Страница 3 от 4

Горивен филтър

Публикувано на: 06 Мар 2018 09:57
от metro_d4d
В крайна сметка имаше ли нещо във филтъра или не? На петрола на драгоман съм зареждал многократно без проблеми...не съм чул и някой от марешки в пловдив да е имал проблеми...странно малко.

Горивен филтър

Публикувано на: 06 Мар 2018 11:24
от jim_beam
Не съм го сменил още. То и аз редовно винаги там зареждах, може тоя път да съм улучил лятна нафта знам ли. При температурите сега нямам проблеми.

Горивен филтър

Публикувано на: 06 Мар 2018 11:46
от BOz
slowtraveler написа: На клипчетата гледах, че смъкваха не само филтъра, а целия корпус, за да могат да смъкнат от него филтъра - явно наистина е кофти място...
Това си е нещо абсолютно нормално, за мен. Понеже главно се занимавам с италиански автомобили, та там да свалиш филтъра без да махнеш цялото тяло си е малко мираж и по-скоро изключение. tooth.gif
Но и не намирам нищо притиснително в това да развиеш две гайки в повече, за да измъкнеш цялото тяло.
Но и при Опела филтъра ми е вече при резервоара. Целта е възможно най-близко да изнесат подгряването точно, за да се избегнат такива моменти. Като целта е да топлят нафтата още на изхода, за да сведат възможността за образуване на кристали по пътя от резервоара до двигателя, което си е стабилно допълнително охлаждане, особено да кажем на -30 и да караш със 100км/ч.

Горивен филтър

Публикувано на: 06 Мар 2018 12:45
от slowtraveler
BOz написа: Това си е нещо абсолютно нормално, за мен.
Въпрос на виждане :) За мен е нормално както бе филтъра на голфчето - филтъра ти е под ръка и можеш да го смъкнеш и подмениш за секунди (или да източиш утайката) без никакъв инструмент...

Горивен филтър

Публикувано на: 06 Мар 2018 15:18
от krasengn
Май немските инженери и дизайнери мислят малко повече за ремонтопригодност от италианските и френските. Последните пък обръщат повече внимание на удобството при возене.
Друг е въпроса, че колкото по-ремонтопригодна е дадена техника, толкова по-рядко влиза тя в сервиз. Което обяснява защо майсторите предпочитат неремонтопригодните френски и италиански марки.

Горивен филтър

Публикувано на: 06 Мар 2018 15:36
от slowtraveler
krasengn написа: Което обяснява защо майсторите предпочитат неремонтопригодните френски и италиански марки.
Приятел имаше сервиз (работещ изключително професионално с почистване и настройка на карбуратори, с гаранция и т.н.), където черно на бяло си пишеше, че не се занимават с френски и италиански автомобили, и такива с газови уредби :) Пък и не знам техник, който да се кефи от странни технически решения....
Мен например ми е кеф когато сглобявам нещо на шпонка - няма начин да объркаш центровка...
Обаче когато центровката зависи само от плътното прилягане на конуса и силата на затягане на болта в точното положение, винаги остава едно съмнение 'а дали не мръдна малко докато го стягах', дори и всичко да е фиксирано в момента на стягане :)
И от там - една неудовлетвореност...

Горивен филтър

Публикувано на: 06 Мар 2018 16:01
от BOz
krasengn написа: Което обяснява защо майсторите предпочитат неремонтопригодните френски и италиански марки.
С това определено не съм съгласен. Особено за италианските, от лично наблюдение. Никой не предпочита да прави автомобил, на който да му свалиш вихровите клапи (например), трябва да махнеш и ГНП-то. tooth.gif

Горивен филтър

Публикувано на: 16 Окт 2020 11:46
от Vaskata_84
Здравейте, направих подмяна на горивен филтър с MAHLE, доколкото разбрах оригиналният е бил по добър колата е, RAV4 2.2 D-CAT 150 коня 2009г. Трябва ли да предприема подмяна на филтъра благодаря предварително.

Горивен филтър

Публикувано на: 16 Окт 2020 18:09
от WoLF
Не...

Горивен филтър

Публикувано на: 16 Окт 2020 19:20
от Vaskata_84
Демек е достатъчно добър филтъра, така ли да разбирам?

Горивен филтър

Публикувано на: 17 Окт 2020 10:04
от WoLF
Да...
На колко хиляди го сменяш/мислиш да го сменяш?

Горивен филтър

Публикувано на: 19 Окт 2020 10:38
от Vaskata_84
не знам колега на колко се сменя мисля на всеки 10000км или е рано

Горивен филтър

Публикувано на: 19 Окт 2020 11:51
от WoLF
Точно, за 10 000 каквото сложиш да прилича на филтър става, а цитираната от теб марка не е от дъното :thumbsup:

Горивен филтър

Публикувано на: 21 Окт 2020 09:31
от Vaskata_84
благодаря за информацията.

Горивен филтър

Публикувано на: 24 Окт 2020 19:44
от max-2
WoLF написа: 19 Окт 2020 11:51 Точно, за 10 000 каквото сложиш да прилича на филтър става, а цитираната от теб марка не е от дъното :thumbsup:
Не съм съгласен. Филтърът за гориво трябва да пропуска примерно частици под 3 микрона. На други автомобили, евентуално по-стари със същия корпус филтъра е с пропукливост 10 микрона.
Не съм видял производителя на филтри от коя да е марка да дава такава информация. Затова на дизеловите автомобили купувам само оригинален горивен филтър.
По други съображения купувам и оригинален маслен филтър за всички автомобили.