Отново за VVTi и маслото

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Гост

Отново за VVTi и маслото

Мнениеот Гост » 09 яну 2006 09:34

Преди време установих, че Avensis-a 1.8 VVTi гори масло. От TOYOTA казаха, че е за смяна на сегменти, но нямали процедурата за 1.8, а имали само за 1.6 и ако я използват нея при смяната им щяло да си остане същото положение. Нещо някой да знае за тази процедура или да даде някакъв акъл. Благодаря!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Отново за VVTi и маслото

Мнениеот Japanese_fever » 15 яну 2006 06:20

Nqkoj be6e kazal, 4e e ot gumi4kite na klapanite i kato gi smenil namalila razhoda na maslo.
Nqkoj drug, 6te ti kaje za procedurata po smqna na sigmentite!
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 15 яну 2006 11:10

na tozi dvigatel(1ZZ-FE) mai triabva da se smeniat i sigmentite na butalata.
->

ivossss
Мнения: 62
Регистриран: 22 юли 2005 00:34
Репутация: 0
Местоположение: Sofia City

Мнениеот ivossss » 15 яну 2006 17:46

..
Последна промяна от ivossss на 16 окт 2013 00:44, променено общо 1 път.

TATl
Мнения: 17
Регистриран: 15 авг 2005 12:07
Репутация: 0
Контакти:

Мнениеот TATl » 15 яну 2006 19:00

http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... owforum=51

Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.

Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.

So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.

Потребителски аватар
LEXUS
Мнения: 3225
Регистриран: 01 апр 2005 02:06
Репутация: 14
Местоположение: София

Мнениеот LEXUS » 16 яну 2006 00:35

TATl написа:http://toyotaownersclub.com/forums/index.php?s=669b1e60580a8807730f2bd2ee5d251a&showforum=51

Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.

Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.

So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.
da taka e,problema zasiaga dvigatelite ot parvite 2 god.na proizvodstvo-2001-2002god.. sad.gif naistina v angliiskia klub ima dosta oplakvania specialno za 1.8 vvt-i.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Потребителски аватар
ugabuga
Мнения: 2840
Регистриран: 23 фев 2005 07:06
Репутация: 0
Местоположение: New Brunswick, NJ
Контакти:

Мнениеот ugabuga » 16 яну 2006 15:28

ba si kakvi sa tia dvigateli na 60k da smeniash sigmenti ba si?
Tva da ne e jigula? wow mnogo sam razocharovan
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Потребителски аватар
max-2
Мнения: 1075
Регистриран: 08 дек 2005 19:15
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » 16 яну 2006 17:12

Преди Тойотата имах Жигула на 280000км (семейна кола, от нова-77г.), без да е отварян двигателя и в добро състояние-1-1.5л масло за7-10000км., така 4е по-горното е срам и позор за Тойота!

Потребителски аватар
LEXUS
Мнения: 3225
Регистриран: 01 апр 2005 02:06
Репутация: 14
Местоположение: София

Мнениеот LEXUS » 17 яну 2006 00:36

max-2 написа:Преди Тойотата имах Жигула на 280000км (семейна кола, от нова-77г.), без да е отварян двигателя и в добро състояние-1-1.5л масло за7-10000км., така 4е по-горното е срам и позор за Тойота!
specialno za toia problem garanciata zakoli s tezi dvigateli be6e udaljena ot 3 na 5 god i 150000km. :thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

bambo
Мнения: 182
Регистриран: 09 авг 2005 18:51
Репутация: 0
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот bambo » 20 яну 2006 11:03

Горенето го има, за съжаление е доста често явление за тоз модел двигатели. Получава се не от гумичките на клапаните (въпреки че при отстраняване на проблема се сменят и те), а се получава от "задържане" на сегментите в каналите на буталото. Т.е. размера на сегмента и на канала на буталото не са паснати както трябва, и затова сегмента се "свива" и остава в канала. Кофти картинка, но ремонта минава гаранционно в повечето случаи, и след смяната, проблема е 100% отсртанен и то не само за още 80000км, ами изцяло :whistle:

Пешо

Мнениеот Пешо » 23 яну 2006 16:19

А как може да се познае дали една кола харчи масло или дали има проблем с сегментите , без да се отваря двигателя .

Потребителски аватар
LEXUS
Мнения: 3225
Регистриран: 01 апр 2005 02:06
Репутация: 14
Местоположение: София

Мнениеот LEXUS » 23 яну 2006 16:38

Пешо написа:А как може да се познае дали една кола харчи масло или дали има проблем с сегментите , без да се отваря двигателя .
pesho,kato ti izchezva masloto i vijdash che namaliava kato go zasichash na prachkata,znachi go harchi,pri polojenie che niama techove,logichno e. laugh.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Потребителски аватар
amazonka
Мнения: 86
Регистриран: 22 яну 2006 23:39
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот amazonka » 27 яну 2006 15:00

!!!!!!!!ЗЛАТНО ПРАВИЛО!!!!!!!!!!
Бръкнете с показалец в "дупето" на колата (ауспуха)
Пръста ви ще стане черен (много или малко) размажете чернилката с палеца си и се опитайте по този начин да я изтриете от пръстите си (размазвайки с показалец и палец) ,ако чернилката почти изчезне всичко е наред, ако обаче не може да я махнете, значи двигателя гори масло!
В най-лошия случай ауспуха си е направо мазен и много тъмно черен!!!

nickyg
Мнения: 1
Регистриран: 28 яну 2006 15:36
Репутация: 0

Мнениеот nickyg » 28 яну 2006 15:45

Towa s udyljenata garanciq sigurno li e? Az imam syshtiq problem, no sym izwyn garanciq. Ot TOYOTA mi iskat 1500 lw za remont mad.gif

Потребителски аватар
LEXUS
Мнения: 3225
Регистриран: 01 апр 2005 02:06
Репутация: 14
Местоположение: София

Мнениеот LEXUS » 28 яну 2006 16:25

nickyg написа:Towa s udyljenata garanciq sigurno li e? Az imam syshtiq problem, no sym izwyn garanciq. Ot TOYOTA mi iskat 1500 lw za remont mad.gif
Da,sigurno e!!!!problema e vsledstvie ot tehnologichen defect,za koito otgovornost nosi TOYOTA.tochno za tezi VVT-I motori /2001-2002GOD./GARANCIATA E UDALJENA NA 150000KM. ILI 5 GODINI.Taka che tarsi si pravata!!!Razbira se tryabva da im predstavish servizna knijka s nadlejno popalneni periodi za smiana na maslo.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта