Bylbuk Bylbuk - vreme za otvarqne na motora?

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Bylbuk Bylbuk - vreme za otvarqne na motora?

Мнение от LordDigital » 29 Ное 2004 04:16

Dneska pak se vyrtqh po serviza ,nakraq smenih tam seal-oveta na Crank-vete ,cam-a ,maslenata pompa. Smenih timing belta ,slozih si Porsche spec. Blow-Off-Valve:) ,zapalih kolata i mi naprai vpechatlenie slednoto:

Raboti si perfektno ,noo kato zagreee dosta zapocva da izliza edin mrysen pushek (mirise na izgorqla garnitura) koito idva ot stranata na izpuskatelnite gazove na bloka ,tocno do FireWall-a. Pusheka ne e vyrzan kym oborotite (imam otdelen tech ot garniturata sled ElBlow koito se poqvava samo kato forsiram) ,pusheka e vse edno nqkakva garnitura bavnoooo ,polecka si izgarq (tlee). Toz pushek go ima ot 2-3 sedmici ,vsickoto maslo deto e vyv raiona e tyrkano sys parcali ,goneno sys vyzduh - abe nema maslo. Lipsva i spilkata na izpuskatelniq kolektor ,izlgezda che pustiq pushek izliza tocno ot toz raion. Vzeh Metchika i prorqzah rezba ,ma sega se chudq dali da naviq spilkata i gore dolu da go stegna ,ili da razglabqm vsicko i da smenqm garniturata - sklonen sym da investiram vreme i da svalq izpuskatelniq kolektor - tykmo sha si sloza EGT datcika koito sha mi trqbva posle za WideBand-a.

Tva kak da e .ma 2-3 pyti q zagravqh stoto smenih i termostata iiiiiiiiiiiii kato q izklucha kolata ,mnogo losho - chuva se nqkakvo dosta silno balbukane. Mislq che na angliiski tva mu vikat "water Fall" ,i poneze sym paranoik dokolkoto chetoh po forumite izliza che e znak za poizduhana garnitura na glavata. Vse se motaq okoloto temata i gledam da ne go otvorq toz motor ,stoto naistina e dosta rabota - pak i trqbvat pone $400 kato ze zakra glavata i bloka vyv Machine shop - ma dali tva ne e kapkata deto da prelee chashata ,ili prosto porednata paranoia?
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: Bylbuk Bylbuk - vreme za otvarqne na motora?

Мнение от punkara » 29 Ное 2004 08:43

LordDigital написа:Dneska pak se vyrtqh po serviza ,nakraq smenih tam seal-oveta na Crank-vete ,cam-a ,maslenata pompa. Smenih timing belta ,slozih si Porsche spec. Blow-Off-Valve:) ,zapalih kolata i mi naprai vpechatlenie slednoto:

Raboti si perfektno ,noo kato zagreee dosta zapocva da izliza edin mrysen pushek (mirise na izgorqla garnitura) koito idva ot stranata na izpuskatelnite gazove na bloka ,tocno do FireWall-a. Pusheka ne e vyrzan kym oborotite (imam otdelen tech ot garniturata sled ElBlow koito se poqvava samo kato forsiram) ,pusheka e vse edno nqkakva garnitura bavnoooo ,polecka si izgarq (tlee). Toz pushek go ima ot 2-3 sedmici ,vsickoto maslo deto e vyv raiona e tyrkano sys parcali ,goneno sys vyzduh - abe nema maslo. Lipsva i spilkata na izpuskatelniq kolektor ,izlgezda che pustiq pushek izliza tocno ot toz raion. Vzeh Metchika i prorqzah rezba ,ma sega se chudq dali da naviq spilkata i gore dolu da go stegna ,ili da razglabqm vsicko i da smenqm garniturata - sklonen sym da investiram vreme i da svalq izpuskatelniq kolektor - tykmo sha si sloza EGT datcika koito sha mi trqbva posle za WideBand-a.

Tva kak da e .ma 2-3 pyti q zagravqh stoto smenih i termostata iiiiiiiiiiiii kato q izklucha kolata ,mnogo losho - chuva se nqkakvo dosta silno balbukane. Mislq che na angliiski tva mu vikat "water Fall" ,i poneze sym paranoik dokolkoto chetoh po forumite izliza che e znak za poizduhana garnitura na glavata. Vse se motaq okoloto temata i gledam da ne go otvorq toz motor ,stoto naistina e dosta rabota - pak i trqbvat pone $400 kato ze zakra glavata i bloka vyv Machine shop - ma dali tva ne e kapkata deto da prelee chashata ,ili prosto porednata paranoia?
abe zashto shte karash celiyat blok v machine shopa??? svalyash glavata, bez da pipash bloka, posle sus vinna shurka pochistvash liceto na bloka, a glavata shte ya zakasrh na machina shopa, tuka truva 35evro, da ti ya izbrusnat s kolkoto iskash dulbochina, i stava za 5 min bukvalno.
dokato si otvoril gavata, nyama da loshto da pohistish i gorivnite kameri i klapanite ot nagari i karbonovi natrupvaniya, izpolzvai shkurka Grid400, i ako iskash posle i grid600.
mozesh da polzvat i edno parche stuklo, sus shkurka, i da izgladish ravno liceto na glavata, bez da hoish v machine shopa,
pregledai klapani, ima li tech na maslo ot gumichkite na klapanite, ako ima, gi smeni, posle regolirai glapanite po spesifikaciya, i kato suberesh vsichko, pone shte znaesh che imash sveten motor, i nyama da go mislish poveche!
po pincip 7MG sa izvestni sus izduhvane na garniturite si, i tova e rezultat ot silata na zatyagane na boltovete na glavata, te po spesifikaciya sa 58ft-lb, a nyakoi fenova, sled testova na boltovete, gi zatyagat na 68ft-lb, taka che napravi sushtoto, za da si nyamash poveche problmi s garniturata. ako shte slagah metalna ili medna garnitura, togava shte tyabva da shlaifash i bloka, i to ne kude da e, ami tam kudeto imat mashini koito ne ostavyat nikakvi sledi ot shlaifa, tryabva da sa izkliuchitelno gladki i dvete lica, za da prilepne metalna garnitura i da durzi!
uspehi,
punky smile.gif :thumbsup: :whistle:

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 03 Дек 2004 07:30

Pyrvo mersi za syvetite.

Vtoro - osnovnata mi ideq e ako smenqm garniturata da sloza naistina metalna ,koeto shte iziskva glavata i bloka da se zakarat vyv naistina pyrvokachestven Racing Machine shop - kydeto mogat da napravqt pocti idealno gladki povyrhnosti (deto vikat da moze i bez garnitura da rabotqt).

Tva razbirase ne e zadylzitelno ,vtoriq variant e da vzema samo apr studs ,i da kupq noviq design head gasket ot Toyota dilara.

Tretiq e da ipozlvat orginalnite spilki ,i pak nov design garnitura ot dilara...

Pri vsicko poluzeniq obache smqnata na gumickite e povece ot zadylzitelno ,osven ako ne ustanovq che sa smenqni ne otdavna (koeto e vyzmoznost).

Sto se otnasq do glavata ,zadylzitelno 3 angle valve job ,shailf dokato e idealno prava. Edna takava manipulacia tuka nqma da struva pod $150-$200. Vyv EU qvno e prekaleno eftino?

Ne mi e qsno obache otvorq li motora ,dali da smenqm segmentite - obsto vzeto ne sym chel mnogo mnogo da gi pipat? Systo i lagerite okolo kolqnovia val ,imam nqkakvo chusto che po nqkoga ima rod knok toz motor - verno moze pak da e paranoq ,ma opredeleno si zvuci kato taka narecheniq ot Skodadziite "Tropast Butalen Bolt" ,koito moze da si tropa i oste 100 godini (tropa samo na studeno). Ne sym go chuval obache tva tropane otkakto slozih polusintetika de:)


Kakto i da e - za sega ostavam sys stariq mi plan - razchitam na pritqganeto NO se podgotvqm za otvarqne na motor. Wzimam WideBand i mnogo vnimavam za rabotniq rezim na motora ,zastoto po moe mnenie golqma chast ot BHG se dylzat na greska na potrebitelq ,osobenno sled kato boltovete sa bili pritegnati veche .
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 03 Дек 2004 10:58

LordDigital написа: Sto se otnasq do glavata ,zadylzitelno 3 angle valve job ,shailf dokato e idealno prava. Edna takava manipulacia tuka nqma da struva pod $150-$200. Vyv EU qvno e prekaleno eftino?
daaa, tuka e osobenno evtino, da si napravish 3 angle job an 24 klapanova glava, mislya kum 1200 evro izliza rabotata!
kazah che struva 35 evro, samo da ti minat liceto na glavata... da ne govorya che i dvata machine shopa tuka, sa pulni nekadurnici, i izobshto ne znayat kak se raboti po japan heads i pr. te si znayat fiat i vw, i samo unishtozavat gorkite japonki.
v US e evtino. smile.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 78 госта