Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

drgw
Мнения: 36
Регистриран: 01 яну 2014 23:46
Репутация: 2
Местоположение: Шумен

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот drgw » 30 юни 2017 15:49

Пукнатините са на купето,отзад няма подкалници.
Е11 g6 4efe 98г.

Karataa
Мнения: 1
Регистриран: 06 авг 2017 14:13
Репутация: 0
Местоположение: plovdiv

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Karataa » 06 авг 2017 16:53

Закупих си спортен филтър, но забелязах, че на кутията е свързан дибитомера и няма как да е сваля, не разбирам много и затова питам, ще се радвам ако някой ме светне как да го направя. Колата е корола 1,4 ,97hp 2000г.

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран: 05 окт 2016 19:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот MALADJANINA » 18 окт 2017 14:41

Здравейте, вчера сменях филтъра на купето. При вкарването се счупи третата част от другите две. Та въпроса ми е проблем ли е или не ? Колата е Корола е11 от 2001г.
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

Потребителски аватар
gimara
Мнения: 180
Регистриран: 27 фев 2014 18:56
Репутация: 18
Местоположение: Пловдив

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот gimara » 18 окт 2017 19:14

MALADJANINA написа:Източник При вкарването се счупи третата част от другите две.

От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.
Toyota Corolla Verso 1.8, 2008

Оги
Мнения: 540
Регистриран: 09 юли 2012 14:32
Репутация: 43
Местоположение: Пазарджик

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Оги » 20 окт 2017 11:29

-Ако не си го монтирал- силно препоръчително е да вземеш друг филтър. И да имаш предвид, че при демонтаж и монтаж филтъра се огъва наляво част по част към централната конзола за да излезе или влезе. В случая е факт вредоносно силово упражнение с видим резултат.
-Ако си вкарал двете части както е счупен ще има проблем когато филтъра се замърси- с изваждането на вътрешната част. То като е здрав- трябва да си акробат за да го извадиш, какво остана да дърпаш парче от това място.
-Ако си монтирал само външната част, а си оставил счупеното вън- приеми, че не си направил нищо- през мястото на липсващата част си минава нефилтриран въздух, поне не е проблем да го смениш с нов.
gimara написа:Източник
MALADJANINA написа:Източник При вкарването се счупи третата част от другите две.

От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.

Частите са 3 и са останали 2 + една. Филтъра се огъва на 2 места, едната част се е счупила.Виж

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран: 05 окт 2016 19:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот MALADJANINA » 24 окт 2017 21:20

Оги написа:Източник

Благодаря за отговора. При предната смяна ми трябваха около 3часа. За този нямах толкова време ....

gimara написа:Източник От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.

Явно няма на кой да си избиваш комплексите. Та си станал хейтър...ама така е, като.....
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12665
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот slowtraveler » 24 окт 2017 22:45

Предполагам колегата просто се е подвел по Авенсиса, където частите са две...
В интерес на истината и аз не съм предполагал, че инженерна мисъл може да генерира такава простотия - две части, пък камо-ли - и три части за такова просто нещо като филтър купе....

Напълно съм съгласен с Оги...
MALADJANINA, ако смяташ сам да си поддържаш автомобила, е добре да се запасяваш с търпение... Ако това те успокоява - на Кашкая сменях филтър купе май 4 часа...
Там бе свързано с демонтаж на електрическия привод на клапите на климатроника, демонтаж педала на газта... Официално трябваше да демонтирам и педала на спирачката, ама там нервите ми не издържаха, и посмачквайки хартиения филтър, успях да го напъхам, а той-да се разпъне в нормалното си положение.... Където се е намесил RHD конструктор, там има такива простотии...
Англичаните с типичното им високомерие въобще не им пука за това, че при 90% от света в 'краката на английския пасажер' има педали и други пречещи агрегати... Да оставим настрана, че съм виждал автомобил, на който най-добре се размразява стъклото пред 'английския' шофьор... Ама за нашите условия едва ли ти помага, че пасажера вижда добре, а шофьора кара в мъгла...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Оги
Мнения: 540
Регистриран: 09 юли 2012 14:32
Репутация: 43
Местоположение: Пазарджик

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Оги » 25 окт 2017 14:04

По-лесно става, като отвориш двете врати, дръпнеш дясната седалка колкото може назад и легнеш по гръб на шофьорската така, че краката ти да се показват от шофьорската врата, а главата ти да е под филтъра, където е място за краката на пътника. Ако не виждаш наблизо се оборудвай с очила, а ако ти е тъмно- с челник. Изваждането на стария филтър след като са махнати 4-те щипки става с разклащане, понеже е натъпкан с прах и едновременно с това се внимава като излезе 1-та част- тя да се огъне наляво, за да се дърпа втората, като излезе втората- тя се огъва наляво за да може да излезе третата. Монтажа на новия- обратно, като се напъха първо третата част, а другите две са огънати наляво и така.
Частите са да може филтъра да се огъва, защото мястото е е*ано че замръчкано.

Мисля, че коментари, които могат да създават интриги, злепоставяне или каквито и да е неприятни чувства у който и да е, макар и да не е цитиран конкретно е по-добре да са извън битието, вместо да се коментират и страницата да се пълни с какво ли не. Не съм този, който може да решава, и може би мястото не е тук, но при такива текстове читателя се наслаждава на "съвършено ценна информация".

drgw
Мнения: 36
Регистриран: 01 яну 2014 23:46
Репутация: 2
Местоположение: Шумен

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот drgw » 22 ное 2017 18:08

Здравейте!Миналата зима смених маслото на кутията в сервиз(с Motul Gear 75w90),защото при студено време скоростите не влизаха добре,нямаше промяна,казах майната му.Сега колата не може се кара студена,скоростите влизат с голямо усилие и хрущят, когато загрей се оправя.Какво масло трябва да се сипе,че изглежда тоя мотул не става за нищо.
Е11 g6 4efe 98г.

celeron_7000
Мнения: 120
Регистриран: 17 фев 2014 17:59
Репутация: 16
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот celeron_7000 » 22 ное 2017 18:43

Със същия вискозитет, но оригинално от Тойота. Около 36 лв. е литърът. Не знам дали не е по-добре да се консултираш с някой компетентен по въпроса - може проблемът да не е само в маслото.Изображение
Toyota Corolla E17 (2015), 1,6 1ZR-FAE Valvematic, LUNA, MT I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota Yaris XP90 (2009), 1,33 1NR-FE, TERRA, MT I Toyota Yaris XP90 (2006), 1,3 2SZ-FE, SOL, MT

Оги
Мнения: 540
Регистриран: 09 юли 2012 14:32
Репутация: 43
Местоположение: Пазарджик

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Оги » 28 ное 2017 17:44

Таз работа не е наред. За пръв път чета някой да има проблем с масло за скорости пълна синтетика. Може би в твоята кутия не е маслото, за което си платил. Дали проблема е в опаковката или в наливането- само може да се гадае.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12665
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот slowtraveler » 28 ное 2017 20:17

Доколкото доста колеги споделят, че при използване на неоригинално масло имат проблеми, това ме навежда на мисълта, че Тойота маслото е с някакъв модификатор...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта