Страница 2 от 3

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 12:16
от e 10
stefo91 написа: С бутане се създава по голяма компресия и пали.
На времето бях прилежен ученик, но явно този урок по някаква причина съм го пропуснал unsure.gif .

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 12:30
от slowtraveler
ДВГ си иска определени обороти за да запали... Ако върти бавно стартера (износени втулки или лош ел-контакт и т.н.), то колата ще пали на бутане ако оборотите са над критичните, но няма да пали на стартер, ако неговите обороти са под критичните...

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 12:31
от stefo91
Е не знам каква е причината да го пропуснеш :D но с бутане или по скоро дърпане, двигателя се развърта много по силно и пали, но не ми е ясно колегата как е запалил "задавения" дизел с бутане. Сигурно 5-ма като Усеин Болт са го бутали. worthy.gif :D :D :D

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 12:33
от e 10
rolleyes.gif

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 12:34
от stefo91
А според мен със свещите.

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 12:38
от e 10
slowtraveler написа: ДВГ си иска определени обороти за да запали... Ако върти бавно стартера (износени втулки или лош ел-контакт и т.н.), то колата ще пали на бутане ако оборотите са над критичните, но няма да пали на стартер, ако неговите обороти са под критичните...
e 10 написа: За мен колегата има проблем със стартера.
Ами аз какво казвам?

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 13:02
от slowtraveler
e 10, обосновавам мнението си в началото на темата, и обяснявам на колегите каква може да е причината за дадена реакция - т.е. че не трябва да се изключи от вероятните причини стартера.....

stefo91, дизела съвсем не се дави така, както бензинката... Там няма свещи, които могат 'да се зацапат'... Така, че ако няма 'електронен' проблем - дизела си пали дори още по-лесно от бензинката на бутане, стига да има достатъчно инерция за да преодолее по-големия първоначален спиращ момент на този тип двигатели...

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 13:21
от e 10
► Виж съдържание

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 13:40
от ikobek
stefo91 написа:С бутане се създава по голяма компресия и пали.
Според мен на тази Тойота (2003г.) винаги и се включват подревните свещи, не е като на по новите модели да не включва свещите до определени градуси. Той колегата трябва да има и лампа на таблото за подгрева, но много "постно" е обяснил всичко. Тази лампа светка ли, изгасва ли?
Със стартера какъв проблем може да има като казва че върти и мирише на нафта?
Само ми е интересно как е запалил с бутане а не дърпане, защото дизела "задави ли се" пали много трудно даже и с дърпане камоли с бутане.
Комън рейл карам за първи път. До сега бях само с помпа-дюза. Лампата свети, но е само за секунда. При ВАГа няма значение температура само да е над 0 градуса светише поне 3 секунди. За стартера ще направя клип и ще кача.

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 17:03
от ikobek
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/EtQtDCnLo-4[/bbvideo]

Направих клип. Днеска пробвам за първи път да я запаля. С чисто нов акумулатор

D4D не пали

Публикувано на: 16 Ное 2017 19:52
от slowtraveler
За мен върти с мъка... Т.е. не ми е отпаднало предложението все пак да почнеш от кабели и стартер..

D4D не пали

Публикувано на: 17 Ное 2017 12:50
от stefo91
Аз мисля, че при такова въртене би трябвало да запали, не мисля че върти слабо.
От време на време се опитва да запали, но не успява.
Щом имаш нафта, веднага се изключва проблем по горивната система, стартера явно върти достатъчно бързо за да запали, така че аз и него бих изключил.
Не претендирам че съм голям специалист, но на твое място бих направил следните неща:
1. Свалям свещите за да видя дали наистина подгряват - не мисля че ще ти бъде трудно да го направиш.
2. Тест на компресията - ако и свещите подгряват, според мен остава само варианта да нямаш добра компресия (може да са ти нагорели клапаните или нещо друго).

Успех и пиши пук какво е станало. :thumbsup:

D4D не пали

Публикувано на: 18 Ное 2017 18:09
от kally
Срещал съм подобен проблем и то при две различни коли - Vw и Avensis D4d 2.0 2002 г. - и двете бяха с комън рейл двигатели.
Подобно на описания проблем колите не палеха и след сравнително проста манипулация всичко се оправя.
Според колегата , който ми показа решението става въпрос за въздух , който се задържа в комън-рейла (човека не е механик, а професионален шофоьор).
Та накратко:
1. Леко се разхлабват гайките (една по една), които стягат горивните тръби към дюзите
2. Завърта се стартера докато потече гориво и още докато стартера върти се стяга гайката. Същата процедура се прави и със следващата горивна тръба.
Поне в случаите , на които съм присъствал колата пали още на 3-тата тръба и не се налага развиване на всички. Удобно е процедурата да се прави от двама - единия развива и стяга , а другия в колата "стартира". НЕ се изискват някакви специални познания или инструменти .
Струва си да се опита преди да се премине към по-сложни процедури !

D4D не пали

Публикувано на: 18 Ное 2017 21:59
от d1ma
От опит /януари 2017 г./ мога да потвърдя, че 1CD-FTV при минус 15 градуса пали без нито една работеща подгревна свещ. Трудно му е, но пали.

D4D не пали

Публикувано на: 18 Ное 2017 22:41
от slowtraveler
Комън рейл двигателите съвсем не са толкова капризни към температурата и свещите колкото братовчедите им с предкамерно горене...
Май бях пускал таблицата на Пежо колко секунди работят свещите преди старта на HDI...
При над +10С не подгряваха въобще. При 0С бе нещо около секунда... Да, при по-ниски температури времето прогресивно се увеличаваше, ама все пак при сегашните температури свещите няма да са фактор..
Проблемът е другаде..