[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido

Shelby
Мнения: 39
Регистриран: 24 окт 2008 19:59
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Shelby » 25 фев 2013 12:57

Здравейте,

През студените зимни дни, бях махнал бокса, защото не виждах смисъл да го ползвам, при положение, че колата не успяваше да загрее до офиса. Този петък, обаче го сложих обратно, защото се позатопли, а и имах ходене до Хисаря punk.gif Веднага след монтажа си напълних душата, защото колата стана доста по-отзивчива, тръгваше от по-ниски обороти, а във високите имаше значително по-голяма сила! Вечерта тръгнах към Хисаря, но понеже закъснявах за партито и карах доста бързо. Голям кеф, ей biggrin.gif Така се набираше , при 140 като натиснех газта и си наемаше доста сериозно tongue.gif По пътя не паднах под 140 и не карах плавно, ту ускорявах, ту намалявах, защото застигах някой. Стигайки в Хирася видях, че средната ми скорост е 112км/ч, а разхода по борд 6.8л/100. С предишната ми кола, 320i Е90, щях да направя около 9-10л/100км и нямаше да ми достави такова удоволствие откъм ускорение...
Добри са им моторетките на тези коли, много добре им пасват :)

Един убавец с Алфа 156 1.8 twinspark (140 коня) реши да ми се дърпа при около 140 и му направих такъв ластик, че чак ми стана неудобно :whistle:
Avensis 2.2 D-4D '06

mitakanadeto
Мнения: 8
Регистриран: 23 мар 2015 23:14
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот mitakanadeto » 20 апр 2015 11:09

Здравейте колеги,
Сериозно съм решил да сложа Power box на моя Avensis 2.0 126к.с. 2007г.
Има предложения в eBay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 6&_sacat=0
Предлагат се варианти за рейла, през OBD2 буксата, настроени само за този мотор и универсални (самонастройващи се) с Reset бутон при смяна на автомобила.
Искрено моля за коментар на предлаганото и още повече споделяне на мнения от ползватели.
Аз лично желая единственно намаляване на разхода на гориво и приоритета ми е само в тази посока.
Поздрави и успех на всички!
Димитър.

hangelov
Мнения: 80
Регистриран: 04 мар 2012 22:50
Репутация: 4

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот hangelov » 24 апр 2015 08:09

Някой запознат ли е с този power box настроен си е за дадената кола няма настройки от потребителя слагаш и караш и гарантират 1 литър по-нисък разход на гориво
http://www.ebay.com/itm/Chiptuning-power-box-Toyota-Avensis-Verso-2-0-D4D-116-hp-Express-Shipping-/291027632550
http://www.ebay.com/itm/Chiptuning-power-box-TOYOTA-AVENSIS-VERSO-2-0-D4D-116-HP-PS-diesel-tuning-chip-/300928094637?hash=item4610b651ad&vxp=mtr
http://www.italianspeed.eu/en/chiptuning-toyota-avensis-verso/chiptuning-toyota-avensis-verso-20-d4d-116-hp-1476.html
Avensis Verso 2.0 D4D

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2193
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 1
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Me4oKyX » 26 апр 2015 22:08

Момци, тези, които сте показали стават за 2.0 116к.с. Проблема е, че ще дойде за 90 евра, а това тук струва 260лв, с монтажа, с гаранция - вие си правете сметката. Пак италиански са, пробвани на доста автомобили, производител им са води Abarth. За 2.0 126к.с варианта е още по-добър. За пълна настройка и лесна промяна ви трябват тези за рейла. ОБД версиите нещо не са много популярни. А и това с автоматичните настройки няма как да го накараш да работи за МАХ икономия. Трябват ви ръчни настройки, с възможно най-голям диапазон на корекции, за да постигнете това, което искате :thumbsup:

hangelov
Мнения: 80
Регистриран: 04 мар 2012 22:50
Репутация: 4

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот hangelov » 28 апр 2015 09:20

Me4oKyX написа:Момци, тези, които сте показали стават за 2.0 116к.с. Проблема е, че ще дойде за 90 евра, а това тук струва 260лв, с монтажа, с гаранция - вие си правете сметката. Пак италиански са, пробвани на доста автомобили, производител им са води Abarth. За 2.0 126к.с варианта е още по-добър. За пълна настройка и лесна промяна ви трябват тези за рейла. ОБД версиите нещо не са много популярни. А и това с автоматичните настройки няма как да го накараш да работи за МАХ икономия. Трябват ви ръчни настройки, с възможно най-голям диапазон на корекции, за да постигнете това, което искате :thumbsup:

Това ли са чиповете който предлагаш Мечопух : http://www.racechip.com/chiptuning/toyota/avensis/2-t25/2-0-d-4d-85kw/index.php
защото ако са тези и при тях няма настройки от потребителя и твоята цена е с 40 лева по-малко което е добре. Предлагам ти да почнеш да предлагаш и готови защото на мен и на много хора не им се занимава да си правят експерименти а предпочитат да вземат нещо което вече е настроено. Предлагам също да качиш някакви снимки как изглежда продукта.
Avensis Verso 2.0 D4D

Потребителски аватар
Jetro
Мнения: 23
Регистриран: 05 фев 2012 20:16
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: [Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Мнениеот Jetro » 02 май 2015 23:00

Не се занимавай с глупости...в хеед вече правят ремап :), има тема в общи. Зарежи скапаните боксове.

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2193
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 1
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: [Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Мнениеот Me4oKyX » 13 май 2015 09:58

hangelov - не са тези боксовете. Бокса е Genercom. А ремап има, някой ако е направил да сподели, аз не съм, а и нещо не виждам как ще потроша 5-6 пъти повече пари за този ремап.... просто нереалничко е малко за България rolleyes.gif

Iliyа Damyanov
Мнения: 237
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 64
Местоположение: Мюнхен

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Мнениеот Iliyа Damyanov » 18 апр 2016 03:04

Темата ми се стори подходяща да попитам дали някой си е газифицирал дизела. Преди време попаднах на информация и поразрових каква е тази история.

В общи линии се поставя изпарител който при над 1000 оборота подава в колекторите малко газ. Ефекта бил като още едно турбо , разхода на дизел пада с около 2 литра но за сметка на 2 литра газ. Удължава се живота на катализатора и филтъра за твърди частици , повишаване на въртящия монент още в ниските оборти. Мненията бяха все позитивни особено за по-големите мотори с рейл система. Последно по спомен даже не ползваха изпарител. Подава се направо течна фаза която се изпарява в колектора и при изпарението допълнително сваля температурата (дава ефект на по-голям кулер). Не ,че е голям плюс но и двигателя утихвал. Та въпроса тук някой курдисал ли си е газово на дизела? Пак по спомен интервенцията е около 700-800 лева.
Лично аз не търся повече мощост но цялостните ползи ако се кара една кола интензивно повече от две години си заслужава.
Вариянта който обмислям е да си купя от малко по-скъпите гуми със самоносеща конструкция и на мястото на резервната гума да сложа бутилка.

Поздрави.

kostadinnm
Мнения: 55
Регистриран: 09 яну 2013 21:20
Репутация: 7
Местоположение: София/Петрич

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Мнениеот kostadinnm » 19 апр 2016 16:34

Iliyа Damyanov написа:Източник Темата ми се стори подходяща да попитам дали някой си е газифицирал дизела. Преди време попаднах на информация и поразрових каква е тази история.

В общи линии се поставя изпарител който при над 1000 оборота подава в колекторите малко газ. Ефекта бил като още едно турбо , разхода на дизел пада с около 2 литра но за сметка на 2 литра газ. Удължава се живота на катализатора и филтъра за твърди частици , повишаване на въртящия монент още в ниските оборти. Мненията бяха все позитивни особено за по-големите мотори с рейл система. Последно по спомен даже не ползваха изпарител. Подава се направо течна фаза която се изпарява в колектора и при изпарението допълнително сваля температурата (дава ефект на по-голям кулер). Не ,че е голям плюс но и двигателя утихвал. Та въпроса тук някой курдисал ли си е газово на дизела? Пак по спомен интервенцията е около 700-800 лева.
Лично аз не търся повече мощост но цялостните ползи ако се кара една кола интензивно повече от две години си заслужава.
Вариянта който обмислям е да си купя от малко по-скъпите гуми със самоносеща конструкция и на мястото на резервната гума да сложа бутилка.

Поздрави.


