martod написа:Japanese_fever написа:
Само нови оригинални бутала и сигменти.
Никакво пробиване на бутала!
То на тези мотори разхода на масло не идва ли точно от "оригиналните" бутала и сегменти които им монтират ..
Да, но само от първите години на производство (2000-2003, не съм сигурен с точност годините, проверете си сами).
По-късните версии на този двигател нямат проблем със сигментите, т.е японеца си е взел поука, ако си вземеш 1ZZ-FE след 2004-та няма да имаш проблем.
Т.е. аз му казвам да вземе от по-късните бутала и сигменти, при които проблемът вече е отсранен.
Чети темите, които съм дал по-горе.
Ако по-тънкия вариант е да се преработат старите бутала, чрез някакво пробиване, всеки да си носи отговорността. Да не стане после, че евтиното винаги излиза по-скъпо. Аз не съм механик, за разлика от механника и не съм отварял нито 1ZZ-FE, нито какъвто и да било двигател. Само знам, че модификации на буталата винаги се избягват и е нож с две остриета.