Страница 1 от 2

Celica

Публикувано на: 08 Юли 2009 08:19
от loser
Здравейте банда, от няколко дни съм горд собственик на Селика Т20.
По принцип съм във Хонда филма от много време и когато реших да си взема и аз кола , а не само да ровя по колата на сина ми се заоглеждах за читав Прелюд. Да ама не, само разни изкъртени коли се продават на цени като за нови, и погледнах на страни. Тогава се появи ТЯ! Колата е гледана като писано яйце. Общо взето съм много доволен и от возията и от поведението на пътя. Единственото е ,че този двигател е слабичък за това купе. От това което прочетох във форума разбрах, че да се опитвам да го събудя е безсмислена кауза. Питането ми към Вас е какво трябва да взема задължително от мотор 3СГЕ за да направя суап, и с въпросния мотор ще добие ли прилична динамика. Благодаря Ви за отговорите и се надявам, че ще бъдат рационални, а не от типа "ще бега зверски".

Публикувано на: 08 Юли 2009 10:04
от diver
От така написаното не ми стана много ясно какво точно питаш. 3СГЕ или 3СГТЕ? Искаш да суапваш или какво?

Публикувано на: 08 Юли 2009 10:13
от bachvarov
mai iska da swapne s1s 175hp ... ako e taka dosta rabota si e

1-motor
2-skorostna kotiq
3-poluoski
4-nosa4i
5-shenkeli
6-komputer
7-cqlata kabelna mreja
8-kontakten klu4 (ako kolata e s imb)
9-obortoper i skotostomer (po jelanie)

nie s moq kolega koito pritejawa T20 115hp mislehme da go prawim, no kato odarihme 4ertata se okaza 4e za po-malko ot 2500lv nqma kak da stane ... dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.

Публикувано на: 08 Юли 2009 10:20
от diver
В Т20 се монтират 4-5 двигателя. В зависимост от зависи може да мине без скорости, ма поне да беше написъл къв двигател живее вътре...

Публикувано на: 08 Юли 2009 10:28
от bachvarov
q date zapitam toz motor 3S-GE 175hp deto plovdivchanina go prodawa za 1500 s1s si4ko koeto trqbwa za swap-a moje li damu se sloji turbo kit s1s promenliva geometriq s mehani4en klapan da nqma nujda dase oprawlqwa komp-a i ako moje kakwo trqbwa dase smenq po nego . butala ? bieli ? trqwali da se podmenqt ?

Публикувано на: 08 Юли 2009 10:52
от diver
За можене, може да се садне на всичко. Въпроса е че с апетита идват и разходите :censored: :censored: :censored: При компресиран мотор (тоя сигурно е 10.5-11:1) не мож го надуеш особенно. За разреждане има няколко подхода. С подложка и две гарнитури, бая селско ма върши работа или да сложиш такива бутала, обаче вече цената става друга. За сместа чесно казано няма как да стане със стоковото ЕКЮ демек отиваш на някакъв пиджбек СМТ6 примерно къде 300$ (лично не ме кефи ма спестява главоболията с мегаскюирта) или стендалоун което са си допълнителни кинти, време , нерви за окабеляване и т.н. Като при сички положения излизаш от бюджет 2500лв...

Публикувано на: 08 Юли 2009 17:29
от bachvarov
:iroc: thanks

Публикувано на: 08 Юли 2009 17:39
от loser
Здравейте отново, благодаря Ви за бързата реакция. Сега по ред.
1. Двигателя е 7афе. Извинявам се, че не го написах в първия пост.
2. Тази подмяна на шенкели и носачи значи ли, че размера на дисковете е различен?
3. Нямам никакво намерение да го регистрирам преди нова година, а ако наистина след нея акциза падне тогава ще отида в КАТ.
4. Намерил съм си двигател т.е. цяла кола търкаляна през таван, при това на много прилична цена, и ДВГ-то изглежда добре, но все пак идва от Италия. За това ме интересуват цените на сегменти, лагери основни и биелни и гумички за клапани, гарнитури защото е срамота двигателя да е на земята и да не се отвори.

Публикувано на: 08 Юли 2009 18:30
от bachvarov
moje da zamitash kolegato w tozi post

http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=8393&start=240

raboti s ka4estweni 4asti i dostawq b1rzo.

Публикувано на: 08 Юли 2009 20:51
от polsun
bachvarov написа:...dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
Това не е проблем просто трябва да мине Технотест, казвам го от опит понеже на една Вектра 1.8 бяха монтирали V6 от Омега, закарахме я в София мина си технотестта издадоха бележка за успешно преминат преглед и от там в КАТ.

Публикувано на: 08 Юли 2009 23:25
от diver
polsun написа:
bachvarov написа:...dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
Това не е проблем просто трябва да мине Технотест, казвам го от опит понеже на една Вектра 1.8 бяха монтирали V6 от Омега, закарахме я в София мина си технотестта издадоха бележка за успешно преминат преглед и от там в КАТ.
Абе тракшъна и оборотомера как го пуснахте с тоя В6 и с каква скоростна кутия постигнахте тоз резултат?

П.П. От 7а на 3с колегата да не се надява на особенна съвместимост laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 09 Юли 2009 07:20
от polsun
diver написа:
polsun написа:
bachvarov написа:...dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
Това не е проблем просто трябва да мине Технотест, казвам го от опит понеже на една Вектра 1.8 бяха монтирали V6 от Омега, закарахме я в София мина си технотестта издадоха бележка за успешно преминат преглед и от там в КАТ.
Абе тракшъна и оборотомера как го пуснахте с тоя В6 и с каква скоростна кутия постигнахте тоз резултат?

П.П. От 7а на 3с колегата да не се надява на особенна съвместимост laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Да не мислиш че знам просто Вектрата му я продавам на тоя пич, но по документи беше на мое има и затова ходих аз на Технотест. Ако ще и скоростна кутия и тракшън от Трабант да тури biggrin.gif не ме каса , важното за мен беше да майна тоя немски боклук и да си зема паричките tongue.gif tongue.gif

П.П. Говорим за Вектра Б '98 година
Както и да е де просто мисълта ми беше че колегата няма да има проблем в КАТ, и затова давам този пример

Публикувано на: 09 Юли 2009 08:50
от bachvarov
PROBLENA E GOLQM I SE NARICHA AKCIZ :)

no i na nego 6te mu nime wremeto, nadqwam se politicite dasi spazqt
obe6tanieto kato nikoga :salute: :salute: :salute:

Публикувано на: 10 Юли 2009 00:22
от Bass_Man

Публикувано на: 28 Юли 2009 21:42
от Vokil
Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе :)