Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Заключено
CecCoooooL
Мнения: 5
Регистриран на: 29 Апр 2018 00:52
Местоположение: Плевен

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от CecCoooooL » 30 Юли 2018 14:41

slowtraveler написа: 30 Юли 2018 10:39
CecCoooooL написа: 29 Юли 2018 22:37 останах с впечатление че тези двигатели след определен пробег пак стигат до същото положение (за основен ремонт)
Да те успокоя, че ВСЕКИ двигател след определен пробег пак стига до същото положение (за основен ремонт), и ремонтът винаги е скъп просто защото сменяш доста детайли :)
Така е :D , но не ми се кара още една "Масларка". И все пак малко множко ми се виждат стойности над 1500лв за ремонт (може би са по-скъпи частите при Тойота mellow.gif )

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от slowtraveler » 30 Юли 2018 14:51

Вземи си нов автомобил - там няма да имаш проблеми до 150-200х.км...
В противен случай винаги има риск да си вземеш 'масларка' поради износване...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
iakrastev
Мнения: 124
Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
Местоположение: София
Обратна връзка:

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от iakrastev » 30 Юли 2018 22:28

chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от chukich » 31 Юли 2018 08:46

iakrastev написа: 30 Юли 2018 22:28 chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Аватар
iakrastev
Мнения: 124
Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
Местоположение: София
Обратна връзка:

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от iakrastev » 31 Юли 2018 09:50

chukich написа: 31 Юли 2018 08:46
iakrastev написа: 30 Юли 2018 22:28 chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от chukich » 31 Юли 2018 10:37

iakrastev написа: 31 Юли 2018 09:50
chukich написа: 31 Юли 2018 08:46
iakrastev написа: 30 Юли 2018 22:28 chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...
таке е... имаш право и аз така ги поставям нещата под съмнение, но факт е че на 3 коли ( 1 моя и 2 служебни) с тази система и повече от 150х-200х км на газ проблеми не сме имали. Също така в Англия, дори и на нова кола ако сложиш газово не губиш гаранцията от производителя ако се изпълнят някой условия, едно от които е именно поставяне на такава допълнителна система. Аз лично съм сметнал, че парите не са толкова големи, а в последствие може да ти спести много главоболия и скъпи ремонти. Преди години беше само тази марка, сега май има още 1-2, които предлагат такива системи.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Аватар
iakrastev
Мнения: 124
Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
Местоположение: София
Обратна връзка:

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от iakrastev » 31 Юли 2018 11:44

chukich написа: 31 Юли 2018 10:37
iakrastev написа: 31 Юли 2018 09:50
chukich написа: 31 Юли 2018 08:46
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...
таке е... имаш право и аз така ги поставям нещата под съмнение, но факт е че на 3 коли ( 1 моя и 2 служебни) с тази система и повече от 150х-200х км на газ проблеми не сме имали. Също така в Англия, дори и на нова кола ако сложиш газово не губиш гаранцията от производителя ако се изпълнят някой условия, едно от които е именно поставяне на такава допълнителна система. Аз лично съм сметнал, че парите не са толкова големи, а в последствие може да ти спести много главоболия и скъпи ремонти. Преди години беше само тази марка, сега май има още 1-2, които предлагат такива системи.
Е па на фабрично монтирани газови уредби слагат ли им масларки? Не знам, нещо което го няма никъде разписано черно на бяло, го приемам че е просто един трик, някой да изкара едни пари на чужд гръб, т.е не е луд този дето яде баницата... Както и да е карам такъв мотор, нямам масларка и вече 100 хил., няма никакви проблеми... единственото условие е че след 4000 оборота се впръсква и малко бензин...
Живи и здрави!
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003

Аватар
nov
Мнения: 825
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от nov » 31 Юли 2018 13:00

iakrastev написа: 31 Юли 2018 11:44 няма никакви проблеми... единственото условие е че след 4000 оборота се впръсква и малко бензин...
Това е цялата тайна, само , че не е на 4к. а на около 2500, поне така ми обясниха впръсква бензин. На фабрични уредби няма как да видиш такова нещо, защото там по дифолт подсилват леглата на клапаните в главата. Но са много малко марките с фабрична газ а за Тойота не съм чувал да има модел с фабрична АГУ. Иначе ако изкара до 100-150к.км ремонт на главата и си пак в джаза (това за японци и корейци и някои франсета), при немците до последно няма проблем с клапаните защото и стеблата не са им толкова тънки.

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от urb » 31 Юли 2018 13:13

То от тези масларки за две три години и самата масларка ще спестя пари двойно да си направя клапаните после. Трябва ми една семица по един час след работа и съм в джаза. Вече имам 50 000 км. на моята Тойота. Отделно преди това има над 40 000 на газ и нищо и няма. Важно е и сместа да е добра. Другото е мижай да те лъжем. Коли карани на бензин също имат проблеми след известни километри. Но там има само едно голямо мълчание...
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от max-2 » 31 Юли 2018 19:31

Клапаните могат да издържат от 40 до 80к горе-долу на газ без да се намалят критично хлабините им и да прегорят. Зависи от първоначалната хлабина при поставянето на газовата уредба и от горивната смес. Всеки сам си решава дали ще прави проверка и реглаж или като се скапе главата ще ремонтира. Когато клапаните са в норма двигателя работи по-добре и колата върви повече.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от urb » 31 Юли 2018 21:33

Ти твоите проверявал ли си ги? Повярвай ми ако има хлабини ще разбереш.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

Аватар
batececo
Мнения: 573
Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
Местоположение: София
Благодарил/а: 181 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от batececo » 31 Юли 2018 22:12

urb написа: 31 Юли 2018 21:33 Ти твоите проверявал ли си ги? Повярвай ми ако има хлабини ще разбереш.
Как се разбира?

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от max-2 » 31 Юли 2018 22:47

Проблемът е, че хлабините изчезват и клапаните започват да не затварят.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от urb » 01 Авг 2018 10:07

Да, ако не затварят клапаните сутринта ще имаш детонации в колекторите, отделно двигателя ще работи неравномерно и ще има завишен разход и намалена динамика. Все неща , които няма как да се игнорират. А и лесно се проверява с компресомер за десет минути.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от slowtraveler » 01 Авг 2018 10:14

Абе незатварящ клапан продухва за нула време и прави доста поразии по легло (а клапана бързо става за хвърляне)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: nov и 63 госта