Страница 2 от 9

Публикувано на: 06 Апр 2010 22:50
от martod
Bass_Man написа:"
Проверява се по супер просташки начин . Но е необходимо да се работи малко по-внимателно и да се ползва уред направен за целта .
Уреда работи на принципа на измерване на обратното гориво . Реално при нормална работа в дюзата постъпва определено количество гориво , след , което тя впръсква част от него в цилиндъра и каквото остане го връща обратно . Мери се точно това невпръскано гориво . Което при нормално работещи дюзи и изправен двигател трябва да е почти еднакво за четирите дюзи .
Мери се , като се откачат маркучетата за обратно гориво и се отведат в разграфени епруветки . Запалва се двигателя , работи известно време и след това се сравнява количеството гориво . Там където е най-малко може да има проблем .
Х- хъъъъ, добра логика.. :thumbsup:
Само една лека поправка... Проблема е в тази дюза, която връща повече гориво от другите..
Пали се първо мотора да позагрее минута-две и после се свързват маркучетата и епруветките..
Оставя се да работи от 1- до 5 мин. на празен ход и се сравнява количеството гориво в епруветките..
Метода изобщо не е просташки, цял свят го ползват..

Ако причината за трудното палене не е в дюзите, на колежката и остават още 2 варианта..
Подкачващата помпа от резервоара, или клапана на рейката..

Публикувано на: 06 Апр 2010 22:52
от diver
Fido Dido написа:
Bass_Man написа:........
worthy.gif

Изображение


Уф......................................... писна ми.....

Публикувано на: 07 Апр 2010 02:17
от Bass_Man
velinav написа:Нахална съм до дупка smile.gif . Ама като изпразниш семейната касичка, не смееш да се оплачеш вкъщи и се налага да питаш. Може ли две думи и за въздуха в горивната система, моля! :help:
Евалата на баце Дидо за тази картинка !

Принципно не само в горивната система , а и във всички останали системи , които не работят с въздух не трябва да има въздух ( или каквито и да било други газове , течности, твърди тела, плазма, анти-материя и тн) .
Специално за горивната система може да има въздух някъде между помпите . Ако има подкачваща помпа , преди и след филтъра за гориво , някой решения имат и втора помпа преди помпата за високо налягане .
Въздуха може да влезе от кофти клапани , които допускат да се изтича горивото между помпите/филтрите . Също така кофти връзка между тръба/корпус , тръба/тръба, тръба/маркуч, кофти дифтунга , кофти резба, гумено уплътнение и тн . Веднъж след , като влезне този въздух докато не излезе системата не може да функционира нормално . Обикновенно в такива случай се наблюдват ефекти на трудно палене и/или прекъсване на нормалната работа .

Ниско налягане в системата може да се наблюдава и при развален регулатор за високо налягане . Което също не е редяко срещано явление .

И трябва да сте сигурни , че датчика , който указва на ЕКУ-то дали колата е загряла е здрав ! Ама то реално от там трябва да се почне . А ако колата е била загряла при дигностиката може и да няма как да се хване .

Публикувано на: 07 Апр 2010 19:30
от Me4oKyX
zdravei,
edin priqtel sys syshtata kola imashe absolutno syshtiq problem. reshenieto, koeto mu predlozhih go potvyrdiha v toyota avsrtiq i problema beshe otstranen i kolata mu pali bez grizhi. slozhi dobavka za dizel na Liqui Moly ili Vurth specialno za common rail dizelaci. sled edin-dva rezervoara trqbva da pochne da si pali bez grizhi....

Izvinqvam se za shliokavicata, prosto ot dva dni nqmam tok blagodarenie na EVN i pisha ot telefona....

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 09 Яну 2017 11:49
от The KiNgSlaYeR
И последно от какво се оказа проблема,защото и при мене е същото положение
Трудно пали първия път,а след това мога да изгасям и паля колкото пъти си искам от раз и двигателя работи равномерно,забелязах,че примерно ако стои да речем около 5 часа без да я стартирам след това пали,но ако е примерно повече от 10 часа след това трудно пали
Мисля да сложа от тея добавки които колегата спомена

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 11 Яну 2017 23:48
от rusev80
Пробвай да подгрееш 1-2 пъти преди да запалиш. Слагаш ключа на контакт и натискаш бутона 2 пъти БЕЗ да натискаш съединителя, свещите подгряват за около 15 секунди и след това спират , чува се изключване на реле като спрат.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 17 Окт 2017 22:52
от koki1979
Колеги имам проблем с Тойота Корола версо 2.2д4д 136 конски сили,сутрин пали трудно като падне под 12".Някой сблъскал ли се е стои проблем и ако може съвет какво да правя Благодаря.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 18 Окт 2017 22:42
от cmitrev
Идентичен проблем при мен,оказа се помпата в резервоара,а смених доста неща.
П.П. Колата е Ярис 1,4 Д4Д.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 01 Юли 2018 11:18
от panorama
Здравейте; и аз съм със същия мотор 136/рав 4/ Със Помпата на горивният филтър се налага да помпя различно /от 2 до 15пъти/ за да изгоня въздуха (И рядко пали от раз) Без значение топла студена; Някакви идеи от къде идва въздуха?

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 23 Юли 2018 22:12
от dedra1
The KiNgSlaYeR написа: 09 Яну 2017 11:49 Трудно пали първия път,а след това мога да изгасям и паля колкото пъти си искам от раз и двигателя работи равномерно,забелязах,че примерно ако стои да речем около 5 часа без да я стартирам след това пали,но ако е примерно повече от 10 часа след това трудно пали

С абсолютно същият проблем се сблъсках и аз и идея нямам защо е така... :help: unsure.gif

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 18:17
от dedra1
Днес един "дизелджия" предположи кофти разпръсквачи, но поиска първо диагностика да направя в Toyota и тогава да ги смени, за да е сигурен. Иначе на неговият комп показа стойности за дюзите 0, и нещо, което било в норма... Не знам какво да правя вече... sad.gif

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 20:05
от veso_hds
Първо иди в Тойота-Стара Загора и направи свястна диагностика.Как така дюзите показват 0 ,а ще сменя разпръсквачи? no.gif

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 28 Юли 2018 18:30
от dedra1
Изображение
Изображение
Ето колеги данни от диагностиката. Правиха и тест с обратно гориво-нормално било. Единствен вариант вижда човека да се свалят дюзите и да се пратят в Софето за ремонт. Дали да се пробва и това се чуда, няма да е много евтино...

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 28 Юли 2018 18:56
от Karaboev
Много са високи корекцийте. Ако това са на загрял двигател, смятай какви са на студен когато трябяа да се мерят корекций.
На снимката се виждат корекций на моята кола(To
Toyota Avensis 2.0D4D 116) с рециклирани дюзи на студен двигател, като загрее и4те стават 0 както и тряба да са

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 28 Юли 2018 20:33
от slowtraveler
► Виж съдържание
Според Toyota Service Bulletin за двигатели 1CD−FTV, 1KD−FTV, 2KD−FTV, нормалните корекции са в границите +/- 3куб.мм (на студен и горещ двигател).
http://www.kdjoteros.com/wp-content/upl ... G-4010.pdf

Да, около 0 е идеалният вариант, но в реалност винаги има известни корекции..