Проблем с ел система на Камри

Pesho

Проблем с ел система на Камри

Мнение от Pesho » 13 Окт 2004 04:10

Здравейте,
От две години карам '97 Тойота Камри и съм много доволен от колата абсолютно никакви проблеми не ми е създала за 55к мили откакто я купих а вече съм на 135к мили. Обаче забелязвам следното нещо: ако не я паля в продължение на 3-4 дни ( което изключително рядко се случва) и след това като дам на контакт акумолатора е почти паднал от положение да не може да завърти стартера до такова да не ми светвад дори понякога и контролните лампи. Миналата седмица я оставих да не я карам почти цялата седмица почти 7 дни като обаче откачих клемата на минуса и като я закачих колата си запали без абсолютно никакъв проблем. Това ме навежда на мисълта че има консуматор който ми тегли от тока когато колата не е в движение. Предполагам че най-вероятно е алармата или кой знае какво друго може да е. Сега аз катосъм оставял колата да не я карам по няколко дни и не съм включвал алармата, но ми се струва че пак може да си тегли ток. Та въпроса ми е кое друго може да ми тегли тока и това проблем ли е или да си я карам така, както съм изкарал така две години ще изкарам още някоя и друга година пък после ще сменям колата с по нова.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 13 Окт 2004 08:17

ami parvo vish dali verno ti tochi tok do kat kolata e izkluchena. hvani edin multicet i zameri kolko e toka, bi triabvalo da e okolo 20-30mA, tolkova sa neobhnodimi za pametta na komputara, ako e poveche nachi imash problem i mojesh da go otkriesh kat pochnesh da mahash bushonite edin po edin do kat toka se normalizira, taka pone ste znaesh v koia veriga e problema i ste se otkrie lesno.
->

Гост

Мнение от Гост » 20 Окт 2004 03:23

Здравейте. Прочетох проблема ви. Според мен проблемати е в алтернатора. Това лесно можеш да го провериш като закачиш един мултицет между плюса и акумолатора и откачиш плюсовиа кабел от алтернатора.

Иван

Мнение от Иван » 20 Окт 2004 03:27

Изжинявам се че не се представих. Казвам се Иван и работя в сервиз с преобладаващо количество Тоиота в Чикаго. Ще се радвам ако мога да помогна на всеки един със съвети

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 20 Окт 2004 08:58

Иван написа:Изжинявам се че не се представих. Казвам се Иван и работя в сервиз с преобладаващо количество Тоиота в Чикаго. Ще се радвам ако мога да помогна на всеки един със съвети
v koi serviz v Chicago rabotish?
inache po vaprosa za alternatora, mnogo me samniava da e toi, edinstvenite alternatori na Toyoti koito sam vijdal da se razvaliat sa na Corollite, i to samo ako sa Delco, ako sa Denso i te vinagi si bachkat bez problem.
->

Pesho

Мнение от Pesho » 21 Окт 2004 06:46

Колеги, мерси за отговорите аз съм доста зает напоследък та чак сега седнах малко в нета. А иначе какво направих: значи не е алтернатора, проверявал съм го само че не така както Иван описва а ми проверявам колко волта е на загасен двигател и после колко е на запален двигател и са ми казали че трябва да качи поне с 2 волта. Днес проверих и мА като откачих минуса само че не съм много сигурен дали е станало както трябва понеже се случи следното. Преди да откача минуса естествено изклучих алармата и затворих вратите и провертих да няма някой включен консуматор. Обаче като закачих едната клема на мултицета за минуса а другата за накрайника на минуса и алармата ми се включи и показа 97мА, аз бързо я изключих с дистанционното и задържах на двата края на мултицета, в продължение на наколко секунди стоя на 97мА и после падна до 27мА. А иначе по принцип всеки път като откача клемата на минуса и я закача отново алармата ми се задейства, независимо дали съм я изключил с дистанционното, та затова си мисля че може да е от нея, пък и аз като отвора капака въобще не я виждам тази акларма, явно си е фабрично слагана.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 21 Окт 2004 07:59

Toz tok koito meris kato konsumacia izglezda normalen (malki otechki razni vsqkakvi + ECU/ECM). Za men licno ostava varianta prosto skapana bateria koqto prakticheskiq i Rating vyv CCA ili na bylgarski A/H e namalen do bezbozie:)
Изображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 21 Окт 2004 08:26

da, normalno e da stoi toka po visok za izvestno vreme, pri niakoi koli daje stoi za okolo minuta i chak togava si pada v ramkite na 20-30mA, ta spored men si e OK. inache tova za alarmata det naprekasnato se vkluchva, ne mislia che e originalna, te tova ne go praviat, niakoi drug ia e postavial v posledstvie. btw, mojesh li da napravish snimka na bateriata, moga da ti kaja ako e originalna ili ne, no v obsti linii predpolagam che si e ot neia, ta napravo smeniai, tova pone e lesno da se napravi, pak i ne e koi znae kolko pari.
->

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 121 госта