Страница 3 от 5

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 04 Яну 2018 11:44
от iovkito
Ако на студен двигател трака малко повече , но на горещ спира и заработва по-меко - недей да я пипаш. Ако трака адски много и на загрял , хубаво е да се сменят. Има и следващ стадий , когато започва да трака хем силно , хем неритмично , все едно последователността на запалване на цилиндрите не е тази , която трябва да бъде. Тогава е крайно наложително да се направи ремонт.

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 04 Яну 2018 14:07
от jororo081
А майстор за Варна, Пазарджик или Пловдив?

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 04 Яну 2018 21:08
от Toyota Yarispz
Нормата е 3 а те са ти заградили -2.3!!! Тая дюза според мен има5.3 единици за да излезе извън норма !!! и много хубаво са я заградили в сервиз на тойота tooth.gif . Най-лош показател е 1.3 което всъщност си е в норма .
Слагай по 5г/л двутактово масло fc или fd по jato и гледай нафтата да не е някой боклук и си карай колата...

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 08:28
от jororo081
:thumbsup:

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 10:43
от BOz
Toyota Yarispz написа: Нормата е 3 а те са ти заградили -2.3!!! Тая дюза според мен има5.3 единици за да излезе извън норма !!! и много хубаво са я заградили в сервиз на тойота tooth.gif . Най-лош показател е 1.3 което всъщност си е в норма .
Слагай по 5г/л двутактово масло fc или fd по jato и гледай нафтата да не е някой боклук и си карай колата...
Ако ти следвам логиката и 0 корекция е заводски идеал, то значи с -2,3 излиза, че е по-добре от завода тази дюза. Защото на заводската й трябват 3 единици, за да не е добре, а на колегата има още 5,3. wacko.gif

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 12:26
от iovkito
Във Виница имаше някакви , които рециклират Denso , трябва да се разпита.

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 14:41
от babata
Рециклирах в Яна и от тогава колата започна да гори повече. Но като параметри, след смяната и малко навъртяни километри, бяха с добри показатели. Почти всички клоняха към 0.

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 14:58
от ufer
От форума на Форд знам, че има много добър майстор в Ямбол. Хора от София си карат колите при него и ги оставят за ремонт, рециклиране и т.н. Изглеждат много доволни, но не знам дали работи дюзи на Денсо. Ако има интерес, мога да дам телефон.

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 19:11
от jororo081
Във фейсбук групата Тойота Клуб България момчетата ми обясняват, че тази на минус коригира стойностите на някоя от тези на плюс. Също казаха, че не е задължително да са дюзи, а можело да са дифтунги на дюзи. Да си отворя капачката за маслото и ако пуши бяло на студен мотор или духа силно значи с картерните газове нещо не било наред, което било вследствие на проблем с дифтунгите. Някой знае ли тук нещо по въпроса и кой може да ми погледне мотора и да каже дали наистина е така. Благодаря предварително!

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 19:46
от memorex
Разходи се до Тополи

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 20:30
от miso25
Мисля, че мехаННика в една друга тема бе споменал, че Денсо дюзите се рециклирали, но не каза къде го правели.

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 20:43
от memorex
А има ли дюзи които не се рециклират?

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 20:58
от Karaboev
На D-Cat

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 05 Яну 2018 21:43
от memorex
неразглобяеми ли са?

Рециклират ли се denso дюзи от 2.0 116к.с. д4д авенсис

Публикувано на: 06 Яну 2018 00:54
от Toyota Yarispz
BOz написа:
Toyota Yarispz написа: Нормата е 3 а те са ти заградили -2.3!!! Тая дюза според мен има5.3 единици за да излезе извън норма !!! и много хубаво са я заградили в сервиз на тойота tooth.gif . Най-лош показател е 1.3 което всъщност си е в норма .
Слагай по 5г/л двутактово масло fc или fd по jato и гледай нафтата да не е някой боклук и си карай колата...
Ако ти следвам логиката и 0 корекция е заводски идеал, то значи с -2,3 излиза, че е по-добре от завода тази дюза. Защото на заводската й трябват 3 единици, за да не е добре, а на колегата има още 5,3. wacko.gif
ами нагледно да обясня ....
имам 4 дюзи на двигателя на n-километра, една се скапва и дава показание +5 ,сменям е с чисто нова и се получава следното трите стари стават с показетели между 0 и 0.5 а чисто новата е -1.3.... така сега коя дюза е най-добра ??? tooth.gif