4A block

b_d

4A block

Мнение от b_d » 08 Дек 2004 15:45

Искам да попитам тези, които знаят, дали всички 4А блокове от определена година са еднакви?

Казано с други думи - дали АЕ92 '91 7rib 4AGE има еднакъв блок със Селика st182 4AFE примерно (или с някое друго 4AFE от същата година)?

Казано с още по-други думи - ако намеря 7rib 4AFE блок, дали ще е по-добре да го сложа вместо моя 3rib 4AGE блок?

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: 4A block

Мнение от punkara » 08 Дек 2004 17:13

bad_dog написа:Искам да попитам тези, които знаят, дали всички 4А блокове от определена година са еднакви?

Казано с други думи - дали АЕ92 '91 7rib 4AGE има еднакъв блок със Селика st182 4AFE примерно (или с някое друго 4AFE от същата година)?

Казано с още по-други думи - ако намеря 7rib 4AFE блок, дали ще е по-добре да го сложа вместо моя 3rib 4AGE блок?
zashto shte smenyash bloka? ako nyama da ya naduvash kolata, e izlishno glavobolie! tvoyat blok e 5rib, imasamo 5 i 7 rib!
da, ednakvi sa blokovete, mozesh da go smenish.
bloka ne e tolkova vazen, vazni sa kol.val, bieli, i butala!!!
a tyah tyabva da gi namrish ot 4ag bez TVIS (idi da razglobish kolata na Stass... tongue.gif ..).
tova e nai vaznoto, ne samiyat blok.
poslednite modeli na AE82 ot 1987g, idvat sus dvigateli 4A, sus 7rip blok sushto.
ako sht pravish modifikacii, nameri si dvigatel 7A-FE (1.8) i mu kachi tvoite butala, dolnata shaiba na angrenazniyat remuk, i edin angrenzan remuk za porshe 924, i shte stane hem po-zdravo, hem po-burzo, nali shte si 1.8 veche!
uspehi,
punky :thumbsup: smile.gif

b_d

Мислех, че съм споменал...

Мнение от b_d » 08 Дек 2004 17:31

Ще го надувам.

Сега в момента реставрирам колата. Все пак тунинг се прави на здрава технически кола. След това искам да я надуя...

Планирам напролет да започна - гоня около 200кс.

Какво искам да намеря - 7rib блок, бутала, вал и биели от 4агзе, ЕДИС, мегаскуърт, турбо, интеркулър и трябва да направя изходящ колектор.

Това е. Ако чуеш за някое от нещата на добра цена може да ми казваш cool.gif cool.gif

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: Мислех, че съм споменал...

Мнение от punkara » 08 Дек 2004 19:19

bad_dog написа:Ще го надувам.

Сега в момента реставрирам колата. Все пак тунинг се прави на здрава технически кола. След това искам да я надуя...

Планирам напролет да започна - гоня около 200кс.

Какво искам да намеря - 7rib блок, бутала, вал и биели от 4агзе, ЕДИС, мегаскуърт, турбо, интеркулър и трябва да направя изходящ колектор.

Това е. Ако чуеш за някое от нещата на добра цена може да ми казваш cool.gif cool.gif
edis, intercooler, turbo se pazaruva naburzo ot nyakoya morga.
megasquirt, jamie gi znae tam neshtata.
ako nyama da ya nadyvash nad 200kc. samo i smeni butalata, ili prosto slozi debela metalna garnitura na glavata, drugo ne tryabva da pravish.
kolektorut: vzemi edna garnitura za izhodniyat kolektor, i ya zakarai na strugar da ti izreze dupkite na edno parvougulno parche stomana 15mm. gunkite po garnituata ne tryabva da se rezat, pasva i bez tyah.
da ti izreze i flanec da pasva na tozi na turbinata (kato ya kupish).
pochni neshtata edno po edno, i leka po-leka shte suberesh vsichko nuzno.
uspehi,
punky

Stass
Мнения: 25
Регистриран на: 21 Окт 2004 10:34
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от Stass » 09 Дек 2004 11:35

Точно така ! почни нещата едно по едно, и не пипай колата на Стас:-)))
Апропо, честно казано , Пънки, голам мерак ме гони когато се варнеш в България да ми направиш едно демо на твоята турбинирана Корола и след като наи-вероятнос езапаля да ми дадеш подробно инфо какво и къде трибва дс е смени...Все пак жалко че моята не е със задно де...

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 09 Дек 2004 11:43

Stass написа:Точно така ! почни нещата едно по едно, и не пипай колата на Стас:-)))
Апропо, честно казано , Пънки, голам мерак ме гони когато се варнеш в България да ми направиш едно демо на твоята турбинирана Корола и след като наи-вероятнос езапаля да ми дадеш подробно инфо какво и къде трибва дс е смени...Все пак жалко че моята не е със задно де...
Колата на Стас ша се пипа кат се подминат 200-те коня :-) :thumbsup:

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 09 Дек 2004 14:13

Stass написа:Точно така ! почни нещата едно по едно, и не пипай колата на Стас:-)))
Апропо, честно казано , Пънки, голам мерак ме гони когато се варнеш в България да ми направиш едно демо на твоята турбинирана Корола и след като наи-вероятнос езапаля да ми дадеш подробно инфо какво и къде трибва дс е смени...Все пак жалко че моята не е със задно де...
taka kakto se ochertavat neshtata, nai-veroyatno shte sum sus suprata, napravo ot germaniya, shtot nyama da imam vreme da se vrushtam do florenzia i ot tam za sofia, no i skromnite 170kc na suprata, shte te zapalyat...siguren sum... tongue.gif
za tvoyata, nai dobriyat variant e da si vzemesh napravo edin 4A-GZE dvigatel komplekt, i da go myatame, sus razlichni remuchni kolela, i montian otpred intercooler, i shte skochish na 205kc, nyama koi da te dgoni... a posle shte prodadesh tvoyat dvoigatel na Bad Dog i Jamie, i shte si vurnesh parite, taka che i trimata pochvaite da subirate, i taka shte se vurtyat parite vutre v kluba... biggrin.gif biggrin.gif :whistle:
maitapa na strana... visoka ti e kompresiyata, i tryabva da se smenyat butala, a shtom do tam shte se stiga, nai-dobre e edin GZE dvigatel, hem si e originalno Toyota, hem burzo, hem nadezdno!
pozdravi,
punky :thumbsup:

b_d

Мнение от b_d » 09 Дек 2004 15:40

Пънки,
да докараш ГЗЕ двигател до БГ ще излезе дявол на магаре - заради мито и ДДС.
По-лесно е да се намери 7rib и да се сложат ГЗЕ карантии.

Stass
Мнения: 25
Регистриран на: 21 Окт 2004 10:34
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от Stass » 09 Дек 2004 18:46

bad_dog написа:Пънки,
да докараш ГЗЕ двигател до БГ ще излезе дявол на магаре - заради мито и ДДС.
Е,няма ли начин някак си да се внесе поразфасован та да мине като комплект резервни части ? Мисля че тогава не се плащат мито и ДДС. А и освен това от къде по дяволите ,може да се намери такъв мотор ?! аз не съм чувал някой в България да има такъв :-(

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 10 Дек 2004 03:14

Stass написа:
bad_dog написа:Пънки,
да докараш ГЗЕ двигател до БГ ще излезе дявол на магаре - заради мито и ДДС.
Е,няма ли начин някак си да се внесе поразфасован та да мине като комплект резервни части ? Мисля че тогава не се плащат мито и ДДС. А и освен това от къде по дяволите ,може да се намери такъв мотор ?! аз не съм чувал някой в България да има такъв :-(
eto ti edin super link za dvigateli i pr. v avstralia (zabelezi che cenata do portugalia e 380A$ toest kum167evro!!! cenite s v avstraliiski dolari, take che ne zabravyai da gi obrushtash v levove ili tam evro...
imat vsichki, i vsichko mogat da ti nameryat!

http://www.japparts.com.au/index.html


etom i drug:

http://www.justjap.com/used_halfcuts.htm

i treti:

http://www.japimports.com.au/halfcuts1.htm



uspehi,
punky

b_d

Мнение от b_d » 10 Дек 2004 10:03

Двигатели бол (ebay.com) - както казах проблема е вноса - ако искаш да внесеш блок плащаш като поп - няма 6-5.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot] и 132 госта