Някакви ... за Supra

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
intelman
Мнения: 210
Регистриран на: 04 Ное 2008 09:33
Местоположение: София
Обратна връзка:

Някакви ... за Supra

Мнение от intelman » 14 Мар 2010 16:30

Такааа здравейте biggrin.gif
Идеята се роди от един Soarer с 1uz-fe ... евентуално с един приятел ще го купиме след което ще размениме двигатеелите ... соарера идва с 2jz-ge а супрата става V8 ...
Другата идея беше да се взима TT двигател от Аристо но за сега остава на заден план ...
След цялата патаклама соарера ще се продава (някой иска ли соарер с 2jz-ge?)

wacko.gif worthy.gif tooth.gif ppp.gif

П.п. по първоначални данни суапа става без особено големи затруднения ... в процеса на работа ще се установи ...

няколко клипчета:
http://www.youtube.com/watch?v=Fm5k1ntJNBU
http://www.youtube.com/watch?v=OB_zE8EQm-0
http://www.youtube.com/watch?v=0n_ve7N4XxM

Като е камион да е истински wacko.gif
http://www.youtube.com/watch?v=d3mVYYKmwr0

В англия не пишат номер на двигателя ... а в българския талон съм без номер на двигателя така че формално няма проблеми :)
Последно промяна от intelman на 13 Апр 2010 01:26, променено общо 1 път.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 14 Мар 2010 20:22

Има некои основни грижи със тоя мотор

Първо не ме кефи идеята за преходен фланец ,ако не е заводска камбана си има редица рискове идваши от бягането на центрирането.

След тва тоя V8 мотор е ташакоз във сток варянта ,афтермаркета му е ацки ограничен (разпределеителни валове най-вече).

Турбинирането е безкраен празник ,вечни проблеми със колекторите ,местото ,турбо пътища жега....

Не на последно место проекта ша е интересн ,колата ша има нещо уникално във нея - но повечто турбо шестаци във реалния живот ша те тепат като маче у дирек wink.gif
Изображение

intelman
Мнения: 210
Регистриран на: 04 Ное 2008 09:33
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от intelman » 14 Мар 2010 23:31

В тоя ред на мисли излиза по-рентабилно едно ТТ направо и да се гради bpu след като умалее да се мисли нагоре ...
Точно мислех че суапа убаво ама афтермаркет глупостите ще са сложни в предвид това че на 6-така нещата са по-достъпни ...
тоест платформата не е удобна върпеки всичките си предимства (въртящ момент?)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 15 Мар 2010 03:14

intelman написа:В тоя ред на мисли излиза по-рентабилно едно ТТ направо и да се гради bpu след като умалее да се мисли нагоре ...
Точно мислех че суапа убаво ама афтермаркет глупостите ще са сложни в предвид това че на 6-така нещата са по-достъпни ...
тоест платформата не е удобна върпеки всичките си предимства (въртящ момент?)
Правилно са орянтираш:)

Осмаака във натурален варянт би имал едно единствено преижущество - рентабилност при ендуро състезания (каране на заварка от Софиа до Морето би било нещо такова приемерно) :whistle:

За момента не се залъгваи ,първо тоз мотор е сравнително малолитражен осмак. Другото е ,че дори и да има някакви по-високи пикови стойности на момента ,осмаква си е натуралка и така наречения PowerBand т.с. интеграла под използваемите криви винаги ще му бъде много по-зле от на добре работещ BPU 2JZ-GTE ,всъщност ако GTE-то е със USDM контрол на турбините разликата ще е доста ссериозна.
Изображение

intelman
Мнения: 210
Регистриран на: 04 Ное 2008 09:33
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от intelman » 13 Апр 2010 01:30

Правя си темата обща за колата ...
Обух я най после на джанталаци :)

FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран на: 18 Окт 2009 21:30

Мнение от FEARKiril » 13 Апр 2010 07:45

Неверуятна лъскачка.
Просто тези джанти са правени за черна супра.
Неможах да си позная джантите Брат, даже май вече взех да съжалявам
tongue.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 13 Апр 2010 08:25

Пиче-Лов-ка :whistle:
Изображение

intelman
Мнения: 210
Регистриран на: 04 Ное 2008 09:33
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от intelman » 13 Апр 2010 08:36

някой да има идея как да огранича хода отзад на окачването ?
други пружини ?
Предницата ще я сваля с малко ...

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 13 Апр 2010 08:55

intelman написа:някой да има идея как да огранича хода отзад на окачването ?
други пружини ?
Предницата ще я сваля с малко ...
Хода? Тва значи ,че гумите ти удрят у калниците ли?
Изображение

intelman
Мнения: 210
Регистриран на: 04 Ное 2008 09:33
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от intelman » 13 Апр 2010 10:08

задните при някоя хлътнатина на пътя се тръкват във веждите ...
предните след като я смъкна и те най вероятно ще опират ...
мислех си че лека е твърди пружини ... сигурно ще стане като лагерница biggrin.gif

п.п. Окачването е жълт билщайн наскоро го сложих от тогава муцуната се вирна мисля че е от ТТ и предните пружини са по-твърди :)

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 13 Апр 2010 10:18

intelman написа:задните при някоя хлътнатина на пътя се тръкват във веждите ...
предните след като я смъкна и те най вероятно ще опират ...
мислех си че лека е твърди пружини ... сигурно ще стане като лагерница biggrin.gif

п.п. Окачването е жълт билщайн наскоро го сложих от тогава муцуната се вирна мисля че е от ТТ и предните пружини са по-твърди :)

Обърни ръба на задната вежда и си готов smile.gif

intelman
Мнения: 210
Регистриран на: 04 Ное 2008 09:33
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от intelman » 13 Апр 2010 10:24

ще викнеме механиците на бялото АЕ със s2000 сърце ... те ги разбират тия работи

intelman
Мнения: 210
Регистриран на: 04 Ное 2008 09:33
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от intelman » 18 Апр 2010 19:32

айде под ножа ...

intelman
Мнения: 210
Регистриран на: 04 Ное 2008 09:33
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от intelman » 19 Апр 2010 15:37

май прекалих със смъкването ...

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 19 Апр 2010 18:21

Ще караш само направо! wacko.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта