Страница 34 от 80

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 26 Май 2017 12:11
от slowtraveler
А как сте ги регулирали, след като не сте могли да измерите луфта?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 26 Май 2017 14:48
от Дени
Колата беше в сервиз.свалиха главата и я занесоха на майстор в оторизиран сервиз с нужните машини да провери в какво състояние.проверка на клапаните освен 1изгорял леглата гумички,луфтове и т.н.сега в момента върви по добре от преди с по малко газ на педала изкачва нагорнищата....както последно беше явно е изстървала компресия.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 26 Май 2017 16:39
от Двигателист
vachkata написа:Здравейте колеги!
Имам служебна Toyota Avensis T22 Wagon 2000 2.0 128HP бензин на 633 000 км.
Карал съм я в Испания, поддържана е от фирмата безкомпромисно.
За мен лично няма по-здрав автомобил на тази планета - както и да е купих я и си я докарах в РБ за баща ми.
Подлежат ли тези мотори на газификация и понасят ли я добре?
Досега на бензин в Испания МАДРИД - 7 дълго 10 градско.
 ! Съобщение от: Akima
В българският език изречението започва с главна буква.
Незабавно прочетете правилата на форума и важните теми.
Офтопик
Какво масло (като вискозитет) е използвано и на какви интервали е сменяно в Испания?
Дени написа:Колата беше в сервиз.свалиха главата и я занесоха на майстор в оторизиран сервиз с нужните машини да провери в какво състояние.проверка на клапаните освен 1изгорял леглата гумички,луфтове и т.н.сега в момента върви по добре от преди с по малко газ на педала изкачва нагорнищата....както последно беше явно е изстървала компресия.

Ако не са сменяли повдигачи (чашки), предполагам, че регулирането е правено посредством челен шлайф на стеблото на клапана?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 28 Май 2017 19:26
от Akima
gogo68 написа: става въпрос за бензинов двигател на Тойота 2.0 VVT-I 152кс
Ако говорите за 2.0 1AZ-FSE - това е мотор с директно впръскване Toyota D-4.
Избягвайте конверсията му - масовите газаджии се чешат като го видят.
Не давате пълни данни. bash.gif
Успех.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 30 Май 2017 19:27
от gogo68
Akima написа:
gogo68 написа: става въпрос за бензинов двигател на Тойота 2.0 VVT-I 152кс
Ако говорите за 2.0 1AZ-FSE - това е мотор с директно впръскване Toyota D-4.
Избягвайте конверсията му - масовите газаджии се чешат като го видят.
Не давате пълни данни. bash.gif
Успех.
1. Модификацията на 1AZ-FE (2000 - до момента) е основен мотор; Съотношението на сгъстяване е 9.6 и 9.8. Първата версия е с капацитет 145 конски сили при 6000 об / мин, а въртящият момент е 190 Нм при 4000 об / мин. Втората версия: Мощността му е 150 к.с при 6000 об / мин при въртящ момент от 193 Нм при 4000 об / мин.
2. Модификацията 1AZ-FSE (D4) (2000 - досега) наподобява двигателя 1AZ-FE с система за директно впръскване. Съотношението му на компресия варира от 9.8, 10.5 и 11, в зависимост от вида на модификацията. Мощността на двигателя варира от 150 к.с. до 155 к.с.
Колата е Тойота Рав4 2006г. 2.0 152кс автомат бензин...как да разбера кой мотор е моя и подлежи ли на газифициране? Трябва ли да има задължително система за мазане на клапаните или не?!

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 30 Май 2017 19:48
от Bass_Man
Отвори си капака и виж какво пише на него ( на капака на двигателя). Освен това в талона ако имаш номер на мотор може да го видиш и там. Отделно по номера на рамата можеш да видиш. Общо взето имаш някоя и друга опция.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 31 Май 2017 01:44
от Akima
gogo68 написа: Колата е Тойота Рав4 2006г. 2.0 152кс автомат бензин
За OB****BC:
Market Europe,General
Year 03/2006
Make TOYOTA
Model RAV4
Frame ACA30
Vehicle characteristics
VEHICLE MODEL: ATYPE: A TYPE
GRADE: G: G TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1AZFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 202
TRIM CODE: FA13
Може да се постави ГИ. :thumbsup:
Честито за покупката.
Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 31 Май 2017 08:31
от e 10
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 31 Май 2017 17:50
от gogo68
Akima написа:
gogo68 написа: Колата е Тойота Рав4 2006г. 2.0 152кс автомат бензин
За OB****BC:
Market Europe,General
Year 03/2006
Make TOYOTA
Model RAV4
Frame ACA30
Vehicle characteristics
VEHICLE MODEL: ATYPE: A TYPE
GRADE: G: G TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1AZFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 202
TRIM CODE: FA13
Може да се постави ГИ. :thumbsup:
Честито за покупката.
Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП.
Благодаря ти много!!! :cheers:
Само не разбрах това: "Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП" ?!

