не помага.
P.S. Не съм сигурен дали е 125,няма как да я погледна.

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 27 Фев 2017 23:05
от slowtraveler
За мен е напълно излишна операция да се търси/слага патерица вместо комплекта за ремонт...

Освен очебийният недостатък (размера и теглото) -
Колко пъти сте късали гума последните години/десетилетия?
Колко ще ви струва патерица, и колко - евентуално 'алтернативно' решение на въпроса - такси с гума под ръка или репатрак?

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 06:12
от ccvetan
Може би си прав slow. Верно е,че не съм късал гума последното десетилетие, но съм свикнал да не разчитам на чужда помощ. Презастраховка.

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 08:39
от tora
Гумите Runflat нали са за този тип коли, без резервна. Чета, че е силно препоръчително да са с датчици за налягане.

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 09:16
от dhristov
ccvetan написа: Здравей! Комплекта го вадиш и там вкарваш патерицата,но при вдигнати 3ти ред седалки. Сложих 125 гума вместо 145, както я дават по мануал. Остава повече място за други неща върху нея. Не ми се е налагало да я ползвам. Купих я от същия продавач от
олх. По спокойно е така. Ако я срежеш,комплекта не помага.
P.S. Не съм сигурен дали е 125,няма как да я погледна.
Здравей, колега.
Моята идея е същата, но като гледа отвора отзад - не съм сигурен каква гума и как точно ще я вкарам под ъгъл. Ще пробвам с вдигнати седалки как е положението. Какъв точно размер гума си вкарал там 125/?/R?

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 10:20
от ccvetan
За мойта дават 145/70/17. Продавача каза,че има и по тясна и за това взех нея. Няма как да я проверя. Колата е в Бг,а аз не.

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 10:30
от slowtraveler
Рънфлат са доста по-твърди като возия... Да, можеш да си караш със спукана гума без да усетиш (последно мерихме налягането на гума на колегата заради сработила сигнализация - 0.8атм, без това да се усети никак)...
Но тези гуми са по-скъпи...
Презастраховка - ами супер... Ако става въпрос за далечни пътувания извън цивилизацията...
Иначе е едно тегло, което го мъкнеш допълнително през цялото време, а не го ползваш..

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 11:16
от dhristov
С резервна гума би ми било по-спокойно просто. Иначе дори да е малка дупка и да може да се залепи с комплетка - четох че гумата трябвало да не се ползва повече след такова залепване, което значи закупуване на 2 нови гуми за една дупка. Друг е въпроса че това лепящо нещо нямам идея колко и дали работи, няма как и да се тества предварително и т.н. Много по-просто би било да сложа резервната гума, да отида до първия вулканизатор и да оправя спуканата, ако е възможно.

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 12:33
от slowtraveler
Така е колега, обаче през последните 20 години спуканите гуми са били сравнително бавно изпускащи...
И въпреки, че понякога съм имал резервна гума - не съм я слагал... Когато съм имал комплект за ремонт - от него съм ползвал само компресора, с който да напомпам гумата докато стигна до ремонтна работилница...
Което ми е било много по-просто отколкото да свалям гума и т.н..
Да, в момента и на двата автомобила имам резервни гуми, но това е защото така си дойдоха от дилъра... Не са вадени :)

Verso R20 1.8 2ZR-FAE Valvematic 148HP 2010 - Резервна гума тип патерица ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 12:57
от iovkito
Най-добре е компресор и резервна гума. На авенсиса не си спомням колко пъти съм ползвал патерицата , но съм кривил 5-6 пъти джанти и 2-3 пъти съм пукал гуми , имам около 10 слагания. На рав4-ката също съм пукал 2 пъти гума и я ползвах , определено я предпочитам пред тези спрейчета .