Страница 2 от 5

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 10 Авг 2013 22:23
от carrion
Не разбирам почти нищо ... Това което ми кажат на това вярвам ... Само специалисти в България ... Ако знаеш някой грамотен човек който може да я погледне и да си заплатя за услугата

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 10 Авг 2013 22:57
от TATI
Имаш ЛС

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 11 Авг 2013 00:06
от Toyo_driver
carrion написа:Почистихме дебитомера . ЕГР-а мисля , че не играе роля ? ... Направи теста за обратната нафта и от там разбра че са дюзите . Искахме и на моята да го направим обаче не разбрахме как . Те са скрити тея дюзи нямат намиране къде и е обратната нафта .
Колега, ЕГР-а играе и то доста, хубаво е да го почистиш преди да се хвърляш на дюзите....обратната нафта минава през главата и излиза в задния десен край под вакум помпата през един клапан за обратното гориво.(общо взето на кофти място). Не ни каза с каква програма за диагностика са ти гледали колата, но моя опит показва, че някои програми (комбинирани за западни и азиатски автомобили) не са много коректни по отношение на стойностите на дюзите(закръглят 0.7 към 1 и т.н.) За тойота техстрийма си е най-точен. Според мен преди да тръгнеш да правиш дюзи трябва да пробваш по-прости неща:
1. Смени нафтата(бензиностанцията) и сложи читава добавка(има много за и против добавките - ти решаваш)
2. Провери турбината и геометрията(трябва да се усеща след 1800 об/мин)
3. Почисти ЕГР-а
4. Щом си сменил филтрите и махнал катализаторите - не ги проверявай :о)
5. Имай предвид, че стойности до +/–3 за този двг са в нормите според Тойота
Пиши какво е станало и успех!

П.П. Ето какво те чака ако решиш да сваляш дюзите http://www.youtube.com/watch?v=8OPtJPt5Rl0
има майстори които ги правят и по този начин http://www.youtube.com/watch?v=ROUoAt4Rpq4

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 11 Авг 2013 11:54
от carrion
Ще почистя ЕГР-а в най скоро време . Не разбирам как да гледам или разбера за геометрията на турбината и какви 1800 оборота говориш :) Много съм бос . Добре че един колега ми помага и прави всичко .

Клапана за високото налягане на мондеото за който говорех го има на 2рият клип на 0.40 секунда някъде горе в ляво . Малак колкото нокът .

Сега ще поръчам и една добавка която ми препоръча колега от форума Мечо .

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 20 Авг 2013 16:34
от carrion
Благодаря на всички които писаха в темата и помагаха с идеи . Оказа се че единият маркуч от кулера към всмукалетният колектор беше надлъжно срязан . Заменихме го и сега не мога да си позная колата . Няма пушеци и вървежа се оправи . Остана само разхода да засека като иддвам след няколко дни до София . Вече почвам да се мислям за remap обаче се оказа че на тези тойоти е невъзможно .

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 21 Авг 2013 22:03
от PESHO OT MARS
PESHO OT MARS написа:........... При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата....

Да не кажеш после че не сме те насочили натам

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 23 Авг 2013 11:36
от stankros
PESHO OT MARS написа:
PESHO OT MARS написа:........... При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата....

Да не кажеш после че не сме те насочили натам
Как се открива пробив в турбо пътищата. Трябва ли да работи мотора, чува ли се свистене?

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 23 Авг 2013 17:28
от Kiki
stankros написа:
PESHO OT MARS написа:
PESHO OT MARS написа:........... При коли с турбокомпресор честа причина за това е дупка по турбо пътищата....

Да не кажеш после че не сме те насочили натам
Как се открива пробив в турбо пътищата. Трябва ли да работи мотора, чува ли се свистене?
Трябва да работи мотора, ако е на по-високи обороти от 2000 ще се чува още по-добре. При всяко положение ще има свистене, защото налягането е голямо.

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 23 Авг 2013 23:29
от PESHO OT MARS
По принцип по свистенето но ако пробива е голям по някой маркуч задължително се случва от страната от която не го виждате и не се чува нищо. Номера е да се премери налягането и ако не достига зададените параметри да се разглабя. По-честичко с разглабяне успяват да хванат такива проблеми, сцепени маркучи или интеркулер е честата случка или изплют маркуч ама това е раядко и се вижда веднага.

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 25 Авг 2013 14:25
от carrion
При мен се чуваше много ясно свистенето. Пушеше адски много . При двама майстори я карах да прегледат пътищата , казаха няма проблем . Смятайте ..... Един приятел любител на коли я качи на канала си и веднага откри проблема . Маркуча беше срязан надлъжно . Обаче е мн скъп - 290 лв в тойота . От силиконови колена и алум тръба направихме нов . Всички проблеми изчезнаха .

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 30 Авг 2013 23:32
от JapCar
carrion написа: Маркуча беше срязан надлъжно . Обаче е мн скъп - 290 лв в тойота . От силиконови колена и алум тръба направихме нов . Всички проблеми изчезнаха .
Колеги, принципно е добре при подобни случаи да се щракне снимка, да се види кое къде е , може да е полезно за някои с подобен проблем...

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 01 Сеп 2013 12:53
от stankros
carrion написа:При мен се чуваше много ясно свистенето. Пушеше адски много . При двама майстори я карах да прегледат пътищата , казаха няма проблем . Смятайте ..... Един приятел любител на коли я качи на канала си и веднага откри проблема . Маркуча беше срязан надлъжно . Обаче е мн скъп - 290 лв в тойота . От силиконови колена и алум тръба направихме нов . Всички проблеми изчезнаха .
Колега, моята изпушва много при потегляне и при рязко ускоряване. През останалото време не пуши грам. Знам го със сигурност. При теб симптомите същите ли бяха?

Re: Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 01 Сеп 2013 13:12
от carrion
Ами не беше само при потегляне . Пушеше си и през останалото време като мине 2000 оборота

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 04 Яну 2018 08:41
от jororo081
Здравейте, колеги! Купих си Avensis Т25 d4d 116 к.с. 2004г. преди три седмици. Преди нотариуса ходихме до Тойота в Пловдив. Едната дюза даде занижена стойност над нормата и съответно другата е с леко завишена за корекция. Това ми казаха в Тойота. Въпреки това я взех. Сложих добавка на половин резервоар и от тогава не съм я мерил пак. Въпроса е до колко е занижена, колко може да се кара така и къде във Варна мога пак да я замеря и евентуално ремонтирам. Благодаря предварително!

-2,3. 0,8. 0,3. 1,3. са стойностите, като -2,3 са ми я заградили в кръгче.

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 04 Яну 2018 09:41
от Kiki
-2.3 не е под нормата. Нормата е до 3
Не си направил грешка, че си сложил добавка, но вероятността да се оправи е минимална.