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 31 Май 2017 22:36
от Двигателист
Да драсна и аз малко впечатления. 3S-FE, 65000 км на пропан-бутан. Появи се познатото на празен ход и малко натоварване прекъсване. Но не остро като от липса на искра, а по-скоро неравномерност. Подобни симптоми съм имал и преди (с други автомобили, сега с тойотата е за пръв път) и винаги причината е била проблем с газовите дюзи.

Малко прибързано, без да правя кой знае какви диагностики, пльоснах направо нова четворка дюзи. Както предполагах, двигателя заработи както трябва. Сега следва въпроса, защо дюзите издържат толкова малко? На предишният ми автомобил положението беше същото – 60-70 хил.км. издържаха новите (Bigas), а около 40000 км, ако са рециклирани. Сега съм с LPG Tech Dragon. Производителят ми казва, че ако горивото е ок се сменят на 100000 км. Информацията е от техническият отдел.

Сега, ясно, че пропан-бутанът у нас не е цвете. Второ – филтрите. Първоначално бях с хартиен. После, сложих много хваленият от поляците bulpren. Може да видите снимките – на изхода се виждат прекалено много частици, в сравнение с хартиения филтър. Масло при дюзите нямаше, филтъра също беше абсолютно сух. Само прах. Сменял съм филтри в които има доста мазни фракции, буквално хартията е напоена.
P5312690.jpg
P5312690.jpg (68.04 KiB) Преглеждано 2747 пъти
P5312686.jpg
P5312686.jpg (154.38 KiB) Преглеждано 2747 пъти
P5312687.jpg
P5312687.jpg (86.31 KiB) Преглеждано 2747 пъти
P5312685.jpg
P5312685.jpg (112.88 KiB) Преглеждано 2747 пъти
Няколко думи за самите дюзи, понеже не издържах е резнах една на струга. Може да видите снимките, в следващият пост, защото не ми дава да ги прикача в този.. Много стабилна изработка, добра обработка. Много добра задна опора (стопер) на буталото. Изобщо не изглеждаше смачкана, деформирана, или разложена. Уплътнителен о-пръстен в перфектно състояние. Вътре нямаше нагари или лепкави отлагания. Трудно ми е да определя, дали проблема не е в тефлоновото покритие... Не мога да изключа напълно електрически проблем, защото единствено съм измерил съпротивлението на намотките, което си е в норми. Както и да е. Сега филтъра е с полиестерен елемент.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 31 Май 2017 22:40
от Двигателист
Снимки на разрязаната дюза:
P5312705.jpg
P5312705.jpg (104.7 KiB) Преглеждано 2746 пъти
P5312709.jpg
P5312709.jpg (48.17 KiB) Преглеждано 2746 пъти
P5312710.jpg
P5312710.jpg (115.21 KiB) Преглеждано 2746 пъти
P5312704.jpg
P5312704.jpg (139.94 KiB) Преглеждано 2746 пъти
Като цяло, доста съм доволен от тези дюзи, макар, че се надявах да си изкарат стоте хиляди км, но явно съм карък на газови дюзи. :D

Сега сте вие. Кажете по колко ви карат дюзите преди да се наложи смяна / калибрация / рециклиране? От какъв тип филтър за газова фаза сте доволни?

Тук ще вметна, че когато попитах поляците (LPG Tech), какъв филтриращ елемент е най-добре (хартия, полиестер, фибростъкло, булпрен), те ми отговориха като търговци, а не като инженери, като предните пъти и казаха да си закупя техния филтър-утаител, без повече разяснения smile.gif .

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 02 Юни 2017 21:40
от sashkoto
На стария ми автомобил дюзите BRC са на 120 000км и още не се забелязва някаква промяна в работата им. Никога не са били калибрирани. По каталог им дават 150000км и мисля, че без проблем ще ги направят. Филтър винаги съм сменял само в оторизирания сервиз на BRC на 20000км-30000км.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Юни 2017 00:49
от Двигателист
Да. БРЦ явно са си класика. Е, не колкото фаворита ми Кейхин, които пред очите ми изкараха у нас 230000 км. БРЦ преди използваха само полиестерни филтри. Сега незнам как стои въпросът.
Иначе за информация зареждам 99% от лукойл, а преминаването на пропан-бутан е при 30 градуса на изпарителя + 15 секунди изчакване. Та не мисля, че проблема в следствие на неизпарено гориво и преохлаждане. Още повече, че гореспоменатия кейхин, работеше при същите условия.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Юни 2017 01:18
от Bass_Man
Брц имат и серии с Кейхин!
Но ще бъде доста тъжно ако и поляците започнат да не могат да изкарат 100 000. До сега не съм чувал за друг такъв случай.
Иначе от евтиния клас най-коравото нещо което съм виждал са Ловато инжекторите. Но не са особенно бързи.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 03 Юни 2017 01:29
от Двигателист
Да. Пасатът за който говоря беше с БРЦ сикуент и дюзи кейхин. Такава си беше комплектацията, както казваш. А в моя случай, мен най ме съмнява филтъра, но това са си хипотези. Дано новите издържат над 100000 км.

Bass_Man имаш ли впечатления от мембранните Стефанели инжектори? Но и те май бяха бавни.