Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)

steftzo
Мнения: 6
Регистриран на: 14 Сеп 2015 15:18

Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)

Мнение от steftzo » 19 Дек 2017 12:31

Здравейте,
нов съм във форума, използвах търсачката и прочетох няколко теми, но не намирам инфо, как да реша проблемите по моята тойота.
Първо да кажа за модела. Става въпрос за Корола версо от 2002 година, 1.8 бензин с автоматична трансмисия.
Като цяло колата е супер и не създава сериозни проблеми.
Един малък, но дразнещ проблем бяха задните прозорци. Не се сваляха. Закарах я в сервиз, от там са свалили машинките на прозорците и са пратили моторчетата за рециклиране или нещо такова. Това което разбрах, е че са били блокирали. Върнали са оправните моторчета и сега автоматичната функция на ел.прозорците не работи ОК. При вдигане стигат до горе и след това слизат до средата. Какво ли не пробвах, задържах в горна в долна позиция с идеята да обуча ако има какво да се обучава, но не се получава. Ще се радвам ако някой може да ми даде някакви насоки за проблема.

Другото което дразни понякога, е че сега в студеното време след запалване не държи празния ход добре, но не винаги.
Това което се случва е следното: Паля, и колата държи около 1200-1300 оборота. След това падат под 700 - тресе и след някакво време гасне. Пробвах с подаване на газ. Ако държа оборотите около 1500 след известно време сама се оправя и започва да държи сама около 1600-1700 оборота и няма проблем. Ако пусна педала на газта, преди сама да е подхванала оборотите, пак сваля оборотите много и гасне понякога. Странното, е че това не винаги се случва. Тази сутрин запалих, директно закрепи 1600-1700 оборота, нито е сваляла нито е гаснала, изчистих я от снега и тръгнах без проблеми.
На диагностика няма никакви регистрирани грешки, а преди месец е чистено тротъл бодито, но нямаше особено подобрение след чистенето. Пак си ги прави тези неща с празния ход.

Аватар
Toyota Fan Forever
Мнения: 152
Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
Местоположение: Sofia

Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)

Мнение от Toyota Fan Forever » 21 Дек 2017 11:39

Здравейте!

По първото дразнение:

Трябва да се препрограмират моторите след като са били разкачани и работили (има пулсови датчици, които дават информация за броя обороти и е необходимо да се напаснат към първоначалната позиция за отброяване). Следвайте процедурата точно както е описана иначе не става!
CVERSO_2g_window_motor_reset_procedure.GIF
CVERSO_2g_window_motor_reset_procedure.GIF (148.9 KiB) Преглеждано 1069 пъти
Второто дразнение е по-пространно и с повече възможности, които трябва да се проверяват и отхвърлят...

Успех
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.

steftzo
Мнения: 6
Регистриран на: 14 Сеп 2015 15:18

Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)

Мнение от steftzo » 22 Дек 2017 09:52

Благодаря за процедурата. Ще че пробвам тези дни.

Относно празния ход има допълнителна информация. Забелязах, че като пусна фаровете и падат оборотите, като ги изгася се нормализират. То консумация-консумация от тия фарове ама чак пък толкова... :( След като поработи още малко, вече няма проблем с оборотите, държи ги при фарове, нагреватели и тн.

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)

Мнение от tora » 22 Дек 2017 12:10

късите са 2х55=110 вата, габарити, светлинки по табло и копчалъци, надхвърля 10 ампера. Отделно в случая отива и някакъв ток във възбудителната намотка на самия генератор, нямам идея колко е. На празен ход на двигателя е така.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта