Страница 25 от 61

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 06 Фев 2017 10:26
от Vaniosl
Изчетох цялата тема и твърдо съм решил,че бъдещата ми кола ще бъде Корола.Единствено се колебая дали да бъде луна или сол.Много ми се виждат тия 6000лв.отгоре,а от оборудването сол искам само няколко неща.круисконтрола,джантите и най-вече паркингсензорите.Понеже вие имате повече опит с новите автомобили,а в момента нямам възможност да отида до дилър,може ли да ми кажете не мога ли да си ги поръчам отделно?При другите марки автомобили има допълнително оборудване,което може да се добави срещу допълнително заплащане,но тук при Тойота не виждам такава опция,а и няма списък с екстрите,които могат да се добавят.Също така искам да ви попитам тази екстра за автоматичното паркиране,как работи?коректна ли е и в действителност може ли да се използва примерно от жена ми,защото тя много държи на нея?Също така има ли я в оборудване Сол,зашото не виждам да е отбелязана в списъка с екстри?

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 06 Фев 2017 10:39
от peterhr
Парктроник може да се поръча отделно. Не помня точно колко, но може би беше около 800лв преден + заден. Но някъде колеги писаха, че по различно време слагат различни модели и не е ясно в момента дали ще сложат оригинален или някакъв друг вид. Търговеца вероятно няма да си признае какъв точно ще сложат и колко ще е интегриран спрямо останалите системи в колата.

Джанти също може отделно, но като цена беше доста отгоре. Може би около 1500лв, но може и да бъркам. Круизконтрол май няма опция да се добави. Но пък той е само едно лостче във волана и трябва да работи. Аз се замислям да сложа.

Автоматично паркиране не съм виждал като описание. Но ако има, тествай всичко как работи, за да не се окаже само успоредно и само при определени условия, че после много рядко ще може да се ползва.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 06 Фев 2017 10:42
от Airfan
Паркинг сензори можеш да си поръчах допълнително и струват по 800 лв отпред и още толкова за отзад (оригинални от тойота), като не е задължително да поръчаш и двете, разбира се. Ако се спреш на китайски вариант, който не ти препоръчвам, струва към 350 лв.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 09 Фев 2017 10:25
от MapokaHeTc
Здравейте,
Някой дали има идея колко струва допълнително оборудване на Corolla Luna с навигация?
Както и какви са доплащанията след това за абонамент/обновяване на карти?

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 10 Фев 2017 11:01
от zi_zi_top
Преди 2 месеца попитах в ТМ Ауто и ми казаха, че се сменява цялата мултимедия, като се добавя антена и някакъв модул и това беше на цена около 3000 лв. (не помня точната цена, защото от възмущение ми забръмча между ушите и я забравих wacko.gif ).
Добавянето на круиз контрол също е доста скъпо (към 1200 лв.), защото освен лостче се добавят допълнителен модул и окабеляване.
Тези 2 екстри съм ги зачеркнал от списъка с подобрения на Королата. :D

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 10 Фев 2017 14:16
от Akima
peterhr написа: Но пък той е само едно лостче във волана и трябва да работи. Аз се замислям да сложа.
zi_zi_top написа: Добавянето на круиз контрол също е доста скъпо (към 1200 лв.), защото освен лостче се добавят допълнителен модул и окабеляване.
При E17 не е никак лесно - по-напред в темата колегите се подвеждат един друг - къде поради незнание, къде поради липса на желание да четат:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 17#p304070
 ! Съобщение от: Akima
Системата за помощ при паркиране се обсъжда САМО в отделената за целта тема:
Simple Intelligent Park Assist /SIPA/ - ЛИЧНИ впечатления и обща дискусия - ВСИЧКИ модели
Офтопикът се трие, а не се прибира в таг.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 20 Фев 2017 13:56
от celeron_7000
Akima написа: При E17 не е никак лесно - по-напред в темата колегите се подвеждат един друг - къде поради незнание, къде поради липса на желание да четат:
Мога да потвърдя нещо от личен опит. При Е17, 1.6 Valvematic, ръчни скорости, ниво на оборудване LUNA, са необходими 3 артикула:
1. Лостче (като се започне от оригинално и се стигне до масовите по 15-20 $);
2. Пластмасовото капаче/рамка около лостчето, за да придобие фабричен вид (поръчва се от ТМ-Ауто с рамата, за да съвпадне цветът и струва 10-ина лв);
3. Кабелчето, свързващо лостчето с буксата под еърбега (то обикновено си върви с лостчето, когато не се купува от ТМ-Ауто);

Най-трудният момент е свалянто на еърбега на волана - има си чалъм и със стрелки (виж линка на Akima) са посочени местата, на които се упражнява настиск посредством права отвертка. След инсталация - работи безпроблемно с всички индикации по таблото, т.е. не се различава от фабрично поставения CC.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 03 Май 2017 09:36
от Corolla_E12_hs
Вдигам темата с въпрос за нивата на оборудване и защо в България не се предлагат някои екстри, ако случайно някой знае. Вчера гледах ревю на Корола 2017 в Индия (там се води Корола Алтис) и колата беше с пълен кожен салон + pads за смяна на скоростите от волана, като това бяха само видните допълнителни екстри, кой знае още колко неща има. Също и двигателят беше 1.8 със 140коня. В България не съм виждал да се продава Корола с такива екстри/двигатели нито в официалния сайт, нито по обявите за 2-ра ръка коли.Гледах и в Испания - и там нямат екстрите , които се предлагат в Индия. В тоя ред на мисли трябва ли да проверя сайтовете на всяка държава, за да видя с какви екстри се предлага колата или има някъде 1 източник, който да е полезен в тая ситуация? Защото, ако в Австрия или Холандия имат повече екстри май излиза по-добре от там да я вземеш срещу малко повече пари отколкото от ТМ с по-малко екстри. Just thinking...

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 03 Май 2017 09:43
от iovkito
Не трябва да се правят сравнения между коли , които са произведени за различни пазари. Между оборудванията на колите за Европа почти няма разлики.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 03 Май 2017 09:47
от celeron_7000
В този ред на мисли, да попитам защо в Русия си използват стария 1,6 Dual VVTi мотор с мощност 124 к.с.? Там също има 1.8, 140 к.с. (отново не е Valvematic). За последната Корола става дума. Може би е свързано с вредните емисии?

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 07 Юни 2017 21:35
от ТТодоров
1.6 132кс с многоточково или с директно впръскване ли е?Ако второто, има ли проблем с нагари от въглерод?

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 08 Юни 2017 13:35
от vetrenec
с многоточково

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 28 Авг 2017 16:02
от ТТодоров
Airfan написа:
slowtraveler написа: Явно бъркаш аудио-ефекта със сигурността...
Навярно знаеш, че на доста автомобили вече се слагат антирезонансни пластинки и пружини по накладките. Заради отстраняването на звукови ефекти...
Това не значи, че спирачките биха създали какъвто и да е проблем или че не са сигурни...
Потропване на накладки или водачи на спирачните апарати се среща на доста от съвременните автомобили (за съжаление)... И това не ги прави несигурни - просто паваж много много из Европата няма, та затова явно не обръщат достатъчно внимание на обезшумяването...
В добавка ще кажа, че при Октавия също потропват и това не я прави по-несигурна, но мен лично ме дразни вибрацията, която се чува при каране по паваж. Виж си го това, колега, с потропването, че да не се изненадаш.
Колега може ли да дадеш повече инфо за тропането и при двете марки - коя генерация Октавия, как ги хващаш и при двете марки,че са от там?

Има ли лек, при фейса дали е отстранен този малък недостатък?

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 28 Авг 2017 22:14
от Airfan
ТТодоров написа:Колега може ли да дадеш повече инфо за тропането и при двете марки - коя генерация Октавия, как ги хващаш и при двете марки,че са от там?

Има ли лек, при фейса дали е отстранен този малък недостатък?
На 1Z фейслифтовата от няколко приятели има оплаквания, а за фейслифта на Корола незнам как е, но не вярвам да са го излекували.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 28 Авг 2017 23:17
от peterhr
Аз не чувам да има потропване от спирачките. На около 3 до 5000км при влажно време имаше просвирване при определен натиск, но вероятно е от самите накладки и триенето. Пролетта, може би на около 7-8000, вече нямаше никакви шумове от спирачките.