Страница 1 от 46

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 09 Яну 2006 09:34
от Гост
Преди време установих, че Avensis-a 1.8 VVTi гори масло. От TOYOTA казаха, че е за смяна на сегменти, но нямали процедурата за 1.8, а имали само за 1.6 и ако я използват нея при смяната им щяло да си остане същото положение. Нещо някой да знае за тази процедура или да даде някакъв акъл. Благодаря!

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 15 Яну 2006 06:20
от Japanese_fever
Nqkoj be6e kazal, 4e e ot gumi4kite na klapanite i kato gi smenil namalila razhoda na maslo.
Nqkoj drug, 6te ti kaje za procedurata po smqna na sigmentite!

Публикувано на: 15 Яну 2006 11:10
от ALTEZZA
na tozi dvigatel(1ZZ-FE) mai triabva da se smeniat i sigmentite na butalata.

Публикувано на: 15 Яну 2006 17:46
от ivossss
..

Публикувано на: 15 Яну 2006 19:00
от TATl
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... owforum=51

Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.

Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.

So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.

Публикувано на: 16 Яну 2006 00:35
от LEXUS
TATl написа:http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... owforum=51

Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.

Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.

So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.
da taka e,problema zasiaga dvigatelite ot parvite 2 god.na proizvodstvo-2001-2002god.. sad.gif naistina v angliiskia klub ima dosta oplakvania specialno za 1.8 vvt-i.

Публикувано на: 16 Яну 2006 15:28
от ugabuga
ba si kakvi sa tia dvigateli na 60k da smeniash sigmenti ba si?
Tva da ne e jigula? wow mnogo sam razocharovan

Публикувано на: 16 Яну 2006 17:12
от max-2
Преди Тойотата имах Жигула на 280000км (семейна кола, от нова-77г.), без да е отварян двигателя и в добро състояние-1-1.5л масло за7-10000км., така 4е по-горното е срам и позор за Тойота!

Публикувано на: 17 Яну 2006 00:36
от LEXUS
max-2 написа:Преди Тойотата имах Жигула на 280000км (семейна кола, от нова-77г.), без да е отварян двигателя и в добро състояние-1-1.5л масло за7-10000км., така 4е по-горното е срам и позор за Тойота!
specialno za toia problem garanciata zakoli s tezi dvigateli be6e udaljena ot 3 na 5 god i 150000km. :thumbsup:

Публикувано на: 20 Яну 2006 11:03
от bambo
Горенето го има, за съжаление е доста често явление за тоз модел двигатели. Получава се не от гумичките на клапаните (въпреки че при отстраняване на проблема се сменят и те), а се получава от "задържане" на сегментите в каналите на буталото. Т.е. размера на сегмента и на канала на буталото не са паснати както трябва, и затова сегмента се "свива" и остава в канала. Кофти картинка, но ремонта минава гаранционно в повечето случаи, и след смяната, проблема е 100% отсртанен и то не само за още 80000км, ами изцяло :whistle:

Публикувано на: 23 Яну 2006 16:19
от Пешо
А как може да се познае дали една кола харчи масло или дали има проблем с сегментите , без да се отваря двигателя .

Публикувано на: 23 Яну 2006 16:38
от LEXUS
Пешо написа:А как може да се познае дали една кола харчи масло или дали има проблем с сегментите , без да се отваря двигателя .
pesho,kato ti izchezva masloto i vijdash che namaliava kato go zasichash na prachkata,znachi go harchi,pri polojenie che niama techove,logichno e. laugh.gif

Публикувано на: 27 Яну 2006 15:00
от amazonka
!!!!!!!!ЗЛАТНО ПРАВИЛО!!!!!!!!!!
Бръкнете с показалец в "дупето" на колата (ауспуха)
Пръста ви ще стане черен (много или малко) размажете чернилката с палеца си и се опитайте по този начин да я изтриете от пръстите си (размазвайки с показалец и палец) ,ако чернилката почти изчезне всичко е наред, ако обаче не може да я махнете, значи двигателя гори масло!
В най-лошия случай ауспуха си е направо мазен и много тъмно черен!!!

Публикувано на: 28 Яну 2006 15:45
от nickyg
Towa s udyljenata garanciq sigurno li e? Az imam syshtiq problem, no sym izwyn garanciq. Ot TOYOTA mi iskat 1500 lw za remont mad.gif

Публикувано на: 28 Яну 2006 16:25
от LEXUS
nickyg написа:Towa s udyljenata garanciq sigurno li e? Az imam syshtiq problem, no sym izwyn garanciq. Ot TOYOTA mi iskat 1500 lw za remont mad.gif
Da,sigurno e!!!!problema e vsledstvie ot tehnologichen defect,za koito otgovornost nosi TOYOTA.tochno za tezi VVT-I motori /2001-2002GOD./GARANCIATA E UDALJENA NA 150000KM. ILI 5 GODINI.Taka che tarsi si pravata!!!Razbira se tryabva da im predstavish servizna knijka s nadlejno popalneni periodi za smiana na maslo.