Страница 4 от 5

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 29 Окт 2017 13:33
от slowtraveler
За 100км да ти разреди маслото? Не вярвам...
А разходът как го смяташ?

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 29 Окт 2017 15:55
от antyox
Не съм го мерил специално толкова показа борда.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 29 Окт 2017 17:50
от nowyaris
Ако нещата които плуват в антифриза не са златни рибки си мисля че това ти е най-големият проблем,колега antyox.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 29 Окт 2017 21:32
от antyox
Това на капачката го избърсах ще извадя и това което плува-не е като пяната на колегата нещо тъмно е като восък да кажем.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 30 Окт 2017 08:46
от steich
До колкото съм запознат ... ;), при Toyota с Denso компютър заради 5-тата дюза не се получава разреждане на маслото т.е. принципа на регенерация и на допълнително впръсканото гориво от 5-тата дюза е съвсем различен от смяна на режима на работа на мотора ( предварение ) и допълнително впръскване на поция гориво от самите дюзи ... тогава вече се наблюдава навлизане на нафта в картера т.е. разреждане, но след доста чести регенерации ... не след 100-200-300 км ... горе долу 10 пъти повече. Може да се наблюдава повишение на разхода, но не и разреждане на маслото.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 30 Окт 2017 12:10
от antyox
Дано тъмния цвят на маслото да е нормален. Антифриза го огледах обстойно-има стари отлагания от изпарението не е нафта или масло. Разхода градско след като го нулирах стигна 8.5/100.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 18 Ное 2017 23:57
от antyox
Разхода се стабилизира на 11-12/100 тия мишоци в сервиза за да не отчита грешка са направили някоя магария която ми удвои разхода!

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 08 Яну 2018 18:04
от antyox
За много години от моята Равка! Това което плуваше в антифриза ме вкара отново в сервиза! Първо имаше доста издухан антифриз на капака на казанчето, като развих капачката от долната и страна имаше един пръст кал същото беше на гърлото на казанчето а вътре имаше балони/ преди това я гледах отзад няколко километра пушеше бяло без да спира. Днес рано-рано цъфнах в сервиза обяснявам, че пуши бяло-то било от регенерацията може казвам а антифриза защо е олял капака? Посегнах да развия капачката да им покажа вътре но бозата/лайна според мен/ се разплискаха и така, така!

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 08 Яну 2018 18:45
от nowyaris
Казах ти аз...... . И смени сервиза.Тези,дето ще отварят матора трябва да са пекани. :thumbsup:

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 08 Яну 2018 19:59
от antyox
Прав излезе! Обаче реших, че това са утайки и ръжди от току що сменената гарнитура на главата. Как да съм сигурен, че са го оплескали? За напред ще знам има ли капки антифриз под човката на капачката значи надува. Все ми се струваше, че е прокапвало но първо мислех, че е малко после, че е нормално явно не е но защо е оставен тоя преливник на капачката?

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 08 Яну 2018 20:27
от nowyaris
Ако си сменил гарнитурата на главата и продължава да цапа антифриза......... Или главата,или блока,или и двете......
не знам кой ще ти прави дефектовката..... Аз бих минал лично на варианта с друг двигател - тоя явно е "ритнал камбаната".
Дано да не съм прав , ама както го описваш...... Да,да,бих търсил друг двигател. Или друга кола..... :thumbsup:
ПП. Без преливник в случаи като твоя антифриза влиза в цилиндрите и чуваш как мотора "гръмва". Може и да го видиш.
Нещо като масло в турбото.

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 08 Яну 2018 22:08
от antyox
С една дума капе ли от преливника е проблем сложен е да предпазва от по-голям. Ще видим ...

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 09 Яну 2018 07:55
от slowtraveler
antyox написа: С една дума капе ли от преливника е проблем сложен е да предпазва от по-голям. Ще видим ...
Така си е - капачката има две задачи:
1. Херметиризиране на системата (с повишаване на налягането се увеличава температурата на кипене - двигателя може да работи и на 110С без течността да е кипнала).
2. Предпазване на системата от прекалено високо налягане (отваря при определено налягане)... При отварянето излиза пара и е възможно - и течност... Затова е и преливника. Ако капачката не работи - е възможен взрив например на радиатор - грандиозно и опасно зрелище е :)

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 09 Яну 2018 19:28
от antyox
Проблемите с ДПФ си мисля, че може да са дошли от некачествената смяна на гарнитурата на главата!

ПОМОЩ за RAV-4 - дизел

Публикувано на: 09 Май 2018 00:03
от Vicc
Здравейте, как да разбера дали мойта toyota rav4 2.2 d4d mart 2008 e:
FUEL SYSTEM: DCRE: DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)
Без DPF са DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM