Страница 1 от 1

Тойота Корола версо 2003год.

Публикувано: 21 сеп 2017 10:51
от ironhristo1973
Имам от скоро Тойота Корола Версо 2003год и днес срещнах проблем с климатроника.Студено си духа нормално,но топлото го няма!Регулирам темпетатурата но така и не идва топъл въздух!Какви съвети ще ми дадете?Благодаря предварително!

Тойота Корола версо 2003год.

Публикувано: 21 сеп 2017 15:33
от max-2
Ако е намаляло нивото на антифриза по някаква причина в парното влиза въздух и няма топло.
Другото е някакви клапи и кранче ако има да не работят.

Тойота Корола версо 2003год.

Публикувано: 21 сеп 2017 18:12
от ironhristo1973
Ще го проверя!Дано да е това!

А има ли вероятност да е термостат или запушено радиаторче?

Тойота Корола версо 2003год.

Публикувано: 11 яну 2018 12:20
от ironhristo1973
Антифриза си е наред!Това го изключвам какво може да е?

Тойота Корола версо 2003год.

Публикувано: 11 яну 2018 12:49
от slowtraveler
Чува ли се движение на клапите? Евентуално - включване на компютър за анализ на данните - какви температур отчита (да не би да си мисли, че е прекалено топло), и тест на механизмите/клапите...

Тойота Корола версо 2003год.

Публикувано: 11 яну 2018 17:26
от valioman
Пробвай по този метод излиза ли някаква грешка
klimatronik.png

Тойота Корола версо 2003год.

Публикувано: 14 яну 2018 08:46
от ironhristo1973
Благодаря ти много,аз вече се справих с този проблем!Оказа се,че е бил заклещен клапана за температурата!Поразглобих таблото но слава богу оказа се лесна работа.Работи си перфектно!Имам друг проблем губи масло и не знам дали маслото не е подходящо,или има проблем!

Тойота Корола версо 2003год.

Публикувано: 15 яну 2018 08:58
от valioman
И при мен губеше масло (около 1.5л за 10к км) ... не димеше , сменях масла визкозитет и марки но нямаше промяна.
Бях се примирил ,че си мирише на сегменти ... НО тук във форума прочетох за евентуален проблем с дихтунгите на дюзите ... и като за последно се реших да ги сменя. Купих комплекта дихтунги,4 гумени уплътнения и има едни "пластмасови" конуси които са най-скъпото нещо в този комплект.
Не бях свалял досега капака на главата и ми отне доста време да разбера ,че за да се случат нещата трябва да се свали ламаринения "водобран" под чистачките. от там нататък нещата са лесни .Действително на 3 от дюзите гумените и пластмасовите уплътнения бяха заминали (изгорели) и имаше много нагар (една манджа смес с масло и едни твърди топчици кюмюр) по корпусите на дюзите,което е признак за изпуснали дихтунги според мен :) .
Смених всичко с доста псуване заради спичането на 2 от дюзите и доста трудното им вадене но с WD40 и търпение нещата се получиха.
ДАже съвет .. ако сваляте дюзи купете и сменете алуминиевите уплътнителни (4 +1 бр) шайби които се намират на болтовете за обратното гориво , аз не бях взел и не съм ги сменял но е желателно да се сменят защото се смачкват и не се знае дали после няма да изпускат гориво което да се меши с маслото впоследствие (може да се разбере ако маслото впоследствие вместо да намалява се увеличава ;) ) .
Та след тази интерференция масло не съм доливал (15К км).