трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Модератори: Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido

Потребителски аватар
martod
Мнения: 1256
Регистриран: 15 ное 2008 17:49
Репутация: 20
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнениеот martod » 06 апр 2010 22:50

Bass_Man написа:"
Проверява се по супер просташки начин . Но е необходимо да се работи малко по-внимателно и да се ползва уред направен за целта .
Уреда работи на принципа на измерване на обратното гориво . Реално при нормална работа в дюзата постъпва определено количество гориво , след , което тя впръсква част от него в цилиндъра и каквото остане го връща обратно . Мери се точно това невпръскано гориво . Което при нормално работещи дюзи и изправен двигател трябва да е почти еднакво за четирите дюзи .
Мери се , като се откачат маркучетата за обратно гориво и се отведат в разграфени епруветки . Запалва се двигателя , работи известно време и след това се сравнява количеството гориво . Там където е най-малко може да има проблем .

Х- хъъъъ, добра логика.. :thumbsup:
Само една лека поправка... Проблема е в тази дюза, която връща повече гориво от другите..
Пали се първо мотора да позагрее минута-две и после се свързват маркучетата и епруветките..
Оставя се да работи от 1- до 5 мин. на празен ход и се сравнява количеството гориво в епруветките..
Метода изобщо не е просташки, цял свят го ползват..

Ако причината за трудното палене не е в дюзите, на колежката и остават още 2 варианта..
Подкачващата помпа от резервоара, или клапана на рейката..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3534
Регистриран: 18 авг 2007 10:35
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот diver » 06 апр 2010 22:52

Fido Dido написа:
Bass_Man написа:........


worthy.gif

Изображение




Уф......................................... писна ми.....
Изображение

maggkrabar написа:останах без пукната пара....


Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5495
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 17
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 07 апр 2010 02:17

velinav написа:Нахална съм до дупка smile.gif . Ама като изпразниш семейната касичка, не смееш да се оплачеш вкъщи и се налага да питаш. Може ли две думи и за въздуха в горивната система, моля! :help:


Евалата на баце Дидо за тази картинка !

Принципно не само в горивната система , а и във всички останали системи , които не работят с въздух не трябва да има въздух ( или каквито и да било други газове , течности, твърди тела, плазма, анти-материя и тн) .
Специално за горивната система може да има въздух някъде между помпите . Ако има подкачваща помпа , преди и след филтъра за гориво , някой решения имат и втора помпа преди помпата за високо налягане .
Въздуха може да влезе от кофти клапани , които допускат да се изтича горивото между помпите/филтрите . Също така кофти връзка между тръба/корпус , тръба/тръба, тръба/маркуч, кофти дифтунга , кофти резба, гумено уплътнение и тн . Веднъж след , като влезне този въздух докато не излезе системата не може да функционира нормално . Обикновенно в такива случай се наблюдват ефекти на трудно палене и/или прекъсване на нормалната работа .

Ниско налягане в системата може да се наблюдава и при развален регулатор за високо налягане . Което също не е редяко срещано явление .

И трябва да сте сигурни , че датчика , който указва на ЕКУ-то дали колата е загряла е здрав ! Ама то реално от там трябва да се почне . А ако колата е била загряла при дигностиката може и да няма как да се хване .

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2193
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 1
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Me4oKyX » 07 апр 2010 19:30

zdravei,
edin priqtel sys syshtata kola imashe absolutno syshtiq problem. reshenieto, koeto mu predlozhih go potvyrdiha v toyota avsrtiq i problema beshe otstranen i kolata mu pali bez grizhi. slozhi dobavka za dizel na Liqui Moly ili Vurth specialno za common rail dizelaci. sled edin-dva rezervoara trqbva da pochne da si pali bez grizhi....

Izvinqvam se za shliokavicata, prosto ot dva dni nqmam tok blagodarenie na EVN i pisha ot telefona....

The KiNgSlaYeR
Мнения: 3
Регистриран: 23 ное 2016 05:10
Репутация: 0
Местоположение: Балчик

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнениеот The KiNgSlaYeR » 09 яну 2017 11:49

И последно от какво се оказа проблема,защото и при мене е същото положение
Трудно пали първия път,а след това мога да изгасям и паля колкото пъти си искам от раз и двигателя работи равномерно,забелязах,че примерно ако стои да речем около 5 часа без да я стартирам след това пали,но ако е примерно повече от 10 часа след това трудно пали
Мисля да сложа от тея добавки които колегата спомена

rusev80
Мнения: 7
Регистриран: 21 ное 2016 21:37
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнениеот rusev80 » 11 яну 2017 23:48

Пробвай да подгрееш 1-2 пъти преди да запалиш. Слагаш ключа на контакт и натискаш бутона 2 пъти БЕЗ да натискаш съединителя, свещите подгряват за около 15 секунди и след това спират , чува се изключване на реле като спрат.
Corolla verso 2007


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта