Страница 2 от 6

Публикувано на: 11 Мар 2009 21:49
от Tino
Колега направи им рекламация под формата на официялно писмо до тях , че не си доволен от автомобила и искаш да си го изкупят обратно !!! Преди 2 месеца искахме да върнем двата ни Ярис-а на ТМ Ауто София / откъдето сме ги купили / , но ни отказаха с отговора , че могат да ни ги изкупят , ако си купим нова Тойота / и аз като тебе поввече леки автомобили Тойота не искам !!! / . Мъчихме се да ги продадем ние си и те паралелно , но не се получи . След поредното влизане в сервиза им ни писна и подадохме жалба до шефовете им , че не им искаме боклуците и че са ни отказали веднъж да ги изкупят , а нямат право и след 1-2 седмици си ги прибраха боклуците и това беше. Разбирасе очаквай да ти предложат доста ниска цена от пазарната в момента / защото и те все пак трябва да имат печалба laugh.gif /

Публикувано на: 11 Мар 2009 22:29
от LEXUS
И ги върна на цена по-ниска от пазарната в ТМ-Ауто ли?

Публикувано на: 11 Мар 2009 22:34
от Tino
Да , можех да си го позволя , защото имаше по-голяма първоначална вноска , като прибавим и кризата / която се явява в това , че просто няма хора които да ги карат и да изкарват пари / и за капак поредното дефектно предно стъкло , ми беше достатъчно !!!

Публикувано на: 12 Мар 2009 09:36
от shtephan
Трябва да проверя дали изкупуват обратно камази ,че нещо умря строителния безнес.Да си вземат боклуците.
Сега сериозно, човека има проблем.Щом се усеща във волана при завой или при отклонение от центъра на малка скорост това е каре или демпфер на карето.Да това рефлектира върху накрайниците откъм рейката и най-вероятно разбива опорните втулки.Прочетох доста форуми и не видях проблем за рейка консуматив при нова кола.Предложението ми е да качите колата на повдигача и да пробвата същия сценарии в който се появяват симптомите за да се види какво става без натоварване.Не разбрах също естеството на усещането от волана - леки почуквания или колебания с някаква амплитуда до изправяне на посоката.
Виждал съм разбити накрайници от към рейката след 2к, но след замяна с нещо правено от арабели,оказа се кофти термообработка.
И още нещо искай да присъстваш на диагностиката.

Публикувано на: 12 Мар 2009 10:34
от Джамбазов
Не е проблема в рейката. Отново казвам да се провери кормилния вал и кормилната колона.

Публикувано на: 12 Мар 2009 10:51
от shtephan
Да по-точно мястото на свързване на рейката с карданния вал,но тогава се чува причукване,затова предлагам по подробна диагностика.

Публикувано на: 12 Мар 2009 17:43
от zi_zi_top
shtephan написа:Да по-точно мястото на свързване на рейката с карданния вал,но тогава се чува причукване,затова предлагам по подробна диагностика.
:thumbsup:

Благодаря за съветите ви

Публикувано на: 12 Мар 2009 20:13
от Ivan Dragnev
Точното усещане е причукване във волана от време на време.Искат да ми слагат нова и ще присъствам на смяната.Ако даде същите симптоми и новата то ще е почти веднага както стана с предните.При проблем ще ги съдя ако не си приберат боклука.Що се отнася за по- подробна диагностика що за сервиз са Тойота Варна след като не могат да разберат какъв е проблема.Обясняват ми че се разбивала някаква втулка,а не самата рейка.

Re: Благодаря за съветите ви

Публикувано на: 12 Мар 2009 20:37
от nikolov22
Ivan Dragnev написа:Точното усещане е причукване във волана от време на време.Искат да ми слагат нова и ще присъствам на смяната.Ако даде същите симптоми и новата то ще е почти веднага както стана с предните.При проблем ще ги съдя ако не си приберат боклука.Що се отнася за по- подробна диагностика що за сервиз са Тойота Варна след като не могат да разберат какъв е проблема.Обясняват ми че се разбивала някаква втулка,а не самата рейка.
не те мотаят проблема е в дясната страна на реиката там пръта лагерува с корпуса посредством пластмасова втулка проблема е изяснен и се решава много лесно с бронзова втулка пращаха имеил до софия за разрешение да го правят това вмвесто да мотаят хората но от там категорично го забраниха защото ако стане нещо с тази реика и има птп много съдене ще падне така че изчакаи като ти мине гаранцията смукни реиката разглоби я и смени двете втулки с бронзови

Re: Благодаря за съветите ви

Публикувано на: 12 Мар 2009 21:26
от Джамбазов
nikolov22 написа:
Ivan Dragnev написа:Точното усещане е причукване във волана от време на време.Искат да ми слагат нова и ще присъствам на смяната.Ако даде същите симптоми и новата то ще е почти веднага както стана с предните.При проблем ще ги съдя ако не си приберат боклука.Що се отнася за по- подробна диагностика що за сервиз са Тойота Варна след като не могат да разберат какъв е проблема.Обясняват ми че се разбивала някаква втулка,а не самата рейка.
не те мотаят проблема е в дясната страна на реиката там пръта лагерува с корпуса посредством пластмасова втулка проблема е изяснен и се решава много лесно с бронзова втулка пращаха имеил до софия за разрешение да го правят това вмвесто да мотаят хората но от там категорично го забраниха защото ако стане нещо с тази реика и има птп много съдене ще падне така че изчакаи като ти мине гаранцията смукни реиката разглоби я и смени двете втулки с бронзови
Когато се разбие там трака по един начин, когато се разбие вала по друг. Колега, обясни моля те по подробно как и кога точно трака.

Публикувано на: 12 Мар 2009 21:28
от Tino
Nikolov22 извинявай колега , ама чисто нова кола не си купуваш , за да й правиш побългарени истории , а за да нямаш поне 5-6 години никакви ядове !!! Това за мен е напълно недопустимо , ще дам над 50К лв за кола на която като й мине гаранционния срок ще й оправям косурите mellow.gif

Публикувано на: 13 Мар 2009 13:58
от shtephan
А ти ми кажи как онези софийски пе :censored: ли можаха да похарчат 4 милиарда излишък и нито лев за пътища.Няма кола освен руските, която да е направена(проектирана) за такава меко казано пътна настилка.Няма!!!!!!!!!!!!!!!
Това с опорните втулки съм го правил на доста коли ,ако това е проблема.Става и с тефлон.
Аз се чудя как въобще дават гаранция за окачването.

Публикувано на: 13 Мар 2009 19:13
от Ivan Dragnev
Изтраква,по-скоро пречуква във волана когато тръгвам от място и едновременно завивам.когато на място въртя волана пак,но не винаги.Точното усещане е туп-туп в ръката.

Публикувано на: 13 Мар 2009 21:12
от Джамбазов
Ivan Dragnev написа:Изтраква,по-скоро пречуква във волана когато тръгвам от място и едновременно завивам.когато на място въртя волана пак,но не винаги.Точното усещане е туп-туп в ръката.
Не е рейка. Вал е. Най често трябва да го усещаш когато правиш маневра назад. Забележи дали е така.

Публикувано на: 13 Мар 2009 22:11
от nikolov22
Tino написа:Nikolov22 извинявай колега , ама чисто нова кола не си купуваш , за да й правиш побългарени истории , а за да нямаш поне 5-6 години никакви ядове !!! Това за мен е напълно недопустимо , ще дам над 50К лв за кола на която като й мине гаранционния срок ще й оправям косурите mellow.gif
ЛИЧНО СПОРЕД МЕН тази кола трябва да се изтегли от пазара и цялостно да се преработи
другото което забелязвам е как търговците омаиват клиентите а не знаят как се пали кола без ключ затова моя съвет е колеги когато решите да да си купувате нова кола вземете на монтиорите една стъклена фактура и ги питаите каква кола да си купите и какви са дефектите и