Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от мехаННика » 27 Яну 2016 23:47

Ти в Австрия на какво им вися та не усети разлика, при все че си плати? А също така да си води записки и да прави снимки, та после да си го направи сам. Що за хора сте вие бе?

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Hursa » 28 Яну 2016 19:54

Именно поради това
Scott написа:...може да доведе до повреда на тези транзистори. Ако това се случи множество предупредителни светлинни индикатори ще светнат и автомобила може да влезе в авариен режим. В редки условия хибридната система може да се изключи, докато автомобила е в движение, което ще доведе до загуба на мощност и спиране...
Смятам , че искам-не искам трябва да отида за предложения ъпдейт на настройките.
За съжаление неуспешния сарказъм на мехаННика засили опасенията ми от софийският „упълномощен представител”. smile.gif (може би липсва една такава ухилена икона в края)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от мехаННика » 28 Яну 2016 22:45

Когато се отнасяш към хората от които очакваш някаква услуга била тя платена или не, като към идиоти или мошеници, или и двете наведнъж сарказма е най малкото което може да получиш.

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Hursa » 28 Яну 2016 23:03

мехаННика написа:Когато се отнасяш към хората от които очакваш някаква услуга била тя платена или не, като към идиоти или мошеници, или и двете наведнъж сарказма е най малкото което може да получиш.
Напълно съм съгласен. Но когато са се отнесли като мошеници като към идиот, дори само веднъж, трудно е да бъдеш вярващ в който и да е от оторизираните.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Akima » 28 Яну 2016 23:04

Много философски разговори в тема,която е за TSB и трябва да е чиста.
Утре идвам с мопа - моля да се разберете дотогава.

Прави ъпдейта - аз също прочетох обясненията и на български и на чужди езици и е важен.

Лека.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от мехаННика » 28 Яну 2016 23:29

И ти си прав...

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от Scott » 29 Яну 2016 09:45

Akima написа:Много философски разговори в тема,която е за TSB и трябва да е чиста...
Моите 2 стотинки преди да се разчисти темата:
Ако изгарянето на тези транзистори е причинено от претоварване на хибридната система в следствие на утежнени условия, често ускорение и движение с висока скорост, каква ще е аджеба тази промяна, която няма да повлияе негативно на динамичните качества на автомобила? Има два начина да се избегне претоварването - намалява се отношението на хибридната компонента в общата мощност на автомобила, ерго се намалява динамиката или се борави по-леко с газта. След като в сервизния бюлетин не се говори за лекции от рода на 'как да караме по-плавно', остава това да се направи от софтуерния ъпдейт.
Относно нивото на квалификация на персонала в оторизираните сервизи - моля механника да не се обижда, но и в България и във Великобритания има какво да се желае. Всеки човек с технически познания над средните, би го забелязал. Единственото им предимство е по-добрата инструментна база и наличието на детайлна техническа информация от производителя.

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от мехаННика » 29 Яну 2016 12:47

Scott написа: и в България и във Великобритания има какво да се желае
Оо, човече, абсолютно си прав и го казвам абсолютно без ирония.
Scott написа:детайлна техническа информация
Това е важното и нямаш представа колко автомобили се движат с активни кампании или се борят с проблеми които биха били избегнати ако нямаше такова отношение като на колегата и много други.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Re: Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /

Мнение от jim_beam » 29 Яну 2016 14:24

същото мога да потвърдя за австрия,смених 3-4 тойота сервиза,докато намеря тия,на които имам доверие.оттогава само при тях,оставям им я спокойно без да се замисля.но не всички са такива за съжаление.а за снимки и сам да си правиш нещо не знам към кого беше отправено,но стига офтопик. :thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Мнение от BOz » 25 Юли 2018 11:29

Малко след смяната на маслото и така "любезната" намеса на официален сервиз на Тойота, пострадах от този сервизен бюлетин.
Решението е премахване на около 350 мл. масло и чистене на смукателния колектор.
И в тази връзка съвет - никога не карайте Приус с масло над макса на пръчката и много настоятелно ако установите, че е "препълнен", а той почти винаги е препълнен, настоявайте да си оправят проблема.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

hemilio
Мнения: 31
Регистриран на: 05 Авг 2018 17:50
Местоположение: Бургас
Автомобил: Приус 3

Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Мнение от hemilio » 29 Окт 2018 21:06

Днес ми казаха от Тойота,че скотостната ми кутия (cvt) на Priusa ми взима-6литра масло tooth.gif tooth.gif tooth.gif mad.gif mad.gif mad.gif

Което естествено не е вярно-взима-4литра.

След това ми казаха,че има да минавам сервизна акция за актуализация на софтуер на компютъра,та се чудя да ходя ли???

Може ли да ми направят някоя Беля с оглед на неграмотността им. sad.gif sad.gif sad.gif

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Мнение от jim_beam » 29 Окт 2018 21:47

На мен напоследък винаги се опитват да ми налеят 2,5л при условие, че кутията събира 2,1л. Тойота Пловдив ми бяха писали 2л за диф. и раздатка, а реално събират общо 1л. При това за плащане масло за ск. кутии, понеже е по-скъпо. Селски номера, български. Не рискувай със софтуера да не плачеш после. Аз май приключих с евтините ремонти в България, само една рейка остана, че иначе трябва нова.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Мнение от tora » 30 Ное 2018 09:06

Колеги, за Аурис, Корола и Авенсис има нова сервизна акция за подмяна на нещо около бензиновата помпа в резервоара (R/SSC NOT READY - Fuel suction Plate Replacement on Toyota Auris, Corolla and Avensis). Проверете в - https://www.toyota.bg/forms-v2/forms?type=recall
https://prnt.sc/loj0tt
Подробности не знам.
Това е бюлетина-TSB-18SMD-071, ако някой има достъп за инфо.

Аватар
batececo
Мнения: 573
Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
Местоположение: София
Благодарил/а: 181 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Мнение от batececo » 30 Ное 2018 11:04

Не пише за какво точно подлежи:
► Виж съдържание
Последно промяна от Akima на 30 Ное 2018 14:37, променено общо 1 път.
Причина: Ползвайте тагове и си оразмерявайте шотовете.

YoKK
Мнения: 184
Регистриран на: 09 Мар 2017 06:50
Местоположение: Plovdiv

Сервизни кампании - Toyota Technical Service Bulletins /TSB/

Мнение от YoKK » 30 Ное 2018 11:13

Още м.септември минах тази кампания. Става въпрос за някаква гарнитура на бензиновата помпа, та се сетиха да ми се обадят 3 дни преди това да закарам колата с не повече от наполовина пълен резервоар. Явно са бъркали под задната седалка, защото ми бяха махнали покривалото на долната част.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] и 65 госта