Теч на антифриз

Peter
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Дек 2004 04:19
Местоположение: Houston

Теч на антифриз

Мнение от Peter » 05 Дек 2004 04:36

Значи като карам продължително време 3-4 часа и при постоянна скорост 80-85 mph забелязвам след това прокапало малко антифриз по цилиндровия блок. Само не мога да определя откъде точно капе понеже двигателя е топъл и не става да си завирам ръката. Не ми се че да е от цилиндровата глава, щото капките са точно под нея, но има и две тръби които тръгват от водната помпа и вървят по дължина на двигателя успоредно с него и си мисля да не би някоя от тези тръби да се е пропукала, но ме съмнява понеже като ги гледам ми се струват поцинковани. А забравих да спомена че става въпрос за Камри 97 година с двигатея 2.2 но като гледам и при Карините с 2.0 двигател разположението е абсолютно същото, някой има ли идея какво може да е и дали е сериозен проблема. Иначе сутрин като си отворя капака да проверя маслото и антифриза, забелязвам че нивото в разширителното казанче си е едно и също, пък и там откъдето е капело е сухо и като опипвам на студен двигател няма признаци от къде е капело. Иначе като карам на къси разстояния и градско и по бавно този теч го няма.

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 05 Дек 2004 16:11

proveri thermostat, vodna pompa, i vsichki mesta kueto gumeni makuchi vlizat v metalni trubi!
vuzmozno e da e ot samata vodna pompa, tya ima edna ili dve dupki, i shtom pochne da sulzi antifriz ot tyah znachi che tryabva da se smeni vodnata pompa.
uspehi,
punky smile.gif

Peter
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Дек 2004 04:19
Местоположение: Houston

Мнение от Peter » 06 Дек 2004 23:50

Ми не е от водната помпа, тя е на доста по голямо разстояние от там където са петната от антифриз пък и аз я огледах и по нея няма следи да пропуска. Тази сутрин проверих и си беше сухо, ма последните няколко дни съм я карам на къси разстояния. Обаче в близост до теча от металните тръби наистина излиза маркуч, ма като е студен двигателя си е сухо, няма теч, пък като е горещ двигателя не става да се пипне. Ма ми се струва че щом няма спадане на нивото в разширителното казанче не би трябвало да е голям теча.

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 07 Дек 2004 03:47

Peter написа:Ми не е от водната помпа, тя е на доста по голямо разстояние от там където са петната от антифриз пък и аз я огледах и по нея няма следи да пропуска. Тази сутрин проверих и си беше сухо, ма последните няколко дни съм я карам на къси разстояния. Обаче в близост до теча от металните тръби наистина излиза маркуч, ма като е студен двигателя си е сухо, няма теч, пък като е горещ двигателя не става да се пипне. Ма ми се струва че щом няма спадане на нивото в разширителното казанче не би трябвало да е голям теча.
vnimavai, shtot toi se izparyava antifriza! vuzmozno e termostat da blokira ot vreme na vreme, i da suzadava po-visoko nalyagane, i v takiva sluchai izbiva, v nai-slabata tochka v sistemata!
ne ti preci cha studen dvigatel, da mahnesh skobata i markucha da se ubedish che ne enapukan, i che skobata durzi dostatuchno stegnatao, ili prosto da smenish skobata s nova, a ako imash sumneniya i samiyat markuch! i viz dali shte ima techove sled tova!
no proveri termostata!
taka kato te slusham, techa izliza samo kogato kolata se kara na dulg, toest s postoyanna po-visoka skorost, koyato vdiga nalyaganeto v sistemata ot pompata, i ako i termostat ne funkcionire pravilno, nishto chudno che izbiva!
zabelyazval li si strelkata na tabloto za vodata, da ti e murdala, dori samo 1mm nagore ili nadolu, ot postoyannata si poziciya, pri rabotna temperatura na dvigatelyat? ako da, znachi smenyai termostata!
uspehi,
punky smile.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 07 Дек 2004 09:59

na men mnogo ne mi stana iasno ot kade tochno teche antifriza, ta zatova prilagam i edna snimka, barem se otochnime za kakvo govorim. tvoia dvigatel ne e 1:1 s toz, no e dosta podoben. ta ako teche ot raiona na '1', znachi e ot vodnata pompa ili niakoe oplatnenie tam(te idvat taka ili inache s vodnata pompa), ako e ot tam, smeniai i termostata. ako e ot raiona na '2', togava men ako me pitash e garnitura na glavata, vijdal sam na Camry-ta ot tam da prokapva. a za da vidish ot kade tochno teche, vzemi izmii hubavo tozi raion na dvigatelia, vzemi sprei palen s voda i napraskai hubavo tam i posle ako moje sas struia vazduh pod naliagane go izsoshi, i sledvastia pat kat si karal na magistrala, kat parkirash otvori kapaka i vij ako se vijda ot kade prokapva.
Прикачени файлове
5sfe-1.jpg
5sfe-1.jpg (51.07 KiB) Преглеждано 4189 пъти
->

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Антифриз??

Мнение от Scott » 07 Дек 2004 13:24

А ти сигурен ли си, че е антифриз? Не знам от колко време е така, но ако не ти намалява нивото в разширителното казанче може да е нещо друго. Конденз от климатика или пък теч на фреона.

Peter
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Дек 2004 04:19
Местоположение: Houston

Мнение от Peter » 08 Дек 2004 07:02

А ми както е дадено положение 2 на снимката само че малко по надясно и точно под тръбите откъдето излизат изгорелите газове. Днес се отбих до един сервиз правят Toyota i Lexus понеже се познавам със собственика и той я погледна и също изказа мнение че е най-вероятно от главата, ма ми каза да не се шашкам а само да си следя нивото на антифриза сутрин преди да я запаля. То даже днес нямаше и следи от антифриз а само му обясних откъде съм имал прокапване. Та той ми каза че свалянето на главата и подмяна на гарнитурата при тях излиза $600 а иначе в сервизите на Тойота по-скъпо ма засега при мен не се налага, можело така да изкарам още доста мили, а тя колата е на 142к така че аз и без друго мисля да я сменям след някоя и друга година.
За термостата съм сменял преди това на Corolla-ta в същия сервиз и бях доволен. Иначе като я следя колата стрелката за температурата ми като си се закове по средата и въобще не помръдва по няколко часа каране и при температури 40-45 градуса, даже на градско при големите жеги лятото юли и август ме е хващал трафика и задръствания по 30-40 мили каране само на тръгни -спри ма и тогава не съм имал проблем.
А иначе затова дали съм сигурен че е антифриз аз по цвета го познах понеже е червен, освен това ако имам изтичане на фреон, то при това каране на климатик дето е при мен аз отдавна да съм останал без А/С.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] и 69 госта