Страница 3 от 5

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 26 Окт 2017 18:47
от antyox
Аз затова бях решил да го махам за да не се чудя какво са видели и какво направили. Имам не едно а много на ум към всичко, за това и си поръчах кабела за диагностика и си свалих програмата въпреки, че си имам достатъчно друга работа!

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 26 Окт 2017 20:15
от DeXa
Ако колата в действотелност е на 130к км. Най-вероятно филтъра си е наред. Като дойде кабела, ако пак има драми, ще го мислим.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 26 Окт 2017 20:37
от antyox
Добре запушен но ако била на реални километри имал още живот. Сега колата наистина се усеща доста пъргава събудиха се 10-20 коня.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 26 Окт 2017 20:54
от Kiki
antyox написа: За радост на околната среда ДПФ остана.
Това което аз виждам е че колата направо е отпушена и е като изтребител направо излита като се натисне педала страхотно върви.
Щом ДПФ-а е останал, рано или късно това отново ще се промени. wink.gif

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 26 Окт 2017 21:05
от antyox
Сервиза не иска да ме губи като клиент, за това и го оставиха!

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 26 Окт 2017 21:10
от slowtraveler
Кики, при нормална работа, трудно ще усетиш какъвто и да е дискомфорт или липса на мощност заради ДПФ...

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 26 Окт 2017 23:02
от Kiki
А при нормално задръстване на ДПФ-а при продължително градско? rolleyes.gif

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 27 Окт 2017 08:28
от slowtraveler
Кики, продължителното градско води до регенерация, която ако не бъде прекъсната почиства доста уверено ДПФ...
Според датчиците като цяло има леки покачвания и спадове в съпротивлението на ДПФ (навярно далеч преди прага на усет, защото не мога да усетя степента на задръстване без уред)...
А поне при мен при продължително магистрално шофиране остатъчните сажди ги държи около на 30% (не спадат под това)...
При градско преди регенерацията достигат до над 70%, а след регенерацията са на 7% (поне при мен)...
Т.е. ако мощността зависеше толкова много от задръстването на ДПФ, то колата би трябвало да върви най-много след регенерация в града, и 4 пъти по-слабо извънградско :)

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 27 Окт 2017 09:11
от antyox
А за нивото на нафтата какво ще кажете? Трябвало да не е много ниско за да работи петата дюза добре! И да наблюдавам маслото ако се е качило влизала нафта!

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 27 Окт 2017 09:43
от slowtraveler
За маслото - на всеки двигател трябва да се наблюдава... Мисля, че на Тойота системата не разрежда така маслото както някои други марки, дори при проблем, но все пак калпава дюза може да ти повдига ниво на маслото...
За нивото на нафтата - силно ме съмнява да оказва каквото и да е значение...

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 27 Окт 2017 10:09
от antyox
Разход 7.5/100 не е ли нисък за запушен ДПФ. Чета коментари за същата кола 10-12/100 които са влезли в норма след рязане?

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 27 Окт 2017 10:23
от slowtraveler
Напълно нормален разход... Понякога не е добре да се доверяваш на всичко изписано в нета...

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 28 Окт 2017 20:45
от DeXa
Той най-вероятно цитира мен, покрай моята одисея, там разхода беше убийствен заради постоянните опити за регенерация.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 28 Окт 2017 20:51
от slowtraveler
Възможно е... Също както е възможно проблемът с повишения разход да е бил просто заради проблем с двигателя (включително запушен ДПФ)...

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 29 Окт 2017 11:59
от antyox
Разхода се "оправи" покарах 100 км. малко извънградско малко изкачване стигна 17/100 после спря на средно 15/100. Ще я нулирам и ще карам утре само градско бавничко да видим какво ще покаже. Гледам днес маслото доста тъмно и май на максимума може да излезе вярно, че смесва нафтата с маслото.В антифриза плуват едни неща и чак на капачката са се налепили-някой беше споделял нещо подобно. Инак нивото му не е паднало.