Движение на проекта.

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Движение на проекта.

Мнение от LordDigital » 15 Ное 2004 07:45

Викам да драсна неколко реда за проектчето.

Общо взето смених абсолютно всичко гумено ,без тръбите на ИнтерКоолера (тях ще си ги изработя от ПВЦ и силиконови съединения). Останаха и няколко маркучи за високото налягане като този за сервото на волана ,и входа към инжекторната рейка. Остана и Ангренажа и ремъците - е не става всичко на куп:)

Използвах само първо качество маркучи ,или директно от Тойота (идват си от Япония) или силиконови заместители - кво да се прави не са евтини тез джаджи маи ми излезнаха повече отколкото съм дал за колата ,НО не съжалявам грам!

Оказа се във процеса на работа ,че алтернатора е Горял - доста неприятно.

Изображение

Явно някои ,някога във някои сервиз е възтановил жиците ,но го е направил доста некадърни (или може би набързо) ,просто ги е заголвал и връзвал на моряшки възел ,после отгоре изолация и аиде да върви. Целия сноб беше изкаран ,и жиците Една по Една запоявани. На супер професинален "запоител" му отне около 7 часа ,имаики във предвич ,че използваше нечовешки поялници (РадиоПоялник ,некви не знам си кви пепарати за бързо почисване ,т.н) - изобщо не се учудвам защо не са го направили като хората когато са възтановявали след пожара. Всички парчета жица които бяха сложили "маисторите" бехя заменени със по-тънка ,със тефлонова изолациа. Ето го и резултата:

Изображение

Тези места които са оставени бяха изолирано със специална силиконова изолациа ,която издържа до над 300 градуса Фаренхайт.На всички останали места използваното изолационно тиксо е наи-доборо което 3м предлага на не силиконова основа (супер 88+) което е 100 градуса по целзии гарантирано и също издържа на пламъци.


Естевено отне ми и доста време да излъскам мотора ,общо 3 миения - и над 20 литра супер-мупер течност ,за да разкарам маслото което явно си е било там за около 15 години и се беше бетонирало!


Всичко изглеждаше точно ,сглобих колата обаче уви - не пали. Малко въртене ,некои глупак се оказа че сменял клемите на акумулатора и не сложил контактна грес - мамка им мексиканска! Аиде със фрезата ,и завърте и запали.

Първо работи към 30мин на место ,забелязах ,че вече лампата за алтернатора не свети - проверих го ,зарежда си. Явно проблема е бил във жиците му.

Тръгнах да изкарвам иииииииии ОП ГРЕДА ,при около 2000 оборота на оборотомера ,колата гасне - и автоматично се възтановява при около 1300 оборота...

Аиде обратно на подемка ,проверка всички вакуми още един път ,проверка дали няма вакумен теч ,няма и няма. ПЕРФЕКТНИ ниски обороти ,никакви проблеми - изглежда обаче нещо не му харесва на компютъра и след 2000 оборота гаси или изкра или подаване на бензин.

Отне ми 2-3 дена мислене и ровене докато окрия проблема. Още не мога да повярвам ,че Емисиона система във автомобила всъщнст ми помогна да се досетя... Та работата е ,че това е защита на комютъра която поне във книгата е дадена във раздела за емисии. При пускане на газта над 1800 оборота ,се сприра горивото докато мотора не достигне 1300 оборота - и тогава се възтановява. Компютъра разбира кога е върната газта ,чрез Потениометъра на Газта - където беше и изолиран проблема.

Проверката на место показа ,че въпросния потенциометър наистина не работи както трябва ,по-точно часта от него която показва кога колата излиза от режим на минимални обороти (прекъсвач) е блокирала. Попрочетох нагоре-надолу ,всеки вика че тва не се разваля никога и че съответно не се ремонтира. Мда ама бай-ганио си го отремонтира:

Изображение

Както се вижда наистина няма как да се развали пущината ,това което изглежда като пластинки (което се движи по пистите като дуза на грамофонна плоча) всъшност не са монолитни пластинки а МНОЖЕСТВО миниатурни пружинки ,по този начин се получава нещо като динамично окачване на плъзгача (баси как звучи само) ,бе нема трошене DENSO RULZ. Повредата при мене е настъпила защото е влезнала вода вътре ,поради простата причина ,че и този датчик е обгорял от пожара...

Та като за завършек днеска го сложих датчика ,сглобих там всичко и слава богу проблеми няма - няма глъхнене ,няма и прекъсване. Направихме по едно кръгче със колегата Филипов и отново я оставих пред сервиза във чакане на :

Нова Блоф Офф Валве ,Ангренаж ,инсталация на спортен филтър ,амортисиори ,висящ лагер, семеринг на диференциала ,и аи да не продължавам:)

[/img]
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта