Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Заключено
Tanis
Мнения: 3
Регистриран на: 15 Дек 2016 19:07
Местоположение: София

Отново за VVTi и маслото

Мнение от Tanis » 19 Дек 2016 16:32

Благодаря, да, най-вероятно разглобили се няма да мина само с бутала и сегменти поради голямото очаквано износване, но все пак ще чакам диагностиката, която сме планирали за януари.

add_bg
Мнения: 6
Регистриран на: 14 Яну 2017 17:38
Местоположение: Бургас

Отново за VVTi и маслото

Мнение от add_bg » 26 Фев 2017 11:07

Скоро си купих Corolla Verso 2005, 1.8к. 129к.с на 250 000 км., поставих АГУ , и видях че маистора ми е сложил MOTUL 8100 10w40 ,човека от които я купих също я е карал с 10w40 ,далитова е маслото за този двигател , или да го сменям с по тънко?

Аватар
skydiver
Мнения: 646
Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
Местоположение: София
Автомобил: Rav4.2

Отново за VVTi и маслото

Мнение от skydiver » 26 Фев 2017 11:53

add_bg написа: Скоро си купих Corolla Verso 2005, 1.8к. 129к.с на 250 000 км., поставих АГУ , и видях че маистора ми е сложил MOTUL 8100 10w40 ,човека от които я купих също я е карал с 10w40 ,далитова е маслото за този двигател , или да го сменям с по тънко?
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... &start=360
Например също:
https://www.motul.com/bg/en/lubricants
Наблюдава ли се разход на масло?
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...

add_bg
Мнения: 6
Регистриран на: 14 Яну 2017 17:38
Местоположение: Бургас

Отново за VVTi и маслото

Мнение от add_bg » 26 Фев 2017 12:45

дават и 3-те вида ,
5w30 / 5w40 / 10w40

steich
Мнения: 257
Регистриран на: 25 Окт 2008 23:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Отново за VVTi и маслото

Мнение от steich » 26 Фев 2017 13:51

Аз я карам с Motul 5W40 LPG, дават го че маслото е по-устойчиво на високите температури при работа на газ.
http://www.fapremove.com

Програмиране на TPMS сензори.

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2017 14:15

Моля тази тема да остане за 'проблемните' двигатели...
За 'най-подходящите' масла си има други теми...
Всяко масло, което отговаря на заводските спецификации е подходящо.. Марки, модели, вариации - всеки си има глава на раменете и също - лични пристрастия...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

H.R.
Мнения: 9
Регистриран на: 30 Ное 2016 19:39
Местоположение: Варна

Отново за VVTi и маслото

Мнение от H.R. » 28 Фев 2017 17:39

Здравейте,
Изчетох голяма част от темата и ако може да попитам, дали може да се счита (с достатъчна условност), че при VVT-i произведени след 2007 година гореспоменатите проблеми с маслото вече действително са решени .

По - специално: 1.8-litre VVT-i - 1ZZ-FE - 95 kW (127 hp)

Благодаря предварително !

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от slowtraveler » 28 Фев 2017 17:48

Според мен може да се счита, защото доколкото си спомням при мен по време на ремонта през 2006г вече слагаха новия модел бутала...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

marrian781
Мнения: 6
Регистриран на: 02 Авг 2016 14:15
Местоположение: гр. Казанлък

Отново за VVTi и маслото

Мнение от marrian781 » 08 Мар 2017 12:47

Накой да знае добър майстор от гр.Ст.Загора и околностите за японски автомобили?Имам Тойота авенсис 1.8 129к и ми гори масло около 1л.на 2000к. Приемам и съвети.Благодаря предварително.

russnegar
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Мар 2017 15:50
Местоположение: ПЛОЖДИВ

Отново за VVTi и маслото

Мнение от russnegar » 13 Мар 2017 16:38

Моята Тойота Аурис 1.6 vvt-i е от Англия на 160000км и тя си гори масло,след 5000км от смяната на масло и почва да гори,На 7000км от смяната и долях близо 1л

russnegar
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Мар 2017 15:50
Местоположение: ПЛОЖДИВ

Отново за VVTi и маслото

Мнение от russnegar » 16 Мар 2017 21:05

Понеже че ще слагам гас на моя Аурис ще имам напредвид за маслото 5w40 че издържа на по големи температури благодаря за полезната информация :)
:thumbsup:

dimkaraganchev
Мнения: 601
Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
Местоположение: гр. Сопот
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 7 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от dimkaraganchev » 16 Мар 2017 21:24

russnegar написа: Моята Тойота Аурис 1.6 vvt-i е от Англия на 160000км и тя си гори масло,след 5000км от смяната на масло и почва да гори,На 7000км от смяната и долях близо 1л
Ако си сигурен в това, причината може да е в маслото.

Tanis
Мнения: 3
Регистриран на: 15 Дек 2016 19:07
Местоположение: София

Отново за VVTi и маслото

Мнение от Tanis » 22 Апр 2017 09:54

Здравейте,

Преди няколко месеца писах за моя проблем с маслото и диагностиката, която ще последва. Направи се такава и бяха сменени маслени сегменти, които са били спекли, гумички и главата на двигателя беше откарана за шлайфане. Буталата са здрави и бяха оставени в някакъв разтвор, но като се сглоби всичко, в последствие се видя, че между тях и цилиндрите има луфт в горния край близо милиметър по думите на майсторите, който видях и аз.
Въпроса ми е, ако има някой запознат да сподели ще създава ли това проблем и ще се отрази ли отново на горенето на масло?
Има идея да се кара целия блок на двигателя, заедно с нови бутала за шлайфане и уплътняване, но цената е много висока. А нови бутала без тази процедура е рисковано да се взимат.
Колата беше тествана и си върви, като вече не се забелязва да пуши заради маслото, както беше преди.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото

Мнение от slowtraveler » 22 Апр 2017 13:29

Да, ще имаш проблем.. 1мм е недопустимо голям луфт..
Обикновено се измерват цилиндрите и буталата... И ако се види, че разликата е голяма - се проверява точният размер и форма на цилиндъра...
Ако износването не под допустим ремонтен размер - цилиндрите се хонинговат и калибрират до необходимия ремонтен размер, като се купуват съответните бутала ремонтен размер...
За износване над допустимия ремонтен размер може да се направят бутала, но там вече нещата са малко 'колхозни' (правил съм в Разград навремето - сега не знам дали правят)...
Ако не - смяна на двигател/блок...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

VeniR91
Мнения: 43
Регистриран на: 26 Авг 2015 22:27
Местоположение: Варна

Отново за VVTi и маслото

Мнение от VeniR91 » 22 Апр 2017 16:49

аз също имам проблем с маслото и се колебая дали да разглобявам двигател или да го оставя така и да доливам, колата е тойота селика 2000-2001 година 143 конски сили губи около 1 литър на 1000 километра,заради заводския дефект, на двигателите не сам сигурен дали това ще се оправи с разспробиване на буталата или има износване, аз обичам карам с 5000 оборота маслото е Cyclone 10w40 полусинтетика, мисля следващия път да сложа Liqui Moly 10w40 полусинтетика

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта