Страница 5 от 18

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 12 Юни 2017 00:02
от Iliyа Damyanov
Т27 е много добро возило и спор няма. Но има и не по лош вариянт в лицето на Хонда Акорд 8-ма генерация. Дизела е чудесен 2,2 на верига и е дизел на годината в общи линии няма забележки и драми с дюзите но филтъра за твърди частици е технологичен проблем на модерните дизели. Бензиновите са стария 2,4 от К-серията и с неговите почти 200 коня е приятен но има проблем с вала на смукателните валове. Газифицира се идеално но му потъват клапаните. Това е някакво безумно недоразумение защото двигателите от архаичната Д-серия са чук и нито имат проблем с валове нито им потъват клапаните при газифициране. За радост двулитровия К е заменен с R20a... 155 коня по спомен. този мотор макар и да не е напомпан изглежда съвършен за работен кон или семейна кола. Мотора е на верига , няма ядове с валовете , при газифициране не се забелязват отклонения в леглата на клапаните ( 80 000км. пробег) а в комбинация с 9 степения автомат на ZF разхода е почти като на дизел но естествено няма дизеловите нютони и се чувства доста по-рахитично но за улегнали хора като мен е бонбон. В тоя смисъл газифицирането в доста случаи не е оправдано финансово и административно.
Без малко да забравя основните минуси на 8-ма генерация. Сервото на волана е електрическо и повечето потрбители не го харесват в сравнение в хидравликата но това се преглща. Основния проблем е с рейката. Идва си едва ли не разбита (таркаща) от завода. Проблема е пласмасова втулка от дясната страна и няма стругарски решения с бронз. Не е опасно нито изменя геометрията ама да дадеш една шапка пари и да трака като не гресигана Волга е гадно.

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Публикувано на: 09 Авг 2017 21:21
от Gr1zu
Колеги, изкочи ми оферта за Toyota Avensis 2013, 2.0 d4d, 124кс. Върната от оперативен лизинг и на прилично малко километри, ~90хил. Досега никога не се бях заглеждал по Тойоти.. но тази нещо ми смигна, като я видях..

Проблема е, че е с изтекла ГО и не мога да я изкарам, да я пробвам нормално.

Дали има някой добър човек, който да ми отдели час/и по-малко/ от времето си и да ме повози с неговата, а също и да сподели от първо лице мнения/оплаквания/хвалби.

Иска ми се да придобия повече впечатления преди да се хвърля в покупка, защото засега единствените ми впечатления са, един студен старт и кръгче около няколко спрели коли boxed.gif , а.. и мненията във този форум :)

В София съм, мобилен съм.. купувам бира. :help:

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Публикувано на: 09 Авг 2017 21:38
от iovkito
Щом е на тези километри , купувай я , скоро няма да се счупи . Щом е с 2013год , задължително е с DPF , направи си добре сметката колко ще я караш градско . От време на време е хубаво да се шофира извънградско.

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Публикувано на: 09 Авг 2017 22:34
от WoLF
Да, всяка седмица трябва да я "разхождаш" да ти е мирна главата... Иначе на тези километри ѝ предстои обслужване, проучи защо е върната wink.gif
Другото си е чисто субективно - да се качиш и да си я харесаш неподвижна и подвижна :thumbsup:

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Публикувано на: 09 Авг 2017 22:43
от Gr1zu
WoLF написа: Да, всяка седмица трябва да я "разхождаш" да ти е мирна главата... Иначе на тези километри ѝ предстои обслужване, проучи защо е върната wink.gif
Другото си е чисто субективно - да се качиш и да си я харесаш неподвижна и подвижна :thumbsup:
Интересното е, че последното обслужване е направено преди буквално 50км от лизинговата компания. Имам уверение, че е проверена, каквото и да значи това :whistle: Иначе това е третия Авенсис 2.0 d4d, който се появява в офертите в рамките на няколко месеца - предполагам фирмата, която ги е закупила няма изгода да държи коли след гаранционния период.

Колкото до 'аресването.. затова търся някой софиянец да го черпя бира.

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Публикувано на: 09 Авг 2017 22:48
от TATI
Върнати са, защото са оперативен лизинг и имат условия, които трябва да изпълнят, за да могат да ги заменят.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 04 Сеп 2017 10:51
от apeneff
Здравейте,

спрял съм се на модела с двигател 2,2 D4D. Гледах няколко автомобила и изведнъж ми изпадна много прилична оферта. Засега преговорите с продавача вървят много задоволително. Въпросът е : закачих я на компютъра, след като си инсталирах TechStream, разгледах, почочвърках, но все пак не съм разбирач за това моля за съвет. Прикачам репорт от диагностиката, но с уговорката че е направен при престой на място след като двигателя е работил около 15тина минути. Колата не е регистрирана и нямаше опция да я изкараме и да направя запис в движение. Успях да направя и 30 секунди запис с Techstream, но като се опитам да отворя файла ми изисква нов лиценз - естествено, като съм с кракната версия...
Моля ако някой забележи нещо нередно да даде знак. Очаквам колата днес да влезе в сервиз на Тойота за обстоен преглед и финално решение дали е мойта или не...
Предварително благодаря на всеки отделил време.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 04 Сеп 2017 11:29
от biro
Обърни внимание на Battery Voltage 12.7 Според мен е ниско. Тази сутрин закачих моя авенсис да погледна как е и малко след запалването забелязах 13.7V, а 5 минути по-късно докато рових из настройките напрежението бе 13.8V
Другото притеснително в тези данни е, че са изтрити грешки преди 1716km и са изминати 507km със светещ MIL.
Fuel Pressure е малко по-ниско от Target Common Rail Pressure евентуално проблем с SCV. Слагай транзитни номера и тествай на високи обороти дали няма да има липса на мощност.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 05 Сеп 2017 04:00
от apeneff
Отново благодаря за бързия отговор. В крайна сметка от Тойота потвърдиха съмнения за задръстване на ЕГР, другите грешки са изтрити и не може да се проследи дали има проблеми. На газ-анализ показа отрицателен резултат за прегряване. Има също и грешка в датчик на ABS, който трябвало да се откачи, почисти клеми и т.н., или да се тури нов за да се разбере дали от датчик или кабел.
Относно волтажа, съмнението е в ролка на генератора, която е поизносена и започвала да приплъзва. Неясно защо, за автомобил със START/STOP система е сложен акумулатор 70ah, то е важен стартовият ток де, но все пак ми е малко странно.
За ходова част никакви забележки, така че от днес съм горд собственик на мечтаната Тойота, даже с успешно сваляне на още 500 лв. от цената. То е ясно къде ще идат те, но и това си е малък успех.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 01:44
от DJaMBaZza
WoLF написа: Да, всяка седмица трябва да я "разхождаш" да ти е мирна главата... Иначе на тези километри ѝ предстои обслужване, проучи защо е върната wink.gif
Другото си е чисто субективно - да се качиш и да си я харесаш неподвижна и подвижна :thumbsup:
Колеги ,един бърз въпрос за "разходката"...аз карам предимно градско и точно това накъсано каране ,което не е добре за ДПФ - тръгване ,спиране ,колата работи на място на къси разстояния. Колата е 2.2 D-CAT на 80к.км реални...до сега не съм усетил ,някакъв проблем с ДПФ-а ,но искам да знам как да се погрижа за него. Каране на 4-та скорост с около 2200об.мин на темпомат за 15 мин. добре ли е? Гориво зареждам ОМВ maxx motion или ЕКО авио дизел. Поздрави

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 08:45
от slowtraveler
Не виждам как ще се погрижиш... Основната грижа е да не му прекъсваш регенерацията... При мен регенерацията се усеща с пускането на вентилаторите на максимална мощност 'ей така от само себе си'...
Да, излизането на магистрала е добро решение, но е толкова временно, че според мен е излишно, освен ако вече е светнала някоя ламБа... Мисля бях писал, че моят автомобил влиза в регенерация в града на всеки около 120км....
Което при интензивно шофиране означава над веднъж дневно :whistle:

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 09:54
от WoLF
С твоето каране няма как да не му прекъсваш регенерациите, но поне веднъж седмично ТРЯБВА да го оставиш да направи една пълна или иначе казано - максимално равномерно каране в диапазона 2000-2400 оборота за около 30 минути или повече...

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 11:28
от ccvetan
WoLF написа: С твоето каране няма как да не му прекъсваш регенерациите, но поне веднъж седмично ТРЯБВА да го оставиш да направи една пълна или иначе казано - максимално равномерно каране в диапазона 2000-2400 оборота за около 30 минути или повече...
Не,че не съм съгласен с това,правя го и аз. В Англия обаче,където максималната скорост е 70 мили в час или 112 км и това са около 1800 об/мин. на 6 ск , всички ли DPF филтри са запушени?

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 12:29
от sstefan
Еми карай на 3 или 4 ск. тогава и ще влезеш в тези обороти 2000-2400,без да нарушаваш правилата-логично,нали?

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 18 Сеп 2017 14:23
от ccvetan
Логично,ама не бях се сетил. worthy.gif Надали някой там ще го прави,ако не са го посочили изрично в user manual. А там пише,че системата е настроена и не трябва да правиш нищо допълнително. А и кой сте си купи кола с такива специфични иструкции.Мисля,че и 1800 об са достатъчни,стига да са постоянни и за по продължително време.