Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Заключено
Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от mfandakov » 20 Дек 2017 22:29

tushe_m8 написа: Здравейте колеги. Днес в един сервиз ми казаха, че тъй като съединителя е за смяна, колата загрявала, температурата на маслото се вдигала и затова светвала лампата за масло. Как ще коментирате?
Ами ще коментираме така. w00t.gif tooth.gif tooth.gif
worthy.gif

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Отново за VVTi и маслото

Мнение от nowyaris » 20 Дек 2017 22:30

slowtraveler написа: Сменяй сервиза...
.....И дано следващия път да случиш на сервиз.Щото ако не - ще сменяш колата.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
skydiver
Мнения: 646
Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
Местоположение: София
Автомобил: Rav4.2

Отново за VVTi и маслото

Мнение от skydiver » 21 Дек 2017 05:31

tushe_m8 написа: Здравейте колеги. Днес в един сервиз ми казаха, че тъй като съединителя е за смяна, колата загрявала, температурата на маслото се вдигала и затова светвала лампата за масло. Как ще коментирате?
boxed.gif
Сервизът от форумния раздел ли го взе?
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от мехаННика » 21 Дек 2017 08:41

Тук май се получава като в онзи виц : Може ли огънче, че нямам цигари, пък съм гладен и няма къде да спя.. А, и отдавна не съм бил с жена.

tushe_m8
Мнения: 5
Регистриран на: 10 Дек 2017 12:42
Местоположение: Варна

Отново за VVTi и маслото

Мнение от tushe_m8 » 21 Дек 2017 19:50

Дори и съединителя да няма нищо общо, защо колата ще вгида градусите на маслото над нормите и от там да светва лампата? Иначе утре ще я вкарвам на диагностика в Тойота.

memorex

Отново за VVTi и маслото

Мнение от memorex » 21 Дек 2017 20:24

Дори и да ти служа като вярно куче и моето сърце може да бъде наранено....

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от мехаННика » 21 Дек 2017 20:39

Температурата на маслото измерена ли е, или само по приказките от новия сервиз? Казаха ти по горе, свали капака на клапаните и виж какво е отдолу. Ако съм познал, по дебелината на слоя ще прецениш какво да се прави, промивки или разглобяване.

Аватар
emigranta33
Мнения: 10
Регистриран на: 21 Дек 2017 17:42
Местоположение: Sofia

Отново за VVTi и маслото

Мнение от emigranta33 » 19 Яну 2018 16:03

Здравейте, карам Toyota Corolla 1.4 VVT-i (4ZZ-FE);Manufacture: 10/2004; First reg.:15.02.2005 от 1 месец. , и я наблюдавам колко и какво масло, и кога го гори.
Преди 1 година е сложен газов инжекцион LOVATO.
Почти всичко е обсъждано по темата, така че тествам и в един миг ще правя този ремонт, когато стане прекалено, но ще ми трябва информация за майстор, сервиз.
--------------------
Мисля че това точен отговор на въпроса за VVTi и маслото: http://toyota-club.net/files/2007/eg6020-toy.pdf
--------------------
Здравейте отново, тъй като се нуждая от мнения за да мога да пиша на лични, пускам още материал за прословутата Toyota ZZ серия:
http://toyota-club.net/files/faq/04-01- ... fe_eng.htm
Ако някой го е постнал вече се извинявам, но тази сага ще продължава още тъй като сега модела от 2002-2007 година се продава на приемлива цена.
Последно промяна от Akima на 19 Яну 2018 17:43, променено общо 1 път.
Причина: Слети последователни мнения.Моля ползвайте бутона за редакция.
Toyota Corolla 1.4 VVT-i, 4ZZ-FE; ZZE120L-AHMNKW; Manufacture: 10/2004; First reg.:15.02.2005

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от slowtraveler » 19 Яну 2018 18:40

emigranta33 написа: Мисля че това точен отговор на въпроса за VVTi и маслото: http://toyota-club.net/files/2007/eg6020-toy.pdf
Хм... Това сме го коментирали, но едва ли някой би сметнал за 'точен отговор' смяна на двигател единствено и само заради смяна на бутала, сегменти и щека за масло?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
emigranta33
Мнения: 10
Регистриран на: 21 Дек 2017 17:42
Местоположение: Sofia

Отново за VVTi и маслото

Мнение от emigranta33 » 22 Яну 2018 11:12

Извинявам се,че пуснах повече от допустимите постове наведнъж.
Toyota Corolla 1.4 VVT-i, 4ZZ-FE; ZZE120L-AHMNKW; Manufacture: 10/2004; First reg.:15.02.2005

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от slowtraveler » 22 Яну 2018 12:24

emigranta33 написа: но тази сага ще продължава още тъй като сега модела от 2002-2007 година се продава на приемлива цена.
Сагата много отдавна е свършила..
Мислиш ли, че някой би наливал литър масло на всеки 200-1000км в продължение на 15 години, и не би си оправил автомобила? Или би изтървал веднъж да налее масло и двигателя да умре геройски пак за тези години?

От 5-10г започна друга сага - нормално износване на двигателя, ама хората като чуят 'този двигател гори масло' и подскачат, че било заводски дефект...
Е не е заводски дефект, а съвсем нормално износване, което ще срещнете на всички автомобили... И този двигател по принцип не гори масло... Ама никак. Стига да е поддържан в заводските си параметри на износване..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от slowtraveler » 11 Юни 2018 10:10

Темата е почистена...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

CecCoooooL
Мнения: 5
Регистриран на: 29 Апр 2018 00:52
Местоположение: Плевен

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от CecCoooooL » 29 Юли 2018 22:37

И след толкова много страници лично Аз сигнах до извода че е имало проблемна серия ДВГ която е била отстранена сервизно от Производителя по гаранция, но и останах с впечатление че тези двигатели след определен пробег пак стигат до същото положение (за основен ремонт), лошото е че самият ремонт е доста скъп, а и в някой случаи не се знае дали изобщо има смисъл от ремонт... mad.gif А в моят случай - като клиент искащ да си закупи семейна кола (с цел АГУ) , това май няма да е най-добрият избор.
Купето на Авенсис 2 ми допада доста и за това следва да прегледам темите за 2,0 D4D и ако и там е същотоо.... boxed.gif

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от chukich » 30 Юли 2018 06:51

CecCoooooL написа: 29 Юли 2018 22:37 А в моят случай - като клиент искащ да си закупи семейна кола (с цел АГУ) , това май няма да е най-добрият избор.
Купето на Авенсис 2 ми допада доста и за това следва да прегледам темите за 2,0 D4D и ако и там е същотоо.... boxed.gif
Колега, нали знаеш " колата и жената са на късмет"
дълги години карама vvti ( точно от проблемната серия) 5w40 не съм губил масло никога. Редовна смяна на 15000км без да има нужда от доливане, без ремонти и подобни...
Ако искаш АГУ бих ти препоръчал да си я вземеш БЕЗ и да си сложиш АГУ в добър сервиз. Също може да си сложиш и една допълнителна омаслителна система, която предпазва двигателя.
Но като за начало ти трябва една читава кола, пък после пътища много
Същото важи и за дизелите. Я турбинка, я дюзичка, което не е никак евтино.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от slowtraveler » 30 Юли 2018 10:39

CecCoooooL написа: 29 Юли 2018 22:37 останах с впечатление че тези двигатели след определен пробег пак стигат до същото положение (за основен ремонт)
Да те успокоя, че ВСЕКИ двигател след определен пробег пак стига до същото положение (за основен ремонт), и ремонтът винаги е скъп просто защото сменяш доста детайли :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта