Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Мнение от jim_beam » 13 Фев 2015 22:14

Ако не е качена някъде като важна тема,би могло да се направи,само като предложение.
сайта е актуален и следи всички възможни марки и модели>


http://www.autoservicepraxis.de/rueckrufe-510890.html


ето в частност за тойота>
http://www.autoservicepraxis.de/rueckru ... eller.html

cool.gif
Последно промяна от Akima на 26 Яну 2016 11:42, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.Закачена тема.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Чо :)
Мнения: 113
Регистриран на: 11 Юни 2011 18:57
Местоположение: София, Ямбол
Автомобил: Prius 4
Обратна връзка:

Toyota изтегля 6,5 млн. коли (механизма ел. стъкла)

Мнение от Чо :) » 22 Окт 2015 11:05

Toyota изтегля от пазара 6,5 млн. коли
Дефект в механизма на електрическите стъкла може да причини пожар
Изображение
Милиони коли на Toyota имат дефект в блока за управление на стъклата, който с времето може да причини късо съединение и пожар
Японският автомобилен гигант Toyota Motor съобщи, че изтегля от пазара 6,5 млн. свои коли по целия свят, заради дефект в механизма на електрическите стъкла, който риск от пожар, предаде Ройтерс.
Проблемът е наличен в моделите Yaris, Corolla, Matrix, Camry, RAV4, Highlander, Tundra и някои други коли с японската марка. В Северна Америка на връщане подлежат 2,7 млн. дефекти машини, в Европа – 1,2 млн., а в Япония – 600 хиляди.
Потенциално неизправните автомобили са пускани на пазара в периода от 2005 до 2010 г. в зависимост от региона. Дефектът се състои в неравномерно нанесената грес по електрическите контакти на бутоните за управление на стъклата, в резултат на което може да възникне късо съединение, прегряване на превключвателите и пожар.

Официалната статистика на Toyota сочи, че заради този дефект е пострадал един американски клиент на компанията – той е получил изгаряне на ръката, а в други 11 случая са повредени блокът за управление или облицовката на вратите.
Toyota вече уведомява собствениците на потенциално дефектните автомобили за необходимостта да закарат колите си в оторизираните сервизни центрове, където проблемът ще бъде отстранен безплатно чрез обработка на превключвателя или замяна на платката.

TechNews.bg
Последно промяна от Akima на 22 Окт 2015 11:23, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.
Smile is Health rolleyes.gif Keep Smiling ... :D Усмихни се ... Животът е Хубав :thumbsup:

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Re: Сервизни кампании

Мнение от мехаННика » 22 Окт 2015 21:15

Актуално да ге, сигурно две години след началото на кампанията..

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Re: Сервизни кампании

Мнение от desSs » 24 Окт 2015 10:47

Не знам дали има нещо общо, но преди месец предното стъкло на пасажера започна да се вдига трудно, и с един отвратителен звук. Миналата седмица отидох в Карком да подам заявка за проверка, не казаха нищо за подобна сервизна кампания. На 9 ноември влизам в бокса, ще ги питам специално, щото май моя РАВ е от последните пуснати с тоя дефект rolleyes.gif

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Re: Хидравлична течност - Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 2004

Мнение от baba_metca » 12 Ное 2015 01:12

dida написа: Ами аз имам проблем реално. Казаха ми рейка за смяна и каре на волан, каквото и да значи това, защото никак не съм наясно. А и да приготвя близо хилядарка. Та по този повод чета темите из форума и си разучавам устройството на Тойотата. Търся си и читав майстор от Бургас.
Това си е за нова тема, така че модератора може да премести постовете.

Късно го видях това, та ако "dida" вече си е решила проблема много хубаво. Ако ли не,(пък и за останалите) Аурисите от първите години имат проблем с рейката - трака при навиване на волана или по-скоро пука. Ето няколко документа за ремонт, при горе долу едни и същи симптоми. При нашия Аурис първо смениха карета, после рейка. Така че и те по симптомите не могат да се ориентират кое по-напред да сменят. Само че беше гаранционен. За извън гаранционен ремонт не знам какво ще кажат. Много зависи и от километрите и дали е обслужван в сервизи на Тойота. Ако е на под 100 000 и е обслужван само в Тойота, може и да имате успех с безлпатен или частично платен извънгаранционен ремонт. Не пречи да се пробвате де.
По прецентка на модератора, документите може да се качат на сървър на форума, защото кой знае кога ще се затрият от профила ми на google drive.

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Re: Хидравлична течност - Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 2004

Мнение от Akima » 14 Ное 2015 13:04

Този пост ще отиде в темата за сервизни кампании,а аз ще ги кача на друг сървър тези дни.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Сервизни кампании

Мнение от Рошко » 26 Яну 2016 11:33

Гаранционна подмяна на пръскалки за чистачки - Auris E15:

85381-12330 0 Градуса ъгъл

85381-12340 -2 Градуса ъгъл

85381-12350 +2 Градуса ъгъл

85308-12010 +3° Градуса ъгъл

baba_metca написа:При мен даже на висока скорост и едвам достигат половината прозорец, а няма начин да ги вдигна нагоре, защото конструкцията им не го позволява /нали са под капака/.
Преди много време (още докато старият ми Аурис беше в гаранция) излезе информация в английския Toyota Owners Club, че от Toyota са го отчели като дефект това с пръскалките при висока скорост и ги заменяха (при изявено желание) по гаранция. Оригиналните по спомен бяха -1 и -2°, a те пуснаха -3°. Естествено отидох и аз в представителство на Toyota тук с информацията (естествено не бяха и чували или просто не им се е чувало, че Toyota го отчитат като недъг в конструкцията и ги подменят по гаранция) и се опитаха да ме накарат да си ги платя, при което аз категорично отказах и им отговорх, че ще пиша до Toyota Europe за отказа им да подменят части, признати за дефектни, при което за секунди решиха, че все пак ще ми ги сменят по гаранция... tooth.gif

Иначе ето я темата в UK TOC, има и part numbers.
Последно промяна от Akima на 26 Яну 2016 11:43, променено общо 2 пъти.
Причина: Важно мнение.Променено и допълнено.

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Hursa » 26 Яну 2016 22:36

Получих писмо от Тойота Балканс ЕООД:
15OSD-001 Motor Generator ECU & Power Management Control ECU Reflash on Toyota Prius+/ Auris
„Като собственик на Toyota Prius+/ Auris с номер на рама: …”
„…Както навярно знаете, Toyota поставя на първо място качеството на своите автомобили и непрекъснато следи експлоатационните им качества чрез различни свои източници. В редки случаи при определени ситуации отделен компонент или възел от автомобила може да не отговаря напълно на строгите стандарти на Toyota.
Каква е конкретната ситуация?
При някои от засегнатите автомобили настоящите софтуерни настройки на управляващите електронни блокове за управление на електрическия мотор/генератор и за управление на хибридната система може да доведат до високотемпературно натоварване в определени транзистори, което може да доведе до повреда на тези транзистори. Ако това се случи множество предупредителни светлинни индикатори ще светнат и автомобила може да влезе в авариен режим. В редки условия хибридната система може да се изключи, докато автомобила е в движение, което ще доведе до загуба на мощност и спиране на автомобила.
Какви действия ще предприеме Toyota?
Собствениците на засегнатите автомобили ще получат известие по пощата. Ще се извърши инсталиране на модифициран софтуер за управление на управляващите електронни блокове за управление на електрическия мотор/генератор и за управление на хибридната система, напълно безплатно за собствениците на засегнатите автомобили.
Какво трябва да направите?
Моля свържете се с някой от упълномощените представители на Toyota, чийто списък сме приложили към настоящото писмо.
За нас и за дилърите на Toyota ще бъде удоволствие да извършим предписания ремонт, в удобно за Вас време и напълно безплатно. …”
Някой от колегите получил ли е подобно? Възползвал ли се е от „инсталиране на модифициран софтуер” – как се държи автомобила след това, има ли неприятни изненади?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Рошко » 27 Яну 2016 14:54

Колега, Hursa. Би ли уточнил какъв е автомобилът, заради който те викат за сервизна кампания - Prius или Auris, както и от кое поколение/коя година?
Последно промяна от Рошко на 27 Яну 2016 20:39, променено общо 1 път.

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Hursa » 27 Яну 2016 18:43

Аурис от по стария модел. От 2012 г.
Не мога да разбера, така както са го формулирали излиза, че се отнася за приус + и аурис, означава ли, че приус не е засегнат. Може би новия аурис е с други настройки, близки до тези на приус, който не е засегнат. Например ускорението на по стария бе дадено по-слабо от това на приус и на новия аурис, а май системите им са почти идентични. Теглото на по стария аурис също бе малко по ниско от това на приус.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от jim_beam » 27 Яну 2016 19:09

колега,отиди спокойно да ти препрограмират ECU-то,това е много важен ъпдейт,с който се изключва възможността да прегрее хибр.система при определени условия.
интерсно в немската страница липсва ауриса,дадено е само за приус3:

http://www.autoservicepraxis.de/cms/toyota/1352991?


може да не са актуализирали още все пак.
Последно промяна от jim_beam на 27 Яну 2016 22:22, променено общо 1 път.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Hursa » 27 Яну 2016 20:53

Доволен съм от колата и се опасявам да не се промени нещо :). Иначе, честно казано повече се притеснявам от намесата на „упълномощените представители”.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Scott » 27 Яну 2016 22:36

Hursa написа:... честно казано повече се притеснявам от намесата на „упълномощените представители”.
И с право. Особено след обяснения от рода на:
...може да доведе до повреда на тези транзистори. Ако това се случи множество предупредителни светлинни индикатори ще светнат и автомобила може да влезе в авариен режим. В редки условия хибридната система може да се изключи, докато автомобила е в движение, което ще доведе до загуба на мощност и спиране...

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от мехаННика » 27 Яну 2016 22:55

В никакъв случай не ходи, ще ти сменят нещо дето ако изпуши ще трябва да си го купиш.Ще ти отнемат удоволствието от пазаруването. Също така никакво кокорене няма да подейства защото си уведомен, и това ще даде много материал за форума и повод за шеги и закачки. Друго приключение което може да пропуснеш е возенето в кабината на репатрака с колата ти отзад, вземи и семейството да се порадват и те.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от jim_beam » 27 Яну 2016 23:05

'...Gründe/Maßnahmen: Softwarefehler der Hybridsteuerung / Thermische Überlastung von Elektronikbauteilen bei starker Fahrzeugbeanspruchung (wiederholtes starkes Beschleunigen, langes Bergauffahren mit Beladung), Aktivierung des Notlaufs / Softwareupdate...'

нека да проследим обяснението,дадено от тойота германия,означава следното:

причина за кампанията софтуерна грешка в управлението на хибр.система!
възможно е термично претоварване на електронни компоненти при утежнена експлоатация(многократно силно ускоряване,продължително изкачване с натоварен автомобил)!
индикация:възможно е преминаване в авариен режим!
отстраняване:sw update!

в писмото се опитват просто да го предоставят в разбираема форма за нормални хора.
при всички случаи бих го направил,при това ти е безплатно.аз миналата год. отидох по желание да ми сложат най-новия софтуер и си платих.не че нещо се усети разлика,ама...
но в случай на кампания-задължително!

пс>а за да си сигурен,че няма да оклепат нещо-висиш им на главата и не си изпускаш колата от погледа! tooth.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 54 госта