Страница 33 от 46

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 01 Авг 2018 13:48
от urb
Аз съм имал два пъти спукани клапани на аудито и никакви поразии. Просто сменям клапаните и газ. Втория път сам си направих ремонта.Та не ме е страх за тойотата. Парите които съм спестил от каране на газ за 2 години ( 50 000 км) са колкото още една такава тойота.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 01 Авг 2018 14:25
от slowtraveler
Поразиите стават когато почне да продухва клапан - горещите газове стават като оксижен и продухва клапана... Но също така продухва и леглото на клапана, и в такъв случай само смяна на клапаните не помага...
Затова е важно да се следи луфта на клапаните...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 01 Авг 2018 15:07
от max-2
Карай си както знаеш. Ако стигнеш до там, че на студен двигател клапан да пропуска, то на горещ двигател този клапан изобщо няма да достига до леглото. Така че ефектите от малки хлабини се забелязват първо на топъл мотор.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 01 Авг 2018 15:24
от urb
Само исках да спомена че няма проблем даже и да се наложи смяна на глава ( една глава е към 300 лева втора ръка ). Парите спестени от каране на газ са колкото цяла кола втора употреба, даже и повече. Това тук е както и калгона при пералните - слагаш за 3-4 години Калгон които не помага уж да пазиш нещо, а цената е сумарно колкото цялата пералня.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 01 Авг 2018 16:50
от slowtraveler
Да, за това съм съгласен... Просто все още в България трудът е евтин, и е по-евтино да ремонтираш нещо отколкото да го смениш...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 02 Авг 2018 09:19
от max-2
Да, така е, но няма особен смисъл да караш 10-20к с разпадащи се клапани, при положение, че може да се направи реглаж на хлабините и да се експлоатира колата нормално.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 02 Авг 2018 10:04
от urb
Този реглаж се прави доста трудно. Трябват специялни "Чашки" по размер . Няма как да стане навсякъде да се разменят. Трудно се и намират. Не е като на хонда с пулове. Незнам тук дали някой ги прави. Ще ми е интересно да разбера.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 02 Авг 2018 14:26
от мехаННика
Изобщо не е трудно, по вярно е да кажеш- не е евтино.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 02 Авг 2018 14:36
от urb
Да, за пореден път си прав. Трябва просто да имаш набор от нужните ремонтни повдигачи. Което е скъпо. Иначе се свалят валовете, което не е супер трудно, да. Примерно на хонда е супер бързо и ефтино, затова така се изказах. Само сменяш пуловете и си в играта. Нито бараш валове, ни нищо.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 02 Авг 2018 14:48
от YoKK
Нещо ми убягва една малка подробност: за реглаж на клапаните говорим когато клапаните са механични. Когато клапаните са хидравлични ( т.е сами си регулират хлабавините) защо да е нужно механично да ги регулираме. На королата от подписа ми клапаните са хидравлични и от точен майстор знам, че не е нужна допълнителна регулировка. Другата ми кола е друга марка(също японска) с хидравлични клапани и вече имам навъртени 1оо ооо км на метан, без никога да са регулирани клапаните.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 02 Авг 2018 15:57
от urb
Не ти убягва. Но не клапаните, те са си клапани, а повдигачите. Те биват механични и хидравлични. Хидравличните имат други неща които им се чупят понякога... и те не са вечни, но са по удачен избор. Но поради еко изисквания ги заменят понякога с механични.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 19 Сеп 2018 00:46
от halibryamov
Колеги, бихте ли препоръчали сервиз в София за смяна на гумички на клапаните... или да се мянатам направо за сегменти... колко излиза смяната на едното и колко на другото? Става дума за Селика 7gen 1.8 143к.с.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 19 Сеп 2018 08:46
от slowtraveler
Колега, има цяла секция във форума относно Сервизи и услуги... Моля прочетете отзивите от всеки сервиз. Относно цената за ремонта - това, че някой сервиз може да сподели такава цена не означава, че Вие ще заплатите толкова. Щом сте толкова сигурни в диагнозата защо не си ремонтирате сам автомобила?
Защото много често при такъв подход започват негативни отзиви за сервиз, въпреки, че може единствената 'вина' на сервиза (ако е по-кооперативен) да е това, че просто да изпълнил това, което вие искате от него, а не това, което трябва да се направи.. А при старите автомобили за съжаление обикновено могат да се направят много неща, и още повече излизат в момента на диагностика..

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 24 Сеп 2018 18:36
от iihh
Akima написа: 06 Мар 2016 15:44 Мнение от Akima » 06 мар 2016 15:44

Мнението ми е,че нищо не сте чели.
ОТНОВО за всички,неразбрали...

Двигатели с евентуален проблем, причинен от дизайн на отвори на OEM бутала и OEM маслени сегменти Kolbenschmidt:
► ВИЖ СЪДЪРЖАНИЕ
Поздрави и успех.
Темата за коментар на обява за този модел е - Покупка на Corolla E12 /2002-2007/ - мнения,съвети и въпроси.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".
Здравейте,
Правилно ли разчитам следните данни получени по вин номера:
EUROPE 02/2006
SB1BR56L.. ZZT251L-AEPEKW 01/2003 - 03/2006 ZZT251 TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC ATM 4FC

че двигателя е модел ZZT251L-AEPEKW и е в производство от 01/2003 - 03/2006
Този модел двигател страда ли от масления проблем или не.
Огледах маслената щека, няма никакъв белег от боя зелен или какъвто и да е друг цвят.
Възможно ли е на модел 02/2006 и регистрирана в БГ 06/2006 да е сложен двигател от преди 2005 с проблем с маслото.
Поздрави

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 27 Сеп 2018 12:30
от iihh
Привет отново,
Възможно ли е по серийния номер на колата да се разбере дали двигателя страда от болестта с маслото. Колата е от 2006 година с данните от горния пост но не е фейс лифтова.
Благодаря