Интересно. Колега от hardwarebg-форума има такава инсталация на сивик и твърди, че е много доволен. Единствено не разбрах, защо му замина съединителя.
А ти от къде имаш инфо - сподели да поразпитаме - ако не друго, поне от любопитство?!
Други нови легенди в момента се носят за т.нар. 'хибридно турбо', което така и не ми се изясни. До колкото можах да схвана за него е, че също е много ефективно, но така и няма достатъчно инфо за установени практики за поставяне.
Всеки случай с нашите заключени денсо еку-та, ако се налагат промени по тях, ще е жалко.
Corolla 2006 2.0 D-4D | sedan, SOL

Iliyа Damyanov
Мнения: 237
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 64
Местоположение: Мюнхен

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Мнениеот Iliyа Damyanov » 20 апр 2016 00:35

Преди няколко години ровех инфо за бусове. Там попаднах на информация но е бедна , за сметка на това ме припрати към офроуд форуми където доста авджии са си газифицирали “джиповете“ с които ходят на лов и всички мнения са положителни. Нямам спомени за саитове но няма да е трудно да ги откриеш. Има информация и за майстори.
За ЕКУ-то не се притеснявай не се модифицира а само се взима информация от него която е нужна за дозирането на газта.

За хибридно турбо чувам за първи път и нямам представа за какво става въпрос.

Що се отнася до колегата от hardwarebg-форума вероятно визираш Сивика на bat-zerga.
Там нещата са тотално модифицирани. Като почнаш от колектори и скопен ЕГР до италиянски чип тунинг. Миналия септември чукнах 14 лазарника в Италия и мога да ти кажа , че са много напред с материяла но е нормално все пак са 60 милиона население и си има доста тунинг фирми с традиции. Та въпросния Сивик не съединител да гори ами от чипа може и карета да троши. Проблема му не е в газификацията. За мене самото упражнение е малко безсмислено , в смисъл дизелова малолитражка да се модифицира като бегачка. Ако колата не е проектирана за бегачка няма никакъв смисъл от напъване освен ако не е за чесане на краста. На Октобър феста видях Фолцваген бръмбър с монтиран двигател от Порше. От пръв поглед си личеше , че парите които са наляти са повече от колкото да се купи направо Порше. Та така. На мене интереса ми опира до подобряване на комфорта при градско защото в ниските обороти 2,2 D-CAT е пълна скръб. Сравнявам го с 2,2 на Нисан който е само 126 коня но до 2000 оборота тегли чувствително по-добре и мотора е някак по-гъвкав и балансиран от Toyota-та макар тя да е по-мощна , то аз някак не мога да я усетя като кола която има 177 коня. Иначе кутиите им са като близнаци , 4000 оборота 240. Това естествено е скорост която не ползвам. На мене и 100 коня ми стигат ама това чудо 3 секунди мисли и после реагира . Ако няма решение на тоя проблем ще има развод по италянски.
Поздрави.

steich
Мнения: 243
Регистриран: 25 окт 2008 23:01
Репутация: 2
Местоположение: София
Контакти:

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Мнениеот steich » 20 апр 2016 13:16

При газифициране на дизелов автомобил, за максимална ефективност и икономия едновременно с подаването на определено количество газ е важно и да се коригира/намали процентно и подаването на нафта. Има разработени готови инжекциони които при по-новите автомобили в такъв смесен режим на работа директно командват дизеловото ЕКУ по КАН и коригират количеството дизел. За съжаление преди няколко години гледах такива системи само в чужди сайтове и ставаше въпрос за едни 4-5 хил. лв. ... сега знам че и доста известни чужди фирми на нашия пазар разработват такива системи но излизали около 2000 - 2000+ лв. Другото което е ... колкото по-голям двигател като кубатура, толкова ефекта е по голям ... затова се слага на камиони предимно.
http://www.fapremove.com

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Потребителски аватар
TATI
Мнения: 2171
Регистриран: 02 авг 2005 11:54
Репутация: 56
Местоположение: София
Контакти:

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Мнениеот TATI » 20 апр 2016 14:02

Аз такова, да не ви развалям идилийката, но последните мнения нямат нищо общо с темата.
Та, или си направете нова тема в раздел ОФФТОПИК или ще изтрия последните мнения!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

bdm
Мнения: 4
Регистриран: 28 фев 2016 15:48
Репутация: 0
Местоположение: София

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Мнениеот bdm » 30 авг 2016 22:58

Iliyа Damyanov написа:Източник
ама това чудо 3 секунди мисли и после реагира . Ако няма решение на тоя проблем ще има развод по италянски.
Поздрави.

Може да ти се струва тъпо, но пробвай със смяна въздушния филтър. При мен беше същата работа. Случи се при обслужването на колата и смяна на всички филтри. Филтъра, които бях сложил беше с киче от долния край. Купих бош, които е с дунапрен отдолу и като го смених колата литна, няма лаг и мощоста се вдигна. Колата е авенсис 2.2 д4д 150 к.с. Успех!
Тойота Авенсис 2.2 D2D - 2008 г.


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост