Страница 2 от 18

Re: ВАЖНА ТЕМА: почистване на EGR вентил на 2,2 D4D/D-CAT !!

Публикувано на: 07 Окт 2012 19:03
от pres
Надявам се да сам бил полезен на някого smile.gif

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.2 и 2.0 Д4Д!!!

Публикувано на: 07 Окт 2012 20:54
от jim_beam
браво колега,трябва да се промени малко заглавието на темата,ще пробвам да го направя! :thumbsup:

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 19 Ное 2012 17:30
от malolitrajkata
Здравейте! Колко често трябва да се прави тази процедура?
В момента колата няма никакъв проблем , но сериозно съм се замислил дали да не го чистя профилактично или няма смисал ако не свети лампа?
Ако има някои, които да е правил процедурата на Корола 2.0 д4д и има снимки( тъй като там егр-а е странично разположен) и подробно обяснение нека постне.

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 17 Яну 2013 09:35
от todorakiggg
[quote="malolitrajkata"]Здравейте! Колко често трябва да се прави тази процедура?
В момента колата няма никакъв проблем , но сериозно съм се замислил дали да не го чистя профилактично или няма смисал ако не свети лампа?
Ако има някои, които да е правил процедурата на Корола 2.0 д4д и има снимки( тъй като там егр-а е странично разположен) и подробно обяснение нека постне.[/quote]

Аз гледам да го чистя на всяка смяна на маслото... че вече един път съм сменял, беше пълен с гняс...

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 21 Яну 2013 09:41
от donko
Здравейте, колеги. Вчера свалих моя и го почистих, беше пълен с сажди.По мое мнение упражнението имаше ефект. Сега колата се усеща, че набира по добре и е малко по пъргава. Благодаря на всички за предоставената информауия, беше много :thumbsup: полезна!

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 18 Мар 2013 19:37
от TATI
Avensis 2.0 D-4D 2005 или иначе казано 1CD мотор.
Днес бъркай си в носа реших и аз като жабата да ме подковат като сваля моя ЕГР клапан. Ефект няма да има, защото се оказа че за 80к км градско, няма почти никакви запушвания или гняс. Естествено както се случва, долния болт го изтървах някъде, та за утре ме чака лежане и сваляне на кори с идеята да го намеря къде се навря. Почистването го направих с един спрей за почистване на карбуратори и дросели и една четка за зъби за по-навътре, че ми беше останал от почистването на дросела на Сеат-а. Ето и малко снимков матрЯл, като се извинявам за качеството, но не се бях подготвил с хапаратурата, та снимах с телефона.

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 29 Мар 2013 15:33
от uzu2
Много хубава тема, обаче гледах, гледах ама като моя EGR не видях...Колата е "описана" в подписа ми. Ето и снимки...
2013-03-29_14-07-36_578.jpg
2013-03-29_14-07-36_578.jpg (1.6 MiB) Преглеждано 7160 пъти
2013-03-29_14-07-46_129.jpg
2013-03-29_14-07-46_129.jpg (1.6 MiB) Преглеждано 7160 пъти
2013-03-29_14-07-55_136.jpg
2013-03-29_14-07-55_136.jpg (1.5 MiB) Преглеждано 7160 пъти
Та въпроса ми е: някой почиствал ли е такъв тип EGR и има ли нещо особено, което трябва да се знае unsure.gif

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 20 Апр 2013 19:34
от marti4
Здравейте колеги, при мен се получи следния проблем. Докато си карах на магистралата изведнаж колата започна да губи мощност и оборотите започнаха да падат, също ми светна и лампата за проверка на двигател. Спрях, изгасих двигателя и запалих отново. Колата звучеше добреи потеглих без никакви проблеми. Лампата продължи да свети. От известно време забелязах че колата пропушва на ниските скорости. И сега се чудя от какво може да забие така колата и да светне тази лампа, в продължение на 1месец преди това да стане несам я настапвал ама изобщо, дали несе е запушило нещо? Моля помагайте :help:

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 20 Апр 2013 20:58
от kalkam
DPF.

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 28 Апр 2013 13:43
от donko
marti4 написа:Здравейте колеги, при мен се получи следния проблем. Докато си карах на магистралата изведнаж колата започна да губи мощност и оборотите започнаха да падат, също ми светна и лампата за проверка на двигател. Спрях, изгасих двигателя и запалих отново. Колата звучеше добреи потеглих без никакви проблеми. Лампата продължи да свети. От известно време забелязах че колата пропушва на ниските скорости. И сега се чудя от какво може да забие така колата и да светне тази лампа, в продължение на 1месец преди това да стане несам я настапвал ама изобщо, дали несе е запушило нещо? Моля помагайте :help:
Здравей колега,
оправи ли проблема?
Защото и на мен ми се случи такова нещо :(
Карах я на диагностика при един мои приятел и компютъра показа някаква грешка в пусков мотор на турбото ( ако правилно съм разбрал ). Гледаха някакъв вакум и ми казаха, че нямало проблем при него. И сега се чудя какво да правя?

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 17 Юни 2013 17:09
от krass1
Здравейте колеги,

Бих искал да попитам как чистите тази част от ЕГР без да попадне нищо в колектора както и до колко е опасно ако попадне малка част от саждите в колектора ?
Изображение

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 17 Юни 2013 19:00
от jim_beam
най-добре с четка за зъби и прахосмукачка,не би трябвало да е фатално ако падне боклук надолу,понеже после така и така ще го духне пак през егр-а.

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 18 Юни 2013 10:01
от lederman
А някой виждал ли е какво е положението в колектора ?

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 07 Юли 2013 11:14
от krass1
Здравейте,

Почистих вентила и сега сервизната лампа светна. Дали това е понеже съм откачал сензора който е закачен за ЕГР или наистина може да съм омазал нещо.

Да пробвам ли със откачване на + на акомулатора?

Re: ВАЖНА ТЕМА:почистване на EGR вентил на 2.0/2.2 D4D/D-CAT

Публикувано на: 07 Юли 2013 12:12
от kalkam
5-6 пъти пали и гаси и ще се оправи. Това е така, понеже докато ти е бил окачен кабела към ЕГР-а, си дал контакт.