Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувай отговор
drgw
Мнения: 38
Регистриран на: 01 Яну 2014 23:46
Местоположение: Шумен

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от drgw » 30 Юни 2017 15:49

Пукнатините са на купето,отзад няма подкалници.
Е11 g6 4efe 98г.

Karataa
Мнения: 6
Регистриран на: 06 Авг 2017 14:13
Местоположение: plovdiv

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от Karataa » 06 Авг 2017 16:53

Закупих си спортен филтър, но забелязах, че на кутията е свързан дибитомера и няма как да е сваля, не разбирам много и затова питам, ще се радвам ако някой ме светне как да го направя. Колата е корола 1,4 ,97hp 2000г.

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран на: 05 Окт 2016 19:48
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от MALADJANINA » 18 Окт 2017 14:41

Здравейте, вчера сменях филтъра на купето. При вкарването се счупи третата част от другите две. Та въпроса ми е проблем ли е или не ? Колата е Корола е11 от 2001г.
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

Аватар
gimara
Мнения: 1468
Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от gimara » 18 Окт 2017 19:14

MALADJANINA написа: При вкарването се счупи третата част от другите две.
От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от Оги » 20 Окт 2017 11:29

-Ако не си го монтирал- силно препоръчително е да вземеш друг филтър. И да имаш предвид, че при демонтаж и монтаж филтъра се огъва наляво част по част към централната конзола за да излезе или влезе. В случая е факт вредоносно силово упражнение с видим резултат.
-Ако си вкарал двете части както е счупен ще има проблем когато филтъра се замърси- с изваждането на вътрешната част. То като е здрав- трябва да си акробат за да го извадиш, какво остана да дърпаш парче от това място.
-Ако си монтирал само външната част, а си оставил счупеното вън- приеми, че не си направил нищо- през мястото на липсващата част си минава нефилтриран въздух, поне не е проблем да го смениш с нов.
gimara написа:
MALADJANINA написа: При вкарването се счупи третата част от другите две.

От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.

Частите са 3 и са останали 2 + една. Филтъра се огъва на 2 места, едната част се е счупила.Виж
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран на: 05 Окт 2016 19:48
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от MALADJANINA » 24 Окт 2017 21:20

Оги написа:
Благодаря за отговора. При предната смяна ми трябваха около 3часа. За този нямах толкова време ....
gimara написа: От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.
Явно няма на кой да си избиваш комплексите. Та си станал хейтър...ама така е, като.....
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от slowtraveler » 24 Окт 2017 22:45

Предполагам колегата просто се е подвел по Авенсиса, където частите са две...
В интерес на истината и аз не съм предполагал, че инженерна мисъл може да генерира такава простотия - две части, пък камо-ли - и три части за такова просто нещо като филтър купе....

Напълно съм съгласен с Оги...
MALADJANINA, ако смяташ сам да си поддържаш автомобила, е добре да се запасяваш с търпение... Ако това те успокоява - на Кашкая сменях филтър купе май 4 часа...
Там бе свързано с демонтаж на електрическия привод на клапите на климатроника, демонтаж педала на газта... Официално трябваше да демонтирам и педала на спирачката, ама там нервите ми не издържаха, и посмачквайки хартиения филтър, успях да го напъхам, а той-да се разпъне в нормалното си положение.... Където се е намесил RHD конструктор, там има такива простотии...
Англичаните с типичното им високомерие въобще не им пука за това, че при 90% от света в 'краката на английския пасажер' има педали и други пречещи агрегати... Да оставим настрана, че съм виждал автомобил, на който най-добре се размразява стъклото пред 'английския' шофьор... Ама за нашите условия едва ли ти помага, че пасажера вижда добре, а шофьора кара в мъгла...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от Оги » 25 Окт 2017 14:04

По-лесно става, като отвориш двете врати, дръпнеш дясната седалка колкото може назад и легнеш по гръб на шофьорската така, че краката ти да се показват от шофьорската врата, а главата ти да е под филтъра, където е място за краката на пътника. Ако не виждаш наблизо се оборудвай с очила, а ако ти е тъмно- с челник. Изваждането на стария филтър след като са махнати 4-те щипки става с разклащане, понеже е натъпкан с прах и едновременно с това се внимава като излезе 1-та част- тя да се огъне наляво, за да се дърпа втората, като излезе втората- тя се огъва наляво за да може да излезе третата. Монтажа на новия- обратно, като се напъха първо третата част, а другите две са огънати наляво и така.
Частите са да може филтъра да се огъва, защото мястото е е*ано че замръчкано.

Мисля, че коментари, които могат да създават интриги, злепоставяне или каквито и да е неприятни чувства у който и да е, макар и да не е цитиран конкретно е по-добре да са извън битието, вместо да се коментират и страницата да се пълни с какво ли не. Не съм този, който може да решава, и може би мястото не е тук, но при такива текстове читателя се наслаждава на "съвършено ценна информация".
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

drgw
Мнения: 38
Регистриран на: 01 Яну 2014 23:46
Местоположение: Шумен

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от drgw » 22 Ное 2017 18:08

Здравейте!Миналата зима смених маслото на кутията в сервиз(с Motul Gear 75w90),защото при студено време скоростите не влизаха добре,нямаше промяна,казах майната му.Сега колата не може се кара студена,скоростите влизат с голямо усилие и хрущят, когато загрей се оправя.Какво масло трябва да се сипе,че изглежда тоя мотул не става за нищо.
Е11 g6 4efe 98г.

celeron_7000
Мнения: 173
Регистриран на: 17 Фев 2014 17:59
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от celeron_7000 » 22 Ное 2017 18:43

Със същия вискозитет, но оригинално от Тойота. Около 36 лв. е литърът. Не знам дали не е по-добре да се консултираш с някой компетентен по въпроса - може проблемът да не е само в маслото.Изображение
Toyota RAV4 (2023), 2,0 CVT, M20A-FKS, EXECUTIVE I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota C-HR (2023), 2,0 HYBRID M20A-FXS, CLUB

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от Оги » 28 Ное 2017 17:44

Таз работа не е наред. За пръв път чета някой да има проблем с масло за скорости пълна синтетика. Може би в твоята кутия не е маслото, за което си платил. Дали проблема е в опаковката или в наливането- само може да се гадае.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от slowtraveler » 28 Ное 2017 20:17

Доколкото доста колеги споделят, че при използване на неоригинално масло имат проблеми, това ме навежда на мисълта, че Тойота маслото е с някакъв модификатор...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

ГКовачев
Мнения: 15
Регистриран на: 09 Фев 2014 10:16

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от ГКовачев » 29 Апр 2018 11:41

Здравейте колеги, от седмица имам едно странно “жужене” в скоростната кутия. Колата е Корола е11 1,4 97 кс. Жуженето започва да се чува съвсем леко на 3-та скорост, на 4-та леко засилва и на 5-та около 3000 оборота е най силно. Шумът го има само когато съм на скорост! Когато съм на скорост и натисна съединителя изчезва! Когато съм изключил от скорост също го НЯМА шума!
Масло в кутията има и е чисто. Сменях го преди 2 години горе-долу.
Някой да е имал този проблем?

drgw
Мнения: 38
Регистриран на: 01 Яну 2014 23:46
Местоположение: Шумен

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от drgw » 24 Ное 2018 21:45

Здравейте! На колко волта работят инжекторите от 4еfe 98г?
Е11 g6 4efe 98г.

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от Оги » 05 Сеп 2019 14:53

Някой купувал ли е карбонов филтър за купето на таз кола ? Търсих на няколко места онлайн, от поленови и обикновени има и асортимент, но с активен въглен нц... Къде да търся за да намеря такъв... smile.gif
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: bobiborisov и 60 госта