Страница 1 от 2

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 24 Сеп 2017 14:00
от disi78
привет колеги проблема ми с тресене при ускорение при подаване на газ след 1500 оборота до 3500 си тресе. няма го по инерция няма го на място на първа не се усеща на втора много слабо най много се усеща с 80 100 км.ч. на 5 и 6 като подам газ и тръгне да набира. след четене и питане най логично беше вътрешни карета да ама не смених лява Полуоската и дясно вътрешно каре но проблема си стои. колата е корола Версо 2.2 136к.с. 2006 г. започвам да мисля че тресе ето е от самия двигател. възможно ли е от маховик как може да се провери без разглобяване, четох за някакви балансиращи валове може ли да е от тях просто не знам вече. тамошните на двигателя са видимо здрави. балкани на гуми тегла на предницата също съм правил. някои ако има идея ще съм му благодарен.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 24 Сеп 2017 16:37
от tora
Вътрешно каре на някоя от полуосите. Ако разбира се не си спестил информация.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 24 Сеп 2017 16:39
от miso25
offtopic.gif Едвам успях да прочета текста.... ohmy.gif ohmy.gif

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 24 Сеп 2017 19:41
от disi78
офф до текста клавиатурата ми коригира думи и някои думи са без смисъл съжалявам не знам как да коригирам поста. каретата са сменени от лявото е цялата полуоската от дясно само вътрешно с нови но афтърмаркет.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 24 Сеп 2017 20:16
от disi78
disi78 написа: привет колеги проблема ми с тресене при ускорение при подаване на газ след 1500 оборота до 3500 си тресе. няма го по инерция няма го на място на първа не се усеща на втора много слабо най много се усеща с 80 100 км.ч. на 5 и 6 като подам газ и тръгне да набира. след четене и питане най логично беше вътрешни карета, да ама не смених лява Полуоската и дясно вътрешно каре но проблема си стои. колата е корола Версо 2.2 136к.с. 2006 г. започвам да мисля че тресе ето е от самия двигател. възможно ли е от маховик как може да се провери без разглобяване, четох за някакви балансиращи валове може ли да е от тях, просто не знам вече. тампоните на двигателя са видимо здрави. баланс на гуми реглаж на предницата също съм правил. някои ако има идея ще съм му благодарен.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 25 Сеп 2017 20:43
от disi78
да попитам нещо по знаещите може ли това притрисане което съм описал да е от дюзи. закачих днес колата с течстрима и гледам 1/-0,8 2/+4,8 3/-2.6 4/-2.8

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 25 Сеп 2017 20:49
от disi78
ако е от маховика трябва ли да има и други симптоми защото при мен няма. Днес я засилих с 140 на 6 скорст и като моторна спирачка на 4та после на 3та и мяма никакви вибрации.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 25 Сеп 2017 22:00
от Kiki
disi78 написа: да попитам нещо по знаещите може ли това притрисане което съм описал да е от дюзи. закачих днес колата с течстрима и гледам 1/-0,8 2/+4,8 3/-2.6 4/-2.8
Тези дюзи са пътник, особено втора. Знае ли се на колко хиляди километра са?

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 26 Сеп 2017 08:08
от disi78
по километраж е на 220000 колко са реално няма как да знам. Тези дюзи ремонторат ли се или се сменят с нови. има ли смисъл да пробвам с някоя по силна добавка.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 26 Сеп 2017 18:18
от Kiki
Добавката най-вероятно ще помогне за още по-голямото им запушване, след като разтвори боклуците в резервоара и ги вкара в дюзите.
Дюзите се рециклират, но ефекта от тази процедура в повечето случаи е никакъв. За препоръчване е смяната им с нови, колкото и да са скъпи.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 26 Сеп 2017 20:50
от veso_hds
Кики е абсолютно прав за добавките.За дюзите наистина е хубаво да са нови.Но са доста скъпи и ако нямате пари вариант е дюзи втора ръка.Но тук трябва доста да се внимава и сериозен специалист.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 26 Сеп 2017 20:57
от mfandakov
Всеки може би има различно мнение за добавките,но аз съм "събудил" дюзи при граници -200/200 дюзите бяха с стойности -470 след добавките заспаха на 37.
За това аз бих пробвал ,иначе всичко е в само в зоната на вероятностите.
Пробвай какво губиш. :thumbsup:
Аз бих търсил тресенето при обичайните заподозрени,зарежи тези дюзи ,може да са тръгнали но не са виновни за тресенето.

П.С Стойностите са от Rheingold/IstaD за BMW

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 26 Сеп 2017 21:19
от disi78
колеги проблема ми е тресене при ускореное търся най логичната причина за това дадох вече 500 лв за карета и полуоски не мога да хвърля 2000 лв. за маховик после още 1500 за дюзи и дори не съм сигурен от какво е. хванах се за дюзата защото четох в друг форум с подобни проблеми о се оказало дюза. а и моята едната наостина е зле, ще пробвам с добавка xenum за директна употреба ако има ефелт ще пиша. ако някои може да ме насочи към друго ще съм му благодарен.

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 26 Сеп 2017 21:42
от disi78

ако може да се отвори това е снимка на течстрима при загрят двигател

голям проблем с тресене при ускорение

Публикувано на: 27 Сеп 2017 10:50
от Оги
Лявата полуоска с нова ли сменихте ?
Дясното вътрешно каре като сменяхте проверихте ли износването на средната полуоска, в която се трие трипода, защото масово в него е проблема, а не в самия трипод.
От лагер на диференциал също може да се разтресе по тоз начин, доколкото вътрешната част на полуоската може да се разклати заради него, но като казвам че може това не означава че е точно лагер.
Всичко това означава наличие на хлабина около някое от вътрешните карета, която е доловима със завъртане на вдигнато колело от опитна здрава ръка.
Някак си не ми се помисля за друг проблем след като при отпускане на газта- тресенето спира. Това е замятане на прът.

п.с. още по въпроса: http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 7#p1392407