Страница 32 от 46

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 30 Юли 2018 14:41
от CecCoooooL
slowtraveler написа: 30 Юли 2018 10:39
CecCoooooL написа: 29 Юли 2018 22:37 останах с впечатление че тези двигатели след определен пробег пак стигат до същото положение (за основен ремонт)
Да те успокоя, че ВСЕКИ двигател след определен пробег пак стига до същото положение (за основен ремонт), и ремонтът винаги е скъп просто защото сменяш доста детайли :)
Така е :D , но не ми се кара още една "Масларка". И все пак малко множко ми се виждат стойности над 1500лв за ремонт (може би са по-скъпи частите при Тойота mellow.gif )

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 30 Юли 2018 14:51
от slowtraveler
Вземи си нов автомобил - там няма да имаш проблеми до 150-200х.км...
В противен случай винаги има риск да си вземеш 'масларка' поради износване...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 30 Юли 2018 22:28
от iakrastev
chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 08:46
от chukich
iakrastev написа: 30 Юли 2018 22:28 chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 09:50
от iakrastev
chukich написа: 31 Юли 2018 08:46
iakrastev написа: 30 Юли 2018 22:28 chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 10:37
от chukich
iakrastev написа: 31 Юли 2018 09:50
chukich написа: 31 Юли 2018 08:46
iakrastev написа: 30 Юли 2018 22:28 chukich, я кажи каква е тази чудодейна омаслителна система дето предпазва двигателя и ти дава увереността, че той няма да гори масло... Да взема и аз да си сложа една такава?...
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...
таке е... имаш право и аз така ги поставям нещата под съмнение, но факт е че на 3 коли ( 1 моя и 2 служебни) с тази система и повече от 150х-200х км на газ проблеми не сме имали. Също така в Англия, дори и на нова кола ако сложиш газово не губиш гаранцията от производителя ако се изпълнят някой условия, едно от които е именно поставяне на такава допълнителна система. Аз лично съм сметнал, че парите не са толкова големи, а в последствие може да ти спести много главоболия и скъпи ремонти. Преди години беше само тази марка, сега май има още 1-2, които предлагат такива системи.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 11:44
от iakrastev
chukich написа: 31 Юли 2018 10:37
iakrastev написа: 31 Юли 2018 09:50
chukich написа: 31 Юли 2018 08:46
http://www.flashlube.bg/bg/product/valve_saver_fluid/
това е ако имаш газово...
всичко това написано на този лъскав етикет обясняваш ли си го логично как точно се случва и къде има доказано и разписано, че този и който и да е друг лубрикант с чудодейните си функции предпазва клапаните от износване или може би говорим за един добре "сготвен" маркетингов трик...
Не ме разбирай погрешно, всеки има право да вярва в каквото си иска, за това има такива сайтове като този, който ми пращаш - все пак хората и те трябва хляб да ядат...
таке е... имаш право и аз така ги поставям нещата под съмнение, но факт е че на 3 коли ( 1 моя и 2 служебни) с тази система и повече от 150х-200х км на газ проблеми не сме имали. Също така в Англия, дори и на нова кола ако сложиш газово не губиш гаранцията от производителя ако се изпълнят някой условия, едно от които е именно поставяне на такава допълнителна система. Аз лично съм сметнал, че парите не са толкова големи, а в последствие може да ти спести много главоболия и скъпи ремонти. Преди години беше само тази марка, сега май има още 1-2, които предлагат такива системи.
Е па на фабрично монтирани газови уредби слагат ли им масларки? Не знам, нещо което го няма никъде разписано черно на бяло, го приемам че е просто един трик, някой да изкара едни пари на чужд гръб, т.е не е луд този дето яде баницата... Както и да е карам такъв мотор, нямам масларка и вече 100 хил., няма никакви проблеми... единственото условие е че след 4000 оборота се впръсква и малко бензин...
Живи и здрави!

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 13:00
от nov
iakrastev написа: 31 Юли 2018 11:44 няма никакви проблеми... единственото условие е че след 4000 оборота се впръсква и малко бензин...
Това е цялата тайна, само , че не е на 4к. а на около 2500, поне така ми обясниха впръсква бензин. На фабрични уредби няма как да видиш такова нещо, защото там по дифолт подсилват леглата на клапаните в главата. Но са много малко марките с фабрична газ а за Тойота не съм чувал да има модел с фабрична АГУ. Иначе ако изкара до 100-150к.км ремонт на главата и си пак в джаза (това за японци и корейци и някои франсета), при немците до последно няма проблем с клапаните защото и стеблата не са им толкова тънки.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 13:13
от urb
То от тези масларки за две три години и самата масларка ще спестя пари двойно да си направя клапаните после. Трябва ми една семица по един час след работа и съм в джаза. Вече имам 50 000 км. на моята Тойота. Отделно преди това има над 40 000 на газ и нищо и няма. Важно е и сместа да е добра. Другото е мижай да те лъжем. Коли карани на бензин също имат проблеми след известни километри. Но там има само едно голямо мълчание...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 19:31
от max-2
Клапаните могат да издържат от 40 до 80к горе-долу на газ без да се намалят критично хлабините им и да прегорят. Зависи от първоначалната хлабина при поставянето на газовата уредба и от горивната смес. Всеки сам си решава дали ще прави проверка и реглаж или като се скапе главата ще ремонтира. Когато клапаните са в норма двигателя работи по-добре и колата върви повече.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 21:33
от urb
Ти твоите проверявал ли си ги? Повярвай ми ако има хлабини ще разбереш.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 22:12
от batececo
urb написа: 31 Юли 2018 21:33 Ти твоите проверявал ли си ги? Повярвай ми ако има хлабини ще разбереш.
Как се разбира?

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 31 Юли 2018 22:47
от max-2
Проблемът е, че хлабините изчезват и клапаните започват да не затварят.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 01 Авг 2018 10:07
от urb
Да, ако не затварят клапаните сутринта ще имаш детонации в колекторите, отделно двигателя ще работи неравномерно и ще има завишен разход и намалена динамика. Все неща , които няма как да се игнорират. А и лесно се проверява с компресомер за десет минути.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 01 Авг 2018 10:14
от slowtraveler
Абе незатварящ клапан продухва за нула време и прави доста поразии по легло (а клапана бързо става за хвърляне)..