Така е , но не ми се кара още една "Масларка". И все пак малко множко ми се виждат стойности над 1500лв за ремонт (може би са по-скъпи частите при Тойота )slowtraveler написа: ↑30 Юли 2018 10:39Да те успокоя, че ВСЕКИ двигател след определен пробег пак стига до същото положение (за основен ремонт), и ремонтът винаги е скъп просто защото сменяш доста детайлиCecCoooooL написа: ↑29 Юли 2018 22:37 останах с впечатление че тези двигатели след определен пробег пак стигат до същото положение (за основен ремонт)
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 29 Апр 2018 00:52
- Местоположение: Плевен
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Вземи си нов автомобил - там няма да имаш проблеми до 150-200х.км...
В противен случай винаги има риск да си вземеш 'масларка' поради износване...
В противен случай винаги има риск да си вземеш 'масларка' поради износване...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...chukich написа: ↑31 Юли 2018 08:46http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
таке е... имаш право и аз така ги поставям нещата под съмнение, но факт е че на 3 коли ( 1 моя и 2 служебни) с тази система и повече от 150х-200х км на газ проблеми не сме имали. Също така в Англия, дори и на нова кола ако сложиш газово не губиш гаранцията от производителя ако се изпълнят някой условия, едно от които е именно поставяне на такава допълнителна система. Аз лично съм сметнал, че парите не са толкова големи, а в последствие може да ти спести много главоболия и скъпи ремонти. Преди години беше само тази марка, сега май има още 1-2, които предлагат такива системи.iakrastev написа: ↑31 Юли 2018 09:50всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...chukich написа: ↑31 Юли 2018 08:46http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Е па на фабрично монтирани газови уредби слагат ли им масларки? Не знам, нещо което го няма никъде разписано черно на бяло, го приемам че е просто един трик, някой да изкара едни пари на чужд гръб, т.е не е луд този дето яде баницата... Както и да е карам такъв мотор, нямам масларка и вече 100 хил., няма никакви проблеми... единственото условие е че след 4000 оборота се впръсква и малко бензин...chukich написа: ↑31 Юли 2018 10:37таке е... имаш право и аз така ги поставям нещата под съмнение, но факт е че на 3 коли ( 1 моя и 2 служебни) с тази система и повече от 150х-200х км на газ проблеми не сме имали. Също така в Англия, дори и на нова кола ако сложиш газово не губиш гаранцията от производителя ако се изпълнят някой условия, едно от които е именно поставяне на такава допълнителна система. Аз лично съм сметнал, че парите не са толкова големи, а в последствие може да ти спести много главоболия и скъпи ремонти. Преди години беше само тази марка, сега май има още 1-2, които предлагат такива системи.iakrastev написа: ↑31 Юли 2018 09:50всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...chukich написа: ↑31 Юли 2018 08:46
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...
Живи и здрави!
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
- nov
- Мнения: 832
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Това е цялата тайна, само , че не е на 4к. а на около 2500, поне така ми обясниха впръсква бензин. На фабрични уредби няма как да видиш такова нещо, защото там по дифолт подсилват леглата на клапаните в главата. Но са много малко марките с фабрична газ а за Тойота не съм чувал да има модел с фабрична АГУ. Иначе ако изкара до 100-150к.км ремонт на главата и си пак в джаза (това за японци и корейци и някои франсета), при немците до последно няма проблем с клапаните защото и стеблата не са им толкова тънки.
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
То от тези масларки за две три години и самата масларка ще спестя пари двойно да си направя клапаните после. Трябва ми една семица по един час след работа и съм в джаза. Вече имам 50 000 км. на моята Тойота. Отделно преди това има над 40 000 на газ и нищо и няма. Важно е и сместа да е добра. Другото е мижай да те лъжем. Коли карани на бензин също имат проблеми след известни километри. Но там има само едно голямо мълчание...
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Клапаните могат да издържат от 40 до 80к горе-долу на газ без да се намалят критично хлабините им и да прегорят. Зависи от първоначалната хлабина при поставянето на газовата уредба и от горивната смес. Всеки сам си решава дали ще прави проверка и реглаж или като се скапе главата ще ремонтира. Когато клапаните са в норма двигателя работи по-добре и колата върви повече.
Carina E 4AFE LB 1992
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Ти твоите проверявал ли си ги? Повярвай ми ако има хлабини ще разбереш.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- batececo
- Мнения: 573
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 198 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Проблемът е, че хлабините изчезват и клапаните започват да не затварят.
Carina E 4AFE LB 1992
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Да, ако не затварят клапаните сутринта ще имаш детонации в колекторите, отделно двигателя ще работи неравномерно и ще има завишен разход и намалена динамика. Все неща , които няма как да се игнорират. А и лесно се проверява с компресомер за десет минути.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Абе незатварящ клапан продухва за нула време и прави доста поразии по легло (а клапана бързо става за хвърляне)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 167 госта