Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Публикувано на: 13 Авг 2012 15:36
Отварям темата поради големият интерес напоследък от колеги да си закупят такава Корола.
Тук ще изкажа моето мнение и се надявам и колеги с този модел да дадът своето.Това би улеснило желаещите да си закупят Корола без да се налага да пускат нова тема,и ако имат някакви въпроси(двигатели,разходи,и др.) да ги задават тук така темата ще се доразвие и ще бъде по полезна.
Корола 1.4VVTi 2005 г.бензин.Притежавам я вече 5г.в момента е на 90К.Карам я целогодишно около 90% градско (София) като разходът варира от 8 до 10.
В зависимост от сезона,трафика,маршрута,начин на каране и др.Извънградско 5.6 до 7.5 пак всичко е относително.
Виж разхода тук http://www.carspending.com/bg/profiles/ss_mitko
Впечатленията за купето ми са:
+ Салонът е с доста качествени материали за 7г. няма никъде скъсано,отлепено,няма тропащи детайли и други изнервящи елементи.
+ Голямо вътрешно пространство за класа си.
+ Удобни седалки дори и за дълък път.
+ Голям багажник.
+ Доста обезшумено.
+ Добра возия.
+ Добра видимост.
- ниското оборудване,спестени са доста екстри който ги има в другите коли от този клас.(навигация,парктроник и др.)
Впечатления за двигателя:
+ Работи равномерно,загрява за около 4 мин. и подържа една темература постоянно не зависимо дали карам в задръстване или извънградско.
+ Двигателят е тих въпреки ,че е с верига.
+ Пали и при -20 градуса без проблем.Просто японски мотор.
+ При високи обороти няма дразнещи шумове.
+ Ускорява сравнително бързо.
- Държи доста ниски обороти 600/650 и докато свикнеш е малко изнервящо но се свиква.
- Тежи му климатика.(но това е нормално за този мотор)
Впечатления за окачване и возия:
+ Окачването е доста здраво до сега не съм сменял абсолютно нищо.Направен за нашите пътища.
+ Возията е много приятна.Не вози твърдо но не е и най мекото.
+ Висок клиренс,бордюри и легнали полицаи не са проблем.
Впечатления за управлението и спирачките:
+ Управлява се доста лесно,много маневрена,удобна за паркиране.
+ Спирачките са доста добри.
- Тропат водачите на накладките.(често срещан проблем)
- става нестабилна след 150
Впечатления за обслужване,подръжка и резервни части:
Техническо обслужване тип B цени ТМ Ауто към днешна дата.
Масло 83лв.
Маслен филтър 15лв.
Въздушен филтър 36лв.
Филтър климатик 37лв.
Свещи 43лв.
Резервни части не съм сменял до сега и не мога да кажа нищо.
Подръжка:Задни,предни накладки и предни дискове 270лв.цена от преди два месеца.
Основни предимства:
Много здрав двигател и окачване.Сравнително добър разход на гориво.Удобен за шофиране.Идеален както за градско така и за извънградско.
Не е автомобил за състезания. biggrin.gif
Моля да ме извините ако съм пропуснал нещо или съм написал някоя глупост biggrin.gif но това са мойте впечатления.
Дано повече колеги дадът своето мнение за да може търсещите такъв автомобил да се ориентират без да пускат нови теми.
Тук ще изкажа моето мнение и се надявам и колеги с този модел да дадът своето.Това би улеснило желаещите да си закупят Корола без да се налага да пускат нова тема,и ако имат някакви въпроси(двигатели,разходи,и др.) да ги задават тук така темата ще се доразвие и ще бъде по полезна.
Корола 1.4VVTi 2005 г.бензин.Притежавам я вече 5г.в момента е на 90К.Карам я целогодишно около 90% градско (София) като разходът варира от 8 до 10.
В зависимост от сезона,трафика,маршрута,начин на каране и др.Извънградско 5.6 до 7.5 пак всичко е относително.
Виж разхода тук http://www.carspending.com/bg/profiles/ss_mitko
Впечатленията за купето ми са:
+ Салонът е с доста качествени материали за 7г. няма никъде скъсано,отлепено,няма тропащи детайли и други изнервящи елементи.
+ Голямо вътрешно пространство за класа си.
+ Удобни седалки дори и за дълък път.
+ Голям багажник.
+ Доста обезшумено.
+ Добра возия.
+ Добра видимост.
- ниското оборудване,спестени са доста екстри който ги има в другите коли от този клас.(навигация,парктроник и др.)
Впечатления за двигателя:
+ Работи равномерно,загрява за около 4 мин. и подържа една темература постоянно не зависимо дали карам в задръстване или извънградско.
+ Двигателят е тих въпреки ,че е с верига.
+ Пали и при -20 градуса без проблем.Просто японски мотор.
+ При високи обороти няма дразнещи шумове.
+ Ускорява сравнително бързо.
- Държи доста ниски обороти 600/650 и докато свикнеш е малко изнервящо но се свиква.
- Тежи му климатика.(но това е нормално за този мотор)
Впечатления за окачване и возия:
+ Окачването е доста здраво до сега не съм сменял абсолютно нищо.Направен за нашите пътища.
+ Возията е много приятна.Не вози твърдо но не е и най мекото.
+ Висок клиренс,бордюри и легнали полицаи не са проблем.
Впечатления за управлението и спирачките:
+ Управлява се доста лесно,много маневрена,удобна за паркиране.
+ Спирачките са доста добри.
- Тропат водачите на накладките.(често срещан проблем)
- става нестабилна след 150
Впечатления за обслужване,подръжка и резервни части:
Техническо обслужване тип B цени ТМ Ауто към днешна дата.
Масло 83лв.
Маслен филтър 15лв.
Въздушен филтър 36лв.
Филтър климатик 37лв.
Свещи 43лв.
Резервни части не съм сменял до сега и не мога да кажа нищо.
Подръжка:Задни,предни накладки и предни дискове 270лв.цена от преди два месеца.
Основни предимства:
Много здрав двигател и окачване.Сравнително добър разход на гориво.Удобен за шофиране.Идеален както за градско така и за извънградско.
Не е автомобил за състезания. biggrin.gif
Моля да ме извините ако съм пропуснал нещо или съм написал някоя глупост biggrin.gif но това са мойте впечатления.
Дано повече колеги дадът своето мнение за да може търсещите такъв автомобил да се ориентират без да пускат нови теми.