Страница 2 от 3

Публикувано на: 05 Апр 2012 18:28
от mafiota
zi_zi_top написа:Аз все пак залагам на карета на кормилния вал.


че те две ли са ?

Публикувано на: 05 Апр 2012 19:45
от zi_zi_top
Грешка при написването вместо КАРЕТО съм написал КАРЕТА. Ако бяха 2 щях да съм написал КАРЕТАТА.
МОЛЯ ЗА ИЗВИНЕНИЕ!

Публикувано на: 05 Апр 2012 19:56
от max-2
Каретата наистина са две, но обикновено заминава това, което е в моторния отсек. :thumbsup:

Публикувано на: 05 Апр 2012 20:32
от mafiota
значи грешката е вярна happy.gif

Публикувано на: 05 Апр 2012 22:35
от TONOV
Каретата са две!

Изображение

Uploaded with ImageShack.us

Публикувано на: 05 Апр 2012 23:11
от desotodorov
Две са, ама както колегата по-горе каза, заминава само това дето е при двигателя, заради мизериите, които се набиват в него ... на предната кола го сменях и там се чудих що не им слагат маншони някакви...ще взема на тая да и скалъпя един cool.gif

Публикувано на: 06 Апр 2012 16:57
от mafiota
desotodorov написа:Две са, ама както колегата по-горе каза, заминава само това дето е при двигателя, заради мизериите, които се набиват в него ... на предната кола го сменях и там се чудих що не им слагат маншони някакви...ще взема на тая да и скалъпя един cool.gif
да, може да опиташ от презерватив да и направиш wink.gif happy.gif

Публикувано на: 06 Апр 2012 17:28
от CuMo
Не!
След като смених 2 каренца за 30 000км, купих универсален маншон за 12лв. от магазин за авточасти. Дълъг е около 20см и с вътрешен диаметър около 5см. Пасна перфектно, гумата е много еластична и мисля, че така карето няма да мръдне доста време. Иначе му се отмива греста и е до там.

Другото каренце е вътре в купето. На него трудно може да му стане нещо.

Публикувано на: 06 Апр 2012 17:48
от desotodorov
mafiota написа:
desotodorov написа:Две са, ама както колегата по-горе каза, заминава само това дето е при двигателя, заради мизериите, които се набиват в него ... на предната кола го сменях и там се чудих що не им слагат маншони някакви...ще взема на тая да и скалъпя един cool.gif
да, може да опиташ от презерватив да и направиш wink.gif happy.gif
laugh.gif Не става, много ги амортизирам...до скъсване :thumbsup: cool.gif ....ама виж - с колегата СиМо какви сме единомислещи...той обаче е по-действен от мен...аз не съм много трудолюбиФ smile.gif

Публикувано на: 06 Апр 2012 19:53
от zi_zi_top
На мен ми чукаше горното каре и след като го смениха всички шумове изчезнаха. Шумът беше много характерен метално чукане във волана при движение по паваж или преминаване през дупка. Долавя се като леко повишен свободен ход на волана, заради хлабината в шлиците. Всъщност не се разбива карето, а шлиците които са от едната му страна и осигуряват "чупенето" на волана.
Поне при мен беше така и това е сравнително чест проблем при Корола Е12, за който имаше сервизна кампания.

П.С. Като разгледах чертежите видях, че и на Королата са 2 карета, но от купето се вижда само едно. rolleyes.gif

Публикувано на: 06 Апр 2012 21:27
от mafiota
а този луфт при спрял автомобил, и опит на място за леки въртеливи движения на волана (ляво/дясно) може ли да се долови, или се проявява при движение по неравности от сорта на паваж напр. ?

И колко струва хубаво каренце?

Публикувано на: 06 Апр 2012 21:38
от zi_zi_top
На място се усеща леко повишен свободен ход и глухо похлопване и то ако се заслушаш. Металното чукане се чува и усеща във волана само при движение по павета или дребни неравности.
За цена не мога да ти кажа, защото моето го смениха отдавна в рамките на сервизната кампания и беше напълно безплатно.

П.С. Мисля, че и за Корола Е15 в началото имаше същата сервизна кампания.

Публикувано на: 06 Апр 2012 22:15
от mafiota
В руските форуми съм попадал на теми за чукане във волана при преминаване по неравности, което се дължало някакви елементи в Еърбег-а.

Публикувано на: 06 Апр 2012 22:47
от desotodorov
zi_zi_top написа:...П.С. Като разгледах чертежите видях, че и на Королата са 2 карета, но от купето се вижда само едно. rolleyes.gif
Е те така те - то е заради регулироФката на волана, пък външното е без което не можем...и което се прецаква...а се прецаква от много въртене на волана - демек - много и предимно граЦко каране.
Мафиоте - това с чукането на елементи от еърбега звучи меко казано опасно. dry.gif
Моя опит с такова каренце..смея да кажа - опасен опит - при Пежо 405...хм...не тропаше, не хлопаше, луфт във волана нямаше...ОБАЧЕ - на 20 пълни оборота веднъж волана затягаше...все едно оставаш без серво...колегите от Пежо форума, доста труд положиха, докато ме убедят че не е от рейката wink.gif ... а ме убедиха и скоропостижно да го сменя - някой писа как в кръговото навил - и така - навито продължил...блокирал му волана.
На Пежото по принцип това каренце като отделен елемент не се сменяше - трябваше половината кормилна конзола да се смени, но имаше специалисти, които го пребориха, разпресоваха там - не ги гледах какво правиха, ама игра чук по едно време... и смениха само каренцето, струваше 16 лв...2005г., не помня марката. Ама се оправи колата след това.

Публикувано на: 06 Апр 2012 23:36
от mafiota
desotodorov написа:............
Мафиоте - това с чукането на елементи от еърбега звучи меко казано опасно. dry.gif
.....................
Вярно е, даже и снимка имаше, но сега не ми се играе да го търся.