Страница 8 от 18

Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн

Публикувано на: 16 Ное 2015 22:03
от Legion
Благодаря за инфото.

2 болта и 2 гайки е като да кажа на някой да натисне 3 клика на компа, пак си е зорно :whistle:
Не ми се рискува. Страх лозе пази. biggrin.gif
А може и сам да се пробвам, само да не стане stretcher.gif

Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн

Публикувано на: 28 Ное 2015 11:15
от radeff
kalata2 написа:не съм ги гледал тези маркучета/имаш в предвид да не са напукани ли/.а иначе с програмата която имам /торк/ ми показва,че като я настъпя вакума стига до стойност 0.0 не знам дали е нормално.вече съм се отчаял направо и не зная към кого да се обърна /става въпрос за тази грешка ЕГР дето ми набива и надуването на масло в кУлера/.иначе грам пушек отзад няма
Здравей колега!
Реши ли проблема с егр-а? Аз съм на същото положение като теб първо го изчистих после всмукателните колектори проблема си остана. После купих нов изкара 150 км. и пак светна и го върнах незнам какво да правя вече. Предлагат ми за 400 лева да ми свалят компа и да го изолират от там и съответно да вдигнат мощноста с 15-20 коня. Не мога да се реша на тази процедура още. Приемам всякъкви мнения и съвети.

Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн

Публикувано на: 27 Дек 2015 08:40
от radeff
radeff написа:
kalata2 написа:не съм ги гледал тези маркучета/имаш в предвид да не са напукани ли/.а иначе с програмата която имам /торк/ ми показва,че като я настъпя вакума стига до стойност 0.0 не знам дали е нормално.вече съм се отчаял направо и не зная към кого да се обърна /става въпрос за тази грешка ЕГР дето ми набива и надуването на масло в кУлера/.иначе грам пушек отзад няма
Здравей колега!
Реши ли проблема с егр-а? Аз съм на същото положение като теб първо го изчистих после всмукателните колектори проблема си остана. После купих нов изкара 150 км. и пак светна и го върнах незнам какво да правя вече. Предлагат ми за 400 лева да ми свалят компа и да го изолират от там и съответно да вдигнат мощноста с 15-20 коня. Не мога да се реша на тази процедура още. Приемам всякъкви мнения и съвети.
Мина месец от публикацията ми и няма отговор а проблема си остава и незнам какво да правя. Има ли някакъв начин да се свържа с колегата . Моите проблеми са едно към едно както той ги е описал.

Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн

Публикувано на: 27 Дек 2015 10:58
от jim_beam
колега при тоя мотор най-често се прецакват цветните клапани(2бр) на горивната помпа,симптомите са пак същите.няма ли откъде да вземеш нови и да ги пробваш?
запушен катализатор ми се струва малко вероятно.иначе пиши на колегата на лични.

Re: ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Сн

Публикувано на: 27 Дек 2015 14:36
от radeff
jim_beam написа:колега при тоя мотор най-често се прецакват цветните клапани(2бр) на горивната помпа,симптомите са пак същите.няма ли откъде да вземеш нови и да ги пробваш?
запушен катализатор ми се струва малко вероятно.иначе пиши на колегата на лични.
Нямам право на лични. Каква е цената на тези клапани? Няма ли начин да се почистят? При мен дава грешка p0400 само когато почна да я гоня иначе нищо няма проблем. Чистил съм егр и всмукателен колектор файда няма. Пробвах с друг егр пак същото святка само когато я гоня.

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 22 Апр 2016 19:32
от infrasonic
Здравейте колеги, аз също мисля да изчистия прословутия "ЕГР" на моя Аурис тези дни. Колата е на 95к, но е карана доста градско и си мисля, че ще е доста зле клапана, а и разхода от 8-1-8.3/100 ми се вижда множко (2.0 D4D 126) Имам няколко питания:

1. Задължителна ли е смяната на гарнитурката, която се намира под ЕГР-а и реално само една гарнитурка ли има там?
2. Самият клапан ще бъде изваден и почистен, тръбата обаче, която остава на колата - не, за нея четка за зъби прахосмукачка ли е лечението?
3. Има ли нужда от чистене на дебитометър?

Мерси.

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 26 Апр 2016 16:41
от drago.76
Що е то "EGR" клапан и за какво служи той ?
► Виж съдържание

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 10 Май 2016 13:35
от deqn86
drago.76 написа: Що е то "EGR" клапан и за какво служи той ?
offtopic.gif Това нещо трябва да е в началото на страницата като интро към проблема smile.gif Много полезно инфо и благодаря за него worthy.gif

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 06 Юни 2016 20:59
от nitsodar
Като собственик от 2 месеца на Toyota Avensis 2.2 d4d 150 к.с. 2007г., най-накрая намерих време да почистя EGR- клапан-а. Автомобилът е на 215 000 км и според мен досега не беше чистен. Ето какво открих tooth.gif

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 06 Юни 2016 21:30
от memorex
здравей,

Поздравления.За всеки случай след 10–15К го провери пак и ако пак е в това състояние не се учудвай.Нормално е и затова е препоръчително по–често да се чисти.

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 06 Юни 2016 21:40
от nitsodar
memorex, и аз си мислих за една "контрола" да проверя след известен пробег. 10 000-15 000 км за мен е годишен пробег. Ще го имам предвид. Благодаря за съвета! :thumbsup:

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 06 Юни 2016 22:30
от jim_beam
@nitsodar
Следи разхода на масло,че тая гняс на изгоряло такова прилича.Слагай 5W40 C3 като го сменяш.

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 06 Юни 2016 22:58
от memorex
jim_beam написа: @nitsodar
Следи разхода на масло,че тая гняс на изгоряло такова прилича.Слагай 5W40 C3 като го сменяш.
Мислех си да го кажа същото.Предполагам саждите на колегата са мазни,влажни и лепкави .И при мен е така.Следващата смяна ще бъде със 5/40 С3 .Някакви препоръки за бранда от опит?

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 06 Юни 2016 23:21
от jim_beam
Fuchs!

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Публикувано на: 07 Юни 2016 08:54
от nitsodar
Колеги, благодаря много за съвета! Наистина на определени места имаше "по-влажна гняс". Замислих се от какво е. Сигурно е масло, но предишната смяна бе на ~9000 км (като от тях бях карал около 1000, тъй като предишния собственик ми показа стикер с последната смяна)Нямаше загуба на масло. Сега карам с MOTUL 5W40 и вече ~2500 км маслото е на резката на максимум. Възможно ли е все пак да гори, макар на щеката да не забелязвам това? unsure.